N-4K0 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Bygge ferdig Lego Technic-bilen jeg holder på med, hvis den ikke blir ferdig før det blir lørdag, ellers stort sett det vanlige som går i YT, Minecraft og sånt. Kanskje begynne på et puslespill hvis jeg gidder. Hva gjør DU akkurat NÅ bortsett fra å lese dette? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar (endret) Ligger i senga og ser på mobilen min. Pleier du og sove naken? Hvis nei, hva slags plagg pleier du og ha på deg? Endret 23. februar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Kommer an på om jeg har selskap eller ikke. Som regel gjennomføres søvnen i boksershortsen. Hvis du ble nødt til å spise den samme middagen hver kveld for resten av livet, hva hadde du valgt å spise? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Det er verdens vanskeligste spørsmål å ha ETT svar på, men akkurat nå kunne jeg ha tenkt meg godt stekt biff og bernaise, grønnsaker og masse poteter. Er du en person som kan spise de samme tingene i lange perioder, før du skifter til noe annet som varer like lenge = et vanedyr? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar (endret) Både ja og nei, mye av di samme matrettene går ofte igjen, men samtidig spiser jeg variert. Arranger spillene eventuelt filmene du har spilt/sett, høyeste tallet er elendig og 1'ern er knall bra. Hvor stor liste, spør du! Du bestemmer hvor stor din top liste skal være. 😊😊 Endret 25. februar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå