Circle&Square Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Om bare noen få dager flytter kjæresten min for å studere i Kristiansand. Jeg vil så gjerne hjelpe til med noe, men jeg vet ikke hva. Har ca 300 kr å bruke, og tenkte å kjøpe en eller flere ting han kan bruke der nede. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Frankly Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Et lite gavekort til studentbokhandleren kommer sikkert godt med, da pensumbøker og studiemateriell er ganske kostbart. Hvis dette kan ordnes elektronisk fra der du er, vel og merke. Tenker eller at han som de fleste andre sikkert har nok av gjenstander å dra med seg på flyttelasset nå, så alternativt kan de 300,- spares til neste gang dere treffes. Det går kanskje an å kjøpe et gavekort til NSB eller det framkomstmidlet han benytter også? Det er jo koselig at du vil investere litt i at han skal ha råd til å besøke deg når det passer slik. Lenke til kommentar
Circle&Square Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Det som er er at noen av de 300 kronene er gavekort på et storsenter, så jeg må eventuelt kjøpe noe der. Det er coop og diverse klæs-, kjøkken- og diverse andre butikker (teknikkmagasinet,gamestop ol) så det må eventuelt bli noe der. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 (endret) Kjøp noen kjøkken ting på Coop, pizza skjærer, skjærefjøl og den slags? Alt sånt kommer godt med på hybel. Endret 7. august 2017 av LabWeiler 1 Lenke til kommentar
En Brennpeis Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 ta lærka til spill og dra på fotobutikken. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Bilde av deg og en pakke kondomer. Anonymous poster hash: 0b4dd...ce5 Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Drar han for å studere mens dere ender opp i et avstandsforhold,så vil du etterhvert miste han.. Han kommer ikke til å studere bare fag vetdu. Og avstanden gir rom for frihet. Ikke kjøp noe. Men takk heller for tiden dere hadde sammen og gi han et tegnet hjerte med bilde av dere og si "ikke glem meg da".. og håp på det beste til din fordel,men ikke forvent noe. Kjærlighetens spill. Lenke til kommentar
Cristilja Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Bilde av deg og en pakke kondomer. Anonymous poster hash: 0b4dd...ce5 Hvorfor ikke en bedre forklaring ? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Hva faen, dere er så håpløse, her ber OP om råd til hva ho skal kjøpe, så kommer dere miserable mennesker og bare kommer med det tullet at avstandsforhold er bare å drite i med engang. skjerp dere. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 En bamse er alltid kos. Da kan han kose med den og tenke på deg, men nå kan det hende at han ikke er så into sånt. Det vet du best selv. Ikke hør på de bitre guttene her btw, avstandsforhold er mye vanskeligere enn ett vanlig forhold men det kan så absolutt gå, er forlovet med en amerikaner jeg har vært sammen med i snart 4 år nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå