Trenger hjelp shittlagå Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Så jeg har begynt å snakke med en gutt som er 02 mens jeg er 03 han og jeg ble kjent pga fellesvenner men vi kjenner hverandre ikke det er liksom bare vært sånne samtaler hvor vi spør spørsmål hvis dere forstår. Uansett så spurte han om hook ( klining og sex) og ut av det blå Kom en heftig side av meg og sa ja. Og da er jeg liksom veldig sikker på at dette r en engangsgreie angrer ikke mer er litt redd for jeg kjenner han ikke men jeg vet at han ikke lyger om hvem han er. Og jeg har heller aldri gjort disse greiene heller. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Da du har en felles venn med din sexpartner, så tror jeg ikke at han lyver om sin identitet (hvem han er). Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Hvis du vil begi deg ut på kjærlighetens veier ved et så kort bekjentskap, så vær klar over at risikoen for at du blir forelsket er der, og fallhøyden kan bli stor. Det er mye gambling med følelser. Dette er noe du må vurdére og bestemme selv. Hvis du mener at dette er en du aldri har møtt før, så vil jeg nok anbefale at du i det minste tar en prat med personen først. Å kontrollére følelser og lidenskap er en dél av å bli voksen og ta ansvar. Det kan også bli prat og sosial stigmatiséring rundt det her, som du bør ta innover deg, men som du ikke behøver å ta hensyn til. Lenke til kommentar
En Brennpeis Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) morra mi hadde sagt. Vær forsiktig pass godt på deg selv, og ta med kondom. Prøv å lær hva du liker eller ikke.Farn min hadde sagt. Satan om du skal røre jenta mi. Dra til helvette! Jeg sier. Be han å dra til helvette om han e en peis, ellers vær forsiktig å ta med kondom, og se på det som lærdom om dette er noe du har lyst å gjøre flereganger, vist ikke finn på noe annet. Endret 9. august 2017 av En Brennpeis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Ville ikke hatt sex med han iallfall, da du bare er 14 år og sjansen for å angre er stor. Kan også være litt kjipt om du er som meg som blir betatt av alle som er inni meg, og han bare er interessert i å ha sex med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå