Dawgster Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Jeg har en BenQ XL2430T 144Hz skjerm som drives av et Asus ROG Strix GTX 1080. I det siste har jeg blitt oppmerksom på noe som skjer med enkelte applikasjoner. F.eks. Witcher 3 laster inn og fargene er veldig mørke, men straks jeg trykker Esc og tilbake til spillet igjen, er fargene mer riktige i forhold til hvordan skjermen er stilt inn. Har også merket samme ting i Amnesia: The Dark Descent. Der må jeg ofte dra gammaslideren fram og tilbake for hver gang jeg starter det opp. Kan dette ha noe med skjermen å gjøre? Eller det skjermkortet som kanskje ikke oppfører seg helt som det skal? Har forøvrig ikke noen image settings i NVIDIA-kontrollpanelet aktivert. Lenke til kommentar
r}CYan8D$[@3 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Det første jeg tenker på, er noe drivertull. Hvis du bruker f.lux, kan det også være det Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Det er neppe skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå