Leif Olsson Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Teist Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Denne med de lysende oransje føttenen kan jeg ikke huske å ha sett tidligere. Flott positur i god skarphet med hodet på skakke. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Fin positur, den lurer visst litt på hvem du er for en type.. Flott bilde! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Flott og god skarphet. Posituren er nevnt.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 Hei folkens, whats up ? Thanks Roar, Helene and Fredrik for nice comments You can read more about Black Guillemot, Teiste, here http://www.birdlife.no/fuglekunnskap/fugleatlas/index.php?art_id=208 Best regards Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Du all verden for noen merkelige fugler du varter opp med da Hr. Olsson. Denne kan jeg ikke huske at jeg verken har sett eller hørt om før. Ett utmerket artsbilde, hvor både posituren, skarpheten og eksponeringen er prima vare. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 Du all verden for noen merkelige fugler du varter opp med da Hr. Olsson. Denne kan jeg ikke huske at jeg verken har sett eller hørt om før. Ett utmerket artsbilde, hvor både posituren, skarpheten og eksponeringen er prima vare. Mvh. Rolf Då det er prima vare som du sier, er det lit vansklig at finne den Se link til tidligere kommentar ovan Takk før din hyggelige kommentar Rolf Mvh Leif Lenke til kommentar
h-a Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Fornuftig å velge et dekk med god mønsterdybde. Kanskje en annen fugl den ser på? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 Fornuftig å velge et dekk med god mønsterdybde. Kanskje en annen fugl den ser på? Ja er smarte, fornuftige, at velge dekk med god mønsterdybde. Ser på fotografen Takk før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Henger meg bare på alt det positive som er nevnt tidligerere her. Flott! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Henger meg bare på alt det positive som er nevnt tidligerere her. Flott! Thanks jarle-60 Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg