fox Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Bellerin var jo borti han? Kanskje ikke straffe, men filming er det ikke. 50-50 som jeg ser det. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Nei Bellerin var ikke borti han. Og Willian filma. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hvorfor Iwobi i midten og Ox på kant? Vil det ikke være bedre hvis det er omvendt? Helt enig med deg, forstå det den som kan.... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Biiiitteliten berøring fra kneet muligens, men ser for meg ut som han hjelper til veldig selv og snubler i sine egne bein med vilje. For så å rope med armene i været. Ikke så ille kanskje Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Krafttønne han nye backen deres! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Huff vi blir helt avkledd i midtbaneleddet av Kante. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Oooh. Nesten så David Luis fortjener en plass på fantasy-laget mitt etter den der 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Oooh. Nesten så David Luis fortjener en plass på fantasy-laget mitt etter den der Lett. Var førstevalget i laget mitt long time ago. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Eier førsteomgangen og blir straffet få sekunder ut i 2. Synd vi sliter såpass med å få uttelling tidlig. Trenger alt for ofte tid godt ut i 2. omgang for å få mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Høy feiringsfaktor Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Fin taktikk av Chelsea. La Arsenal styre kampen og slite seg ut i første omgang før de blir mer agressive og tar Arsenal på senga. HVOR mange ganger har vi ikke sett dette før? Arsenal går ut i hver kamp med ballbesittelse og høyt press som taktikk i hver kamp. Da et det rimelig lett for motstandere å vite hvordan man skal knekke dem. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Dette er pinlig Det som er pinlig er at dette har foregått siden 2005/2006 og enda har de ikke rørt roten til alt vondt. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Lacazette har vært fryktelig og blir fortjent byttet ut 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 Dette er pinlig Hvor var du under førsteomgangen når vi faktisk var det beste laget? Du er pinlig. 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Lacazette har vært fryktelig og blir fortjent byttet ut Han får ikke all verden å jobbe med heller da. Mye som skjer utenfor Chelsea 16 nå i andre omgang. Jeg tror nok ikke Giroud og Walcott kommer noe nærmere for å være ærlig. Skulle likt å sett Willock. Gutten har ingenting å tape, og vil bare inn å vise seg fram.. Hvorfor er Welbeck på banen enda forøvrig? Endret 6. august 2017 av #Wengerout Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Dette er pinlig Hvor var du under førsteomgangen når vi faktisk var det beste laget? Du er pinlig. Vel vel, Chelsea hadde full kontroll mer eller mindre. Ikke akkurat noe å rope hurra for den omgangen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Synes Lacazette var ganske god jeg, masse fine løp og smarte bevegelser. Men hjelper ikke når han ikke får ordentlig service. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå