Gå til innhold

Community Shield - Chelsea vs Arsenal


MartinF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan var dette igjen; Arsenal har tapt alle åpningskampene etter å ha vunnet CS?

 

Nei.

 

 

Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch.

 

Tåpelig og meningsløst utsagn. Jeg vedder 500 kroner på minst tre utskiftninger. Vedder du imot?

 

 

 

Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch.

Ja, nå har jo Kolasinac scoret i denne kampen, så det betyr vel 5 kamper på benken for hans del, ifølge Wenger sin logikk. 

 

 

I hvilken verden er dette Wenger sin logikk? Har du ett eneste historisk eksempel?

Endret av Classy Crab
Lenke til kommentar

 

Hvordan var dette igjen; Arsenal har tapt alle åpningskampene etter å ha vunnet CS?

 

Nei.

 

 

Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch.

 

Tåpelig og meningsløst utsagn. Jeg vedder 500 kroner på minst tre utskiftninger. Vedder du imot?

 

 

 

Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch.

Ja, nå har jo Kolasinac scoret i denne kampen, så det betyr vel 5 kamper på benken for hans del, ifølge Wenger sin logikk. 

 

 

I hvilken verden er dette Wenger sin logikk? Har du ett eneste historisk eksempel?

 

Ehh ja flere faktisk, Gervinho, Podolski, Walcott og Perez 

 

For noen dager siden skrev jeg en sak i Arsenal tråden om AKKURAT DETTE og situasjon til Lucas.  :wallbash:

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

 

 

Hvordan var dette igjen; Arsenal har tapt alle åpningskampene etter å ha vunnet CS?

 

Nei.

 

 

Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch.

 

Tåpelig og meningsløst utsagn. Jeg vedder 500 kroner på minst tre utskiftninger. Vedder du imot?

 

 

 

Wenger blir å stille samme laget mot Leicester fordi vi vant mot Chelsea idag. Just watch.

Ja, nå har jo Kolasinac scoret i denne kampen, så det betyr vel 5 kamper på benken for hans del, ifølge Wenger sin logikk. 

 

 

I hvilken verden er dette Wenger sin logikk? Har du ett eneste historisk eksempel?

 

Ehh ja flere faktisk, Gervinho, Podolski, Walcott og Perez 

 

For noen dager siden skrev jeg en sak i Arsenal tråden om AKKURAT DETTE og situasjon til Lucas.  :wallbash:

 

 

Ingen av de du nevner er eller var gode nok til å starte for oss. De ble ikke benket fordi de scoret mål. Det tror jeg du skjønner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...