Misky Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hei, har spilt masse på Xbox One og har et stort nettverk der, men har blitt mer og mer glad i PS4 i det siste! Så liker du å game så ikke vær redd for å legge meg til Spiller hovedsakelig FPS spill som Ovewatch og Call of Duty, men også en rekke single player spill. Heter Misky83. (Hvis du også er 30+ så er det bare en bonus!) Lenke til kommentar
Frgr Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Hei, Misky, spiller du Rainbow Six Siege? Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Legger deg til. Spiller stort sett bare Call of Duty og Titanfall. Lenke til kommentar
Misky Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2017 TS her, må bare få legge til spillet Fortnite på listen Så hvis du spiller det på PS4, ikke vær redd for å legge meg til! (Jeg er dessverre ikke så aktiv her inne på forumet.) Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 hei folkens! Jeg har bf1, destiny2, rocket og gta. Spiller mest gta for tiden og er ikke meget god på fps på konsoll, men brukbar. Rimelig god i rocket, hehe. Jeg søker også venner, legg meg til hvis dere trenger noen! Brukern min er: Ellingsenftw, så da vet dere hvem det er som legger dere til. Gleder meg til å spille med dere! Lenke til kommentar
FortyTuba Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hepp! Søker også venner å spille med, går stort sett i fortnite og bf1 for tiden, ispedd litt singleplayer troféjakting innimellom. Legger dere til, heter FortyTuba, 30+. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Skal legge deg til. Til dere andre så må dere gjerne legge meg til (bruker "Vbrattla") om dere spiller COD WW2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå