Gå til innhold

Community Shield - Chelsea vs Arsenal

MartinF

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Synes Lacazette var ganske god jeg, masse fine løp og smarte bevegelser. Men hjelper ikke når han ikke får ordentlig service.

Kan fort bli noe annet når(hvis??) ozil og Sanchez joiner laget ja.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Lacazette var ganske god jeg, masse fine løp og smarte bevegelser. Men hjelper ikke når han ikke får ordentlig service.

Kan fort bli noe annet når(hvis??) ozil og Sanchez joiner laget ja.

Yes indeed. Alt i alt har ikke Arsenal vært så ille i dag synes jeg. Må også huske på at de tre-fire beste spillerne ikke er med i dag. Lacazette har helt klart mye mer potensiale med bedre spillere rundt seg. Synes Elneny har stått frem positivt sentralt også. Hvis han kan holde seg skadefri og på det nivået han har vist i dag er det jo som en slags ny signering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Pedro misser Burnley,Spurs og Everton om kortet holder seg. Hoho!

Edit: wrong kid

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Rart hvordan det er pinlig å ligge under 0-1 mot seriemesteren når vi stiller med et lag som hadde rykket ned.

noen ganger kan man lure

Forestillingen er pinlig selv om laguttaket er ræva. Den ene tingen utelukker da ikke den andre? 

KOLASINAC!

Lenke til kommentar

Rart hvordan det er pinlig å ligge under 0-1 mot seriemesteren når vi stiller med et lag som hadde rykket ned.

noen ganger kan man lure

Forestillingen er pinlig selv om laguttaket er ræva. Den ene tingen utelukker da ikke den andre?

KOLASINAC!

Det er jo ikke litt logisk en gang. Du kan umulig forvente at et nedrykkslag skal gjøre det vesentlig bedre enn dette mot chelsea?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...