EviLEddiE Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har nå etterhvert kommet over ganske så mange Win9x-baserte systemer der OSet nekter å starte (står fast med svart skjerm+blinkende cursor i øverste venstre hjørne). Sikkermodus fungerer imidlertid - men når jeg går inn på enhetsbehandlingen, kommer det opp mange enheter som aldri har vært installert på maskinen! F.eks får jeg opp 5 CD-ROMer, 4 harddisker, 8 skjermkort, 7 lydkort, 6 skjermer osv. Ved å slette de overflødige/ikke-eksisterende enhetene, vil OSet som regel fungere fint igjen. Spørsmålene mine blir da følgende: Er det noen som har en teknisk forklaring på hvorfor dette skjer? Hvordan skal man unngå dette i framtiden? Og finnes det noen hurtigere måte å fikse dette på enn å fjerne enheter manuelt fra enhetsbehandlingen? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har aldri hørt om noe slikt før.. men sjekk for virus. Det er et møst med virus program i disse dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå