Roar Kneppen Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Urban Ar 1487 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Fargerikt som alltid fra deg - her mener jeg å ha vært flere ganger på mine utallige vandringer i hovedstaden. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 Fargerikt som alltid fra deg - her mener jeg å ha vært flere ganger på mine utallige vandringer i hovedstaden. Mvh Gunnar Ja, Torshov er jo ikke en helt ubetydelig bydel i Oslo. Her vokste jeg opp på -50-60 tallet og bodde der fram til 1974. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Jøje meg, her har noen gått helt amokk jo! Gjorde seg godt på bilde da, med din kraftige etterbehandling. Tipper det ikke ser fullt så vakkert ut i virkeligheten. Godt komponert. Det eneste jeg kunne tenke meg var en litt glattere blåfarge på himmelen, den er litt stripete på en måte, men kanskje er det meningen...hva vet jeg!? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Her har du dratt spakene til 100% ser det ut til. Nok et spennende Urban Art bilde. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Jøje meg, her har noen gått helt amokk jo! Gjorde seg godt på bilde da, med din kraftige etterbehandling. Tipper det ikke ser fullt så vakkert ut i virkeligheten. Godt komponert. Det eneste jeg kunne tenke meg var en litt glattere blåfarge på himmelen, den er litt stripete på en måte, men kanskje er det meningen...hva vet jeg!? Ja, når jeg drar i spakene på disse graffitibildene dukker det det av og til opp bivirkninger som jeg ikke tar så høytidelig. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg