Gå til innhold

boliglån nordea

girfaen

Anbefalte innlegg

Søkte på finansieringsbevis på nordea,og ble oppringt nå. og de skulle sette meg opp på et nettmøte med skaksbehandler.. hva i faen som skjer`? måtte ha data til det møtet sa hun.  og så sende inn løønsslipp for de sste 3 mnd og likningen 1 år før møtet... Er dem så seriøs at ikke en tlfsamtale er nok eller? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå vet jeg ikke hvodan en videosamtale med dem funker, siden jeg ikke har mikrofon på dataen..vis noen har gjennomført et sånn møte før med nordea.. si fra

Jeg hadde nylig et "nettmøte" med dem. Møte ble gjort over telefon, og rådgiveren delte skjermen sin, så jeg fikk se hva hun fylte ut. 

Lenke til kommentar

Både telefon og nettmøter funker, men i mange tilfeller kan det være en fordel å dele skjermen. Dersom du ikke ønsker dette, er det ingen problem å bare ta det pr telefon. Det er rådgiveren som deler sin skjerm, du deler ikke ditt kamera/skjerm med dem. 

Dokumentasjon i form av lønnsslipper og skattemelding må du uansett gi dem.

Lenke til kommentar

Har hatt boliglån både i Nordea og en rekke andre banker. Min erfaring er at Nordea var den banken med mest omstendelige prosesser og som krevde personlig oppmøte osv. Nordea krever også at du har en rekke produkter hos dem for å få en ok rente.

En rekke banker krever ikke personlig kontakt overhodet, og heller ikke at du har andre tjenester hos dem for å få en god rente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...