Hveding Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 (endret) Winner Winner Chicken Dinner... Laget en liten video av en vinn jeg hadde igår å tenkte dele denne med dere Rate 0-10 Hva synes dere ? -Hveding Endret 6. august 2017 av Hveding 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Forstår dere skriver 1/10 pga det faktisk er det han ba om pga dårlig formulering. Men ikke gøy å få den tilbakemeldingen på noe man har brukt tid på, når det faktisk var ganske bra. 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 1/10! Bra game, godt spilt. Liker at du påpeker at du ble truffet i stekepanna noen ganger, den har reddet ræva mi også ganske mange ganger nå... Kommer til å ha denne musikken på hjernen en stund. 1 Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Nais! Jeg har enda ikke klart å vinne så langt etter ~18 timer spilt, suger skikkelig men synes det er artig. Beste så langt var fjerdeplass. Steikepanna ruler! 1 Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 Nais! Jeg har enda ikke klart å vinne så langt etter ~18 timer spilt, suger skikkelig men synes det er artig. Beste så langt var fjerdeplass. Steikepanna ruler! Har snart 200 timer, så bare bli vandt til spillet så skal du se du vinner solo, duo og squad etter en stund. Greit å ha et brukbart team når man spiller på lag, men ellers var det for min del bare å bli vandt til spillet som måtte til.. Kan føles litt ekkelt å rart de første 50 timene, spesielt fra en CS spiller. 1/10! Bra game, godt spilt. Liker at du påpeker at du ble truffet i stekepanna noen ganger, den har reddet ræva mi også ganske mange ganger nå... Kommer til å ha denne musikken på hjernen en stund. Hehe, takk Ja ellers blir det fort glemt i filmen om man ikke påpeker slikt, men ja den er hellig den stekepanna. Ja musikken var ganske så fengende. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 Forstår dere skriver 1/10 pga det faktisk er det han ba om pga dårlig formulering. Men ikke gøy å få den tilbakemeldingen på noe man har brukt tid på, når det faktisk var ganske bra. Takk! Er rettet på nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå