girfaen Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Søkte på finansieringsbevis på nordea,og ble oppringt nå. og de skulle sette meg opp på et nettmøte med skaksbehandler.. hva i faen som skjer`? måtte ha data til det møtet sa hun. og så sende inn løønsslipp for de sste 3 mnd og likningen 1 år før møtet... Er dem så seriøs at ikke en tlfsamtale er nok eller? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hvis du skulle låne bort potensielt millioner av kroner til noen, ville du ikke vite LITT om vedkommende og deres økonomi først? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hva er problemet? Du kan sikkert dra innom dem for et fysisk møte om du foretrekker. Lenke til kommentar
girfaen Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 jeeg trudde en tlfsamtale var nok. ikkw aT MAN MÅTTE SETTE OPP en videokonferanse Lenke til kommentar
girfaen Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 nå vet jeg ikke hvodan en videosamtale med dem funker, siden jeg ikke har mikrofon på dataen..vis noen har gjennomført et sånn møte før med nordea.. si fra Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Da jeg hadde møte med dem var det ikke med video. Chat og telefon parallelt, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 nå vet jeg ikke hvodan en videosamtale med dem funker, siden jeg ikke har mikrofon på dataen..vis noen har gjennomført et sånn møte før med nordea.. si fra Jeg hadde nylig et "nettmøte" med dem. Møte ble gjort over telefon, og rådgiveren delte skjermen sin, så jeg fikk se hva hun fylte ut. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Anbefaler å senke blodtrykket litt før møtet, ellers ville jeg regnet med blankt avslag. 4 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Du kan alltids søke en annen bank om det plager deg. Forrige gang jeg fikset boliglån var jeg ikke engang i dialog med banken. Sendte inn lønnsslipper og skattemelding, og lånet var innvilget etter noen uker. Det var i Gjensidige. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Både telefon og nettmøter funker, men i mange tilfeller kan det være en fordel å dele skjermen. Dersom du ikke ønsker dette, er det ingen problem å bare ta det pr telefon. Det er rådgiveren som deler sin skjerm, du deler ikke ditt kamera/skjerm med dem. Dokumentasjon i form av lønnsslipper og skattemelding må du uansett gi dem. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Et møte, video eller fysisk, er ganske selvsagt om du ikke er etablert lånekunde fra før. Om du er eksisterende, langvarig god kunde pleier det ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Om du ikkje forstår at å låne vekk potensielt noen millioner kroner til en totalt ukjent er rimelig seriøse saker så er du gjerne ikkje skikket til å få ett slikt lån innvilget 2 Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Har hatt boliglån både i Nordea og en rekke andre banker. Min erfaring er at Nordea var den banken med mest omstendelige prosesser og som krevde personlig oppmøte osv. Nordea krever også at du har en rekke produkter hos dem for å få en ok rente. En rekke banker krever ikke personlig kontakt overhodet, og heller ikke at du har andre tjenester hos dem for å få en god rente. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Når jeg tok opp lån hos nordea måtte jeg møte saksbehandler i hovedkontoret i oslo. Ganske problemfritt utenom det. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Storebrand føler eg er en ok bank. -Relativ ok prosess for å få igjennom ett lån -konkurransedyktig rente -har forstått det at verden har endret seg og dermed sattnopp "bolig ung" til 40 år, kontra 30+ i andre banker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå