Emils. Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Grei gjennomkjøring. 6 dager til det braker løs! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Yay Charity Shield! Trofé! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 GG! ABBA var knall! Nå er det bare å rette fokuset til Leicester til helgen. 3 poeng er et must i den matchen! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Grei overkjøring på straffene. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hvordan var dette igjen; Arsenal har tapt alle åpningskampene etter å ha vunnet CS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hvordan var dette igjen; Arsenal har tapt alle åpningskampene etter å ha vunnet CS?Way to find the silver lining. ? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch. Ja, nå har jo Kolasinac scoret i denne kampen, så det betyr vel 5 kamper på benken for hans del, ifølge Wenger sin logikk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hvordan var dette igjen; Arsenal har tapt alle åpningskampene etter å ha vunnet CS?Way to find the silver lining. Jeg spør fordi jeg ikke husker. Statistikk i fotball er ikke alt, men fremdeles viktig. Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Hvordan var dette igjen; Arsenal har tapt alle åpningskampene etter å ha vunnet CS? Nei. Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch. Tåpelig og meningsløst utsagn. Jeg vedder 500 kroner på minst tre utskiftninger. Vedder du imot? Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch. Ja, nå har jo Kolasinac scoret i denne kampen, så det betyr vel 5 kamper på benken for hans del, ifølge Wenger sin logikk. I hvilken verden er dette Wenger sin logikk? Har du ett eneste historisk eksempel? Endret 6. august 2017 av Classy Crab Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Hvordan var dette igjen; Arsenal har tapt alle åpningskampene etter å ha vunnet CS? Nei. Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch. Tåpelig og meningsløst utsagn. Jeg vedder 500 kroner på minst tre utskiftninger. Vedder du imot? Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch. Ja, nå har jo Kolasinac scoret i denne kampen, så det betyr vel 5 kamper på benken for hans del, ifølge Wenger sin logikk. I hvilken verden er dette Wenger sin logikk? Har du ett eneste historisk eksempel? Ehh ja flere faktisk, Gervinho, Podolski, Walcott og Perez For noen dager siden skrev jeg en sak i Arsenal tråden om AKKURAT DETTE og situasjon til Lucas. Endret 6. august 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Syter når vi taper. Klager når vi vinner. Ee ikke mye glede i fotballen lenger? 3 Lenke til kommentar
#TeamBenbjo Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hvordan var dette igjen; Arsenal har tapt alle åpningskampene etter å ha vunnet CS? Nei. Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch. Tåpelig og meningsløst utsagn. Jeg vedder 500 kroner på minst tre utskiftninger. Vedder du imot? Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch. Ja, nå har jo Kolasinac scoret i denne kampen, så det betyr vel 5 kamper på benken for hans del, ifølge Wenger sin logikk. I hvilken verden er dette Wenger sin logikk? Har du ett eneste historisk eksempel? Ehh ja flere faktisk, Gervinho, Podolski, Walcott og Perez For noen dager siden skrev jeg en sak i Arsenal tråden om AKKURAT DETTE og situasjon til Lucas. Ingen av de du nevner er eller var gode nok til å starte for oss. De ble ikke benket fordi de scoret mål. Det tror jeg du skjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå