XE800 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Jeg ga bort min Lumia for noen måneder siden. Jeg slettet alt innhold og satte alt til fabrikkinnstillinger. Likevel dukker den fremdeles opp under "Nylig brukte enheter" på Google-kontoen min (sist brukt i går). Hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Vanskelig å si uten å vite hva du har brukt og har hatt satt opp. Har du sjekket om den enhetens device knytning er fjernet på dine tjenester google/gmail/apps/bilder/cloud etc. Det er også google sync tjenester for bokmerker og kontakter. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 Den er ikke listet på Google Play, og hvis jeg bruker Google sin Finn mobilen din-tjeneste så kommer den heller ikke opp der. Så alt virker jo greit bortsett fra at den dukker opp i hendelseslista mi. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Steg 1: https://myaccount.google.com/secureaccount Fjern ALLE devices som du har disponibelt som du ikke er sikker på eller ikke har umiddelbar tilgang på. Sett opp 2-Step Verification! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå