Pande Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 The man with the hats IV Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Kjenner igjen denne karen - han skulle vel til Horten også. Likte dette! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Kunne nesten vært meg det der. men jeg har litt bredere bremmer på mine hatter. Tipper at dette er lagt i et mørkt leie med vilje? Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Meget bra Pål, lyset som skinner i hattebåndet og på nesa er utsøkt! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Enda et kjempebra mannmedhatt bilde! Flott! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Pande Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Takker for hyggelige kommentarer:-) @Gunnar, så skal han vist være på vei til Horten ja.... Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Siden ingen har nevnt noe negativt for jeg ta den biten. Enig med alt som er nevnt. Personlig ville hatt det en tanke lysere på mørkeste. Men det er meg. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Siden ingen har nevnt noe negativt for jeg ta den biten. Enig med alt som er nevnt. Personlig ville hatt det en tanke lysere på mørkeste. Men det er meg. Takker for kommentar og innspill, Jarle:-) Alltid nyttig og lærerikt med innspill fra andre. Blir fort litt blind på egne verker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg