Pardon Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Har jobbet 1 år som skoleassistent på offentlig skole, men pga studier måtte jeg si opp stillingen. I kontrakten står det at jeg sier opp stillingen den 1 august, får jeg da lønn i august for juli måneden? Lenke til kommentar
Pardon Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Kommer an på om lønna du fikk i juli var for juli eller juni Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Har du forhåndsbetalt fastlønn eller får du betalt i etterkant da? Lenke til kommentar
Pardon Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 Begynte jo i august og fikk jo første lønn i september da. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Begynte jo i august og fikk jo første lønn i september da. Da regner jeg med at du får juli-lønna i august ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå