Redaksjonen. Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Se huset folde seg ut.Denne boksen blir til et hus i løpet av ti minutter Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Hvordan fraktes denne greia og hvorfor vil det i så fall konkurrere mot trailer med utvidbar "kasse", sånn som brukes til demorom, skismørerom osv? Det virker som foldingen er en attraksjonen de forsøker å selge, ikke selve rommet eller flyttbarheten av det. Endret 6. august 2017 av Simen1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hvordan fraktes denne greia og hvorfor vil det i så fall konkurrere mot trailer med utvidbar "kasse", sånn som brukes til demorom, skismørerom osv? Det virker som foldingen er en attraksjonen de forsøker å selge, ikke selve rommet eller flyttbarheten av det. Det ser ut som om denne blir en del større enn disse utvidbare containerene. Vanlige containere er begrenset til å utvide seg til å bli ~3x sin egen størrelse, denne ser ut til å bli over 4-5x sin egen størrelse. En liten videreutvikling av eksisterende teknologi med andre ord.. Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Det er gode muligheter for å bo "off-pist" med høg comfort og lite kunnskap nutildags. Solceller og lette UPS'r er bare en del av det, 4G og vakumtoalett er vel så viktig. Innvendig areal er råd å skaffe seg på så mange måter, og har hver sine ulemper og fodeler. Har jobbet litt med et BoBilBåt prosjekt, "the MOV" (MultiOceanVehicle) siden 1998. Også selve utnyttelsen av arealet kan ses på som mangelfull i mange tilfeller, og ikke bare hos småprodusenter, å skreddersøm er noe helt annet. Det er råd å se for seg at man kan få litt mer livsstil-buing. Men for dei kjørbare eller trailbare er jo sertefikatet pga vekt eit problem, vertfall i norge. Volumet må vere av en viss størrelse for at prisen skal stemme også, Winnerbago tar jo $ 70 000 (før lokale avgifter) for en 9,2 meter integrert med 1 slideout og nytt chassi på 360 hp. Intrykket man set att med er gjerne at utviklingen innen bolig, bil, bobil og båt tar eit par genrasjoner, og det er jo det som er generasjonskløften, eller rystelsen i det 3'de ledd. I sakens anledning, en av mange gode om ting og utvikling: Endret 6. august 2017 av Halvor Sølvberg- the MOV Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Ja. Det var en fint komponert data animert video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå