WeirdFace Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Scarvo skrev (29 minutter siden): Nå er jeg sikkert kjedelig men det husker jeg virkelig ikke. Sikkert 20-30 min. Liker bedre å snakke ansikt til ansikt med noen. Er du modig? Egentlig ikke. Hva er din aller største frykt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Har ikke funnet frykten min enda. Hva er det beste du kunne ha fått? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Akkurat nå i livet mitt så er det nok en velskapt unge til. Stas å være pappa. Hva var ditt siste møte med politiet? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Hos Namsmannen for et par år siden. Jeg skulle signere noen gjeldspapirer. Hvorfor? Bare hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2021 Del Skrevet 9. mars 2021 Kris85 skrev (1 time siden): Hos Namsmannen for et par år siden. Jeg skulle signere noen gjeldspapirer. Hvorfor? Bare hvorfor? HÆ!! Hva mener du med det!!! 😲 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Kris85 skrev (20 timer siden): Hvorfor? Bare hvorfor? Fordi du trenger noe å spørre om 🤪 Hva er det siste du gjorde som du angrer på? 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Solgte noen Gamestop-aksjer litt for tidlig. 😜 (Peaket på 350 usd i dag - jeg solgte på 180 usd). No big deal. Hva er det siste du så på tv. Gi gjerne en kort anmeldelse også. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 På lineær tv - Antakelig en fotballkamp, på tv generelt - en eller annen episode av brief case på YouTube. Alltid interessant med hvordan folk drepte før i tiden, og ble tatt. hvem skulle du helst hatt som partner in crime? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Rett å slett fordi Jens Stoltenberg med sitt nettverk, sine kunnskaper og sin posisjon er perfekt lokkemat til blackmailing og korrupsjon. Jeg booker time med Russland med en gang. 😜 Hvis du kunne forandret en enkelt egenskap ved deg selv. Hva hadde det vært, og hvorfor? Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Jeg har for lite empati, skulle gjerne hatt litt mer av det Hvordan havnet du på denne nettsiden? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 (endret) Jeg skrev "www.diskusjon.no" i feltet for nettadresser i Chrome, som er nettleseren min. Har du like dårlig humor som undertegnende, basert på eksempelet over? Endret 10. mars 2021 av Kris85 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Helt ærlig, det husker jeg faktisk ikke. Jeg ble medlem her nå i 13 år nå. Hvor ofte daffer du av i sofaen? Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Kris85 skrev (2 minutter siden): Jeg skrev "www.diskusjon.no" i feltet for nettadresser i Chrome, som er nettleseren min. Har du like dårlig humor som undertegnende, basert på eksempelet over? Jepp😂😂 TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Helt ærlig, det husker jeg faktisk ikke. Jeg ble medlem her nå i 13 år nå. Hvor ofte daffer du av i sofaen? Aldri hvor mange bein i kroppen har du brukket? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 (endret) Aldri brukket noen bein. Hvor ofte bruker du hvitløgn? Endret 10. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Aldri. Jeg er en elendig løgner, så det får jeg ikke til uten å bli gjennomskuet. hvem er din «favoritt» drapsmann/kvinne? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Putin. Mannen har garantert tatt livet av folk med sin fortid som agent. Hersker ingen tvil om at han er stolt over hjemlandet sitt. Hvorfor går du ikke i tog på 17.mai? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 K. Jeg har jobbet tett på drapsmenn i tidligere jobb. K drepte sin egen onkel etter at denne onkelen systematisk misbrukte K seksuelt gjennom hele hans barndom... og der svarte Scarvo. 😜 Jeg går ikke i tog eller feirer 17 mai fordi jeg tror ikke nasjonalisme er spesielt bra. Vi er alle et folk - uavhengig av hvor man bor i verden. Det å feire sitt eget land gir meg en bismak fordi nasjonalisme i mange tilfeller har ført til borgerkrig og dype splittelser. Hvorfor er du ikke veganer? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Kris85 skrev (2 timer siden): Jeg går ikke i tog eller feirer 17 mai fordi jeg tror ikke nasjonalisme er spesielt bra. Vi er alle et folk - uavhengig av hvor man bor i verden. Det å feire sitt eget land gir meg en bismak fordi nasjonalisme i mange tilfeller har ført til borgerkrig og dype splittelser. Jeg er uenig, jeg mener det er en bra ting. Det trenger ikke å bety at det ikke er bra. Jeg syns det er mer viktigere å akseptere hver andre slik man er, og finne verdien i mennesket. Jeg mener det er mer religion som har skapt krigen mellom mennesket ikke nasjonalismen. Tilbake til leken: Kris85 skrev (2 timer siden): Hvorfor er du ikke veganer? Jeg spiser gjerne alt, både grønnsaker og frukt og rødt kjøtt. Men jeg har aldri gått over til veganer og tilbake. Kommer heller ikke til å skje. Jeg er altfor glad i kjøtt. Hvorfor har du ikke Dendrophilia? Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Fordi trær er til å sage ned eller klatre i Hvor mange timer bruker du foran skjerm hver dag? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Det kan faktisk variere veldig. Noen ganger, bare 2-4 timer og noen ganger i 12-24 timer nesten i strekk. Hvor lang tid tar det for deg å sovne etter du har lagt deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå