RandiA Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Utrolig flotte bilder, Linepusle - 14.august ble bare SÅÅÅÅ vakkert. Du er spesialist på slike himmel - horisont bilder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Flere flotte bilder siden sist jeg var innom. Liker godt godstog i solnegang, men spoilerbildet 16.8 er ditt beste så langt, synes jeg. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 (endret) Uforberedte bilder kan ofte bli bra, de, fint lys på toget. To flotte kveldsbilder, særlig det fra 16. august, men det var synd du ikke hadde plass til det du hadde i spoiler i går, det var nok det jeg likte best. Endret 21. august 2017 av JorunT Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 25. august 2017 Forfatter Del Skrevet 25. august 2017 (endret) Utrolig flotte bilder, Linepusle - 14.august ble bare SÅÅÅÅ vakkert. Du er spesialist på slike himmel - horisont bilder. Tusen takk, Randi. Ingen himler er like utenfor vinduet, og noen er mer spennende enn andre. Flere flotte bilder siden sist jeg var innom. Liker godt godstog i solnegang, men spoilerbildet 16.8 er ditt beste så langt, synes jeg. Så hyggelig at du synes det. Jeg var ikke fornøyd med skarpheten i spoilerbildet, derfor havnet det der. Uforberedte bilder kan ofte bli bra, de, fint lys på toget. To flotte kveldsbilder, særlig det fra 16. august, men det var synd du ikke hadde plass til det du hadde i spoiler i går, det var nok det jeg likte best. Takk, takk. Jeg syntes det var litt uklart, men hyggelig det faller i smak. Endret 25. august 2017 av Linepusle Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 25. august 2017 Forfatter Del Skrevet 25. august 2017 Jeg holder vel fristen bare sånn akkurat... 22. august. Stein på stein. EXIF: f/5.6, 1/40s, 32 mm, ISO 400 23. august Sensommerkveld. EXIF: f/22, 1/80s, 12 mm, ISO 400 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 22. ble et morsomt "reflekterende" bånd - og utrolig vakkert bilde av Sensommerkvelden Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Fin speiling av steingarden 22. august, Sensommerkveld var bare lekker, fin komposisjon, smellvakker himmel og fint plasserte geiterams og mennesker langs den buede linjen. Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Flott! Og nesten så jeg liker spoilerbildene best Det med skarvene syntes jeg er råstilig. 22 og 23 august er nydelige. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 22. ble et morsomt "reflekterende" bånd - og utrolig vakkert bilde av Sensommerkvelden Fin speiling av steingarden 22. august, Sensommerkveld var bare lekker, fin komposisjon, smellvakker himmel og fint plasserte geiterams og mennesker langs den buede linjen. Flott! Og nesten så jeg liker spoilerbildene best Det med skarvene syntes jeg er råstilig. 22 og 23 august er nydelige. Så hyggelig med slike gode kommentarer! Takk takk, alle sammen! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 27. august- Foss rett bak en hytte jeg var på. Den er en "snill", flat foss. Dessverre var det sterkt motlys/sol. EXIF: f/20, 1/40s, 12mm, ISO 200. 29. august. En etter hvert kjent utsikt. I dag med regnbuer! EXIF: f/8, 1/400s, 16 mm, ISO 200 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Fin speiling av steiner den 22. Fossen ble bra også i sterk sol, ser ut som et sted å besøke når solen ikke er så sterk. Regnbuer, spesielt doble, er jo alltid gull! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Fin flyt i fossen. Og du har også fanget himmelen i dag. - Det har vært en fin dag, og du fanger alltid naturen så bra. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Det ble fint liv i bildet av fossen, selv om den var av den roligere sorten. To regnbuer på en gang er verdt å forevige, det ble fint lys under den innerste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå