Tikkamasala2017 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Hei. Jeg skal selge en brukt iphone 5s-16gb. Den ser fin ut, bortsett fra at glasset er litt knust i venstre hjørne, på glasset, men ikke i skjermen. I tillegg til dette har den noen bruksskader i hjørnene. Er det noen som vet hvor mye jeg kan få for den? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Bare sjekk finn. Tror du får solgt den for omtrent en tusenlapp. Lenke til kommentar
Tikkamasala2017 Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Takk for svar. Har sjekka på finn, men der har jeg ikke funnet noen med bruksskader, så da har jeg ikke helt visst hvor jeg legge meg hen. ? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) Feilpostet... Endret 7. august 2017 av CellularDude Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Den koster 2300 eller mindre som ny, finn.no drukner i folk som vil selge 5S, og når den i tillegg har skader... en tusenlapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå