AnonymDiskusjon Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Som mann, hva er lurt å ha klart før en kveld der vi kan ende opp med å ha sex? Skal jeg være barbert nedentil, ha med kondom? Hva forventer kvinner at menn har klart før sex? Anonymous poster hash: d8398...1e6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Ha med kondom som passer. Snakk med henne om hva hun vil, det er ingen andre enn henne som kan si deg det. Anonymous poster hash: f109e...8d4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Ja men man kan ikke spørre om det der og da liksom :-/ Anonymous poster hash: d8398...1e6 Lenke til kommentar
blured Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Det er egentlig ikke noe særlig du trenger å forberede, annet enn å ha med kondom. Men litt selvtillit, grei ånde og ok hygiene, er jo greit. Når det kommer til barbering så varierer det fra miljø til miljø. Hør med noen kompiser med mer erfaring hva de gjør, hva som er vanlig osv. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Ja men man kan ikke spørre om det der og da liksom :-/ Anonymous poster hash: d8398...1e6 Hvorfor i all verden ikke? Anonymous poster hash: f109e...8d4 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Ja men man kan ikke spørre om det der og da liksom :-/ Anonymous poster hash: d8398...1e6 Hvorfor i all verden ikke? Anonymous poster hash: f109e...8d4 hvis du ikke skjønner det, burde du komme deg litt oftere ut av forumet. til OP, du trenger ikke å ha noe som helst "klart" ta ting som det kommer, sikkert lurt å ha en kondom hvis det kommer opp at dette må brukes, litt stussing nedentil er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Vel, eg lurer og på hvorfor ikke? Folk er forskjellige og liker ikke de samme tingene. Hvorfor i alle dager skal en ikke kommunisere med andre om hva de liker forstår eg ikke. Snakker man om hva man liker eller ikke liker så blir det plutselig mye bedre med en gang. 4 Lenke til kommentar
GråGardin Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Vær ren og kle deg pent. Vær barbert, eller i det minste stusset, lukt godt - både kropp, nedentil og ånden. Ha med kondom. Hvis dere har en god tone og allerede klarer å snakke åpent og ærlig om sex er det bare å spørre henne om hva hun liker og ønsker. Lykke til på date. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2017 Forfatter Del Skrevet 8. august 2017 Ja men man kan ikke spørre om det der og da liksom :-/ Anonymous poster hash: d8398...1e6 Hvorfor i all verden ikke? Anonymous poster hash: f109e...8d4 hvis du ikke skjønner det, burde du komme deg litt oftere ut av forumet. til OP, du trenger ikke å ha noe som helst "klart" ta ting som det kommer, sikkert lurt å ha en kondom hvis det kommer opp at dette må brukes, litt stussing nedentil er heller ikke å forakte. Jeg er ute av forumet rett som det er, og skjønner ikke problemet. Hvis du er så talentløs i senga at du ikke klarer å kommunisere med dama mens dere holder på uten å gjøre det kleint så er det kanskje du som bør komme deg rundt litt mer. Anonymous poster hash: f109e...8d4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2017 Forfatter Del Skrevet 8. august 2017 Ja men man kan ikke spørre om det der og da liksom :-/ Anonymous poster hash: d8398...1e6 Hvorfor i all verden ikke? Anonymous poster hash: f109e...8d4 hvis du ikke skjønner det, burde du komme deg litt oftere ut av forumet. til OP, du trenger ikke å ha noe som helst "klart" ta ting som det kommer, sikkert lurt å ha en kondom hvis det kommer opp at dette må brukes, litt stussing nedentil er heller ikke å forakte. Jeg er ute av forumet rett som det er, og skjønner ikke problemet. Hvis du er så talentløs i senga at du ikke klarer å kommunisere med dama mens dere holder på uten å gjøre det kleint så er det kanskje du som bør komme deg rundt litt mer. Anonymous poster hash: f109e...8d4 Hva slags samleie er det du har da? xD Går du rundt med barberingsskum just in case? Anonymous poster hash: d8398...1e6 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Sannsynligheten for at en kvinne forventer akkurat det samme som en annen er... liten. Mye av spenningen i en ny partner ligger i å ikke helt vite hva man får. Det kan selvsagt ende i en massiv skuffelse, men det er sånn livet er. Ta en dusj i forkant. Ha kondomer tilgjengelig (kan være nyttig å vite om hun er latexallergiker, for øvrig). Vær forberedt på mer prat enn puling og ikke tro at noen av dere får tidenes mest episke seksuelle opplevelse første gang. Det tar tid å finne ut av hvilke knapper man skal trykke på, men det går raskere hvis man ikke er redd for å kommunisere. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 ... aldri vært med en dame men mitt ønske vil absolutt å få vite hva jeg kan gjøre, slikke hun best mulig slik at hun får maks nytelse, forhåpentligvis er hun barbert...(og ikke lukter dårlig?) liker ikke hår annet enn på hodet.. (glattbarberer selv alt) Anonymous poster hash: 982c1...db3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 Som mann, hva er lurt å ha klart før en kveld der vi kan ende opp med å ha sex? Skal jeg være barbert nedentil, ha med kondom? Hva forventer kvinner at menn har klart før sex? Anonymous poster hash: d8398...1e6 Klipp neglene godt. Anonymous poster hash: 0d18b...7e5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2017 Forfatter Del Skrevet 9. august 2017 ... aldri vært med en dame men mitt ønske vil absolutt å få vite hva jeg kan gjøre, slikke hun best mulig slik at hun får maks nytelse, forhåpentligvis er hun barbert...(og ikke lukter dårlig?) liker ikke hår annet enn på hodet.. (glattbarberer selv alt) Anonymous poster hash: 982c1...db3 Om du skal gå ned på en dame så være forberedt på at det kan lukte fisk Anonymous poster hash: d8398...1e6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. august 2017 Forfatter Del Skrevet 10. august 2017 ... aldri vært med en dame men mitt ønske vil absolutt å få vite hva jeg kan gjøre, slikke hun best mulig slik at hun får maks nytelse, forhåpentligvis er hun barbert...(og ikke lukter dårlig?) liker ikke hår annet enn på hodet.. (glattbarberer selv alt) Anonymous poster hash: 982c1...db3 Om du skal gå ned på en dame så være forberedt på at det kan lukte fisk Anonymous poster hash: d8398...1e6 Det skal ikke lukte fisk. Det skal lukte dåse, men ren dåse lukter ikke fisk. Jeg syns man må kunne forvente en viss renslighet. Forventer de at pikken skal være ren når de tar den i munnen, burde vi kunne forvente at dåsa er ren når vi tar munnen ned dit. P.S. Har aldri gått ned på ei jente for så å bli møtt med fiskelukt, så etter min erfaring er de fleste reine der nede. Anonymous poster hash: 37fcb...4ca Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 ... aldri vært med en dame men mitt ønske vil absolutt å få vite hva jeg kan gjøre, slikke hun best mulig slik at hun får maks nytelse, forhåpentligvis er hun barbert...(og ikke lukter dårlig?) liker ikke hår annet enn på hodet.. (glattbarberer selv alt) Anonymous poster hash: 982c1...db3 Om du skal gå ned på en dame så være forberedt på at det kan lukte fisk Anonymous poster hash: d8398...1e6 Det skal ikke lukte fisk. Det skal lukte dåse, men ren dåse lukter ikke fisk. Jeg syns man må kunne forvente en viss renslighet. Forventer de at pikken skal være ren når de tar den i munnen, burde vi kunne forvente at dåsa er ren når vi tar munnen ned dit. P.S. Har aldri gått ned på ei jente for så å bli møtt med fiskelukt, så etter min erfaring er de fleste reine der nede. Anonymous poster hash: 37fcb...4ca Det handler ikke nødvendigvis om renslighet. Jenter lukter forskjellig og noen lukter sterkt mens andre lukter ingenting. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2017 Forfatter Del Skrevet 12. august 2017 Ja, noen lukter sterkt og andre ikke, men aldri fisk. Med mindre det er snakk om vaginose eller urenslighet. Anonymous poster hash: f109e...8d4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2017 Forfatter Del Skrevet 12. august 2017 Lær deg å slikke fitte, før du møter henne. Dette kan være interessant å se noen videoer eller lese noen artikler om dette. Kvinner verdsetter dette ganske høyt! Anonymous poster hash: 038e6...2a9 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg