Linepusle Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Da prøver jeg meg på augustfest. Augustfest 2017 - Linepusle - Likt og ulikt, uten mål og mening.Bruker: LinepusleUtfordring: Minst mulig, egentlig!Deltakernivå: PingleUtstyr: Panasonic LUMIX GM1, 12-32 mm og kanskje Nikon D40 med ulike objektiver. Hiver meg i gang med to innlegg: 3. august. Oslotur og bilde mot Barcode med tittel: "Var finere med vann foran" - fordi jeg synes det. EXIF: f/11, 1500 s., 20 mm, ISO 200. 5. august Fototreff i Trondheim i dag med tur langs Ladestien. Kornåkeren sto delvis moden - dørgende stille i vindstilla, så det ble litt ICM-røre: EXIF: f/22, 1/30s, 28 mm, ISO 200 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 God start dette, litt synd de ødlegger barcoderekken sett fra operaen, men det er ikke så mye å få gjort noe med. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Sen, men flott start Linepusle - og takk for i dag, en utrolig flott dag. (Mitt bygg-korn ble ganske ulikt ditt - kjekt med "vind" i aksene dine ja.) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Barcodestrøket er alltid kjekt å se, okkesom... Ble kunstnerisk løsning med de aksene.. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Mye action i barcoderekken, det blir visst aldri slutt på byggeaktiviteteten der. Artige aks i blåsten. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 God start dette, litt synd de ødlegger barcoderekken sett fra operaen, men det er ikke så mye å få gjort noe med. Tusen takk. Ja, men vi får håpe det blir bra til slutt! Sen, men flott start Linepusle - og takk for i dag, en utrolig flott dag. (Mitt bygg-korn ble ganske ulikt ditt - kjekt med "vind" i aksene dine ja.) Takk, Randi. Å være tilbake i jobb etter 4 ukers ferie har tatt fokus vekk fra foto. Barcodestrøket er alltid kjekt å se, okkesom... Ble kunstnerisk løsning med de aksene.. Takk, takk! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Det har vært noen travle dager, så jeg poster for 3 dager, så får jeg se om det blir noen bilder i dag og framover. Ferien var over i midten av uka. For liksom å gni inn feriefølelsen, vekket kroppen meg til soloppgang både søndag og mandag, og de var så fine at jeg ville dele dem med dere, men opplastingen feilet. Jeg prøver igjen senere i dag... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Det har vært noen travle dager, så jeg poster for 3 dager, så får jeg se om det blir noen bilder i dag og framover. Ferien var over i midten av uka. For liksom å gni inn feriefølelsen, vekket kroppen meg til soloppgang både søndag og mandag, og de var så fine at jeg ville dele dem med dere, men opplastingen feilet. Jeg prøver igjen senere i dag... Vet ikke om du bruker linking fra Flickr jeg, men det synes jeg er en enkel løsning. Trenger ikke bry meg med størrelsen heller da. (Men det forutsetter at man har lagt bildet på Flickr først da - og det gjør jeg stort sett med alle brukbare bilder, i full oppløsning, så blir det en slags backup samtidig.) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 (endret) (Prøvde enda en gang og da gikk det bra, sjø...) 6. augustSoloppgang f/22, 1/30 s, 16 mm, ISO 200 Nesten samme utsikt. Til minne om de Hiroshima-bomben 6. august 1945. Endret 16. august 2017 av Linepusle Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 7. august Soloppgang EXIF: f/5.5, 1/60 s, 29 mm, ISO 200 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Dette er du god på Linepusle, den i spoiler var nesten enda mer impressive..... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 8. august Sykkeltur med mange inntrykk. Rustgrafitti. EXIF: f/8, 1/320 s, 18mm, ISO 200 Spoilerbilde fra Fjølstadtrøa museum (gammelt småbruk). Tatt inn gjennom vindu. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 13. august 2017 Forfatter Del Skrevet 13. august 2017 Det har vært noen travle dager, så jeg poster for 3 dager, så får jeg se om det blir noen bilder i dag og framover. Ferien var over i midten av uka. For liksom å gni inn feriefølelsen, vekket kroppen meg til soloppgang både søndag og mandag, og de var så fine at jeg ville dele dem med dere, men opplastingen feilet. Jeg prøver igjen senere i dag... Vet ikke om du bruker linking fra Flickr jeg, men det synes jeg er en enkel løsning. Trenger ikke bry meg med størrelsen heller da. (Men det forutsetter at man har lagt bildet på Flickr først da - og det gjør jeg stort sett med alle brukbare bilder, i full oppløsning, så blir det en slags backup samtidig.) Ja, jeg vet om det, men jeg ønsker ikke å legge alt på Flickr. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Vakkert rust-bilde, Linepusle -( kommer best til sin rett når det "klikkes opp".) Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 To flotte og fargesprakende soloppganger 6. og 7. august, og det var et verdig bilde til minne om det som skjedde i Hiroshima 6. august. Jeg ser at Randi har skrevet det samme som jeg ville si; du absolutt må klikke på bildet med rust for å få riktig inntrykk. Prøvde å se det på mobiltelefonen og det var ikke nok! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Fin variasjon, fra barcode til solned og oppganger Og det er aldri feil med litt rust. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 Artig med så forskjellige soloppganger fra samme? sted. Flotte farger. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Fine soloppgangbilder, og kreativt rust-bilde! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Vakkert rust-bilde, Linepusle -( kommer best til sin rett når det "klikkes opp".) Takker. Ja, det har dere helt rett i. To flotte og fargesprakende soloppganger 6. og 7. august, og det var et verdig bilde til minne om det som skjedde i Hiroshima 6. august. Jeg ser at Randi har skrevet det samme som jeg ville si; du absolutt må klikke på bildet med rust for å få riktig inntrykk. Prøvde å se det på mobiltelefonen og det var ikke nok! Takk, taak. Ja, det er mye smått i bildet, og det er jo ganske nedskalert i den formen det ligger her. Fin variasjon, fra barcode til solned og oppganger Og det er aldri feil med litt rust. Takk skal du ha. Artig med så forskjellige soloppganger fra samme? sted. Flotte farger. Takk, takk. Samme sted, ja. Verandaen min! Solnedgangene er en historie for seg. Det var ikke mange bevisste valg jeg gjorde med innstillinger kl. halv 5 om morgenen, rett fra sengevarmen. Mengde og tykkelse av skyer gjør uttrykket veldig ulikt. Og jeg har ikke triksa med fargene! Fine soloppgangbilder, og kreativt rust-bilde! Takk, takk. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 20. august 2017 Forfatter Del Skrevet 20. august 2017 (endret) Labert herfra... 14. august. På vei hjem om kvelden kom et godstog forbi Ranheim stasjon. Det ble noen veldig uforberedte bilder... EXIF: f/11, 1/400 s, 22 mm, ISO 200 15. august. Etterkvert velkjent utsikt en augustkveld med god temperatur, men vekslende vær, får'n si. EXIF: f/5.6, 1/160 s, 23 mm, ISO 200 16. august. Kveldstur. EXIF: f/4, 1/160 s, 12 mm, ISO 800 Slenger med en i spoiler også. Endret 20. august 2017 av Linepusle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå