TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar (endret) Trippelure skrev (10 timer siden): Ja, rummikub og tantrix, men de er kanskje mer brikkespill enn brettspill? Hva er din favorittdessert? Brikkespill kan være brettspill også. 😏😏 Tilbake til leken: WeirdFace skrev (1 time siden): Egentlig ikke. Spiller du ofte brettspill? Av og til. Skulle ønske jeg kunne spilt det oftere. Eier du eller har du eid en egen båt? Hvis jah, når tid var det? Og hva slags båt type var(er) det? Endret 16. februar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Ja det har jeg, det var en kayakk 😊 Liker du å sove lenge når du har mulighet til det? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Jeg liker egentlig best å stå opp tidlig, og heller sove litt ekstra midt på dagen 😊 Hender det du tar deg en blund midt på dagen? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Det hender, men jeg klarer ikke å sove bare en kort stund eller et par timer, det ender som regel med tilsvarende nattesøvn og dertil ødelagt døgnrytme, men den varierer så å si hele tiden, forskjøvet litt frem eller tilbake. Kunne du tenkt deg å bli gjenfødt som en katt? 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Jah, det hadde vært gøy 😼 Tror du på gjenfødelse eller at vi har flere liv? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Ja jeg tror vi får nye muligheter på en eller annen måte. Er du enig i, at det virker kjedeligere å være en hun enn en han? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar (endret) Nei, syns ikke det er kjedelig på noen måter. Er stolt over kroppen min. 😏 Men det hadde vært kult og skiftet kjønn med kun hjelp av og trykke på en knapp, hvis det lot seg gjøre. 😊 Hvilken film/serier/spill univers kunne du tenkt og leve i, hvis det lot seg gjøre? Og hva er det første du ville ha gjort når du entrer det universet? Endret 18. februar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar (endret) Først: Unnskyld - SCM. Har aldri tenkt du er en hun, trodde du var en han. Og jeg spurte fordi jeg nok bare ikke forstår hvordan det er å være en hun, og det er helt sikkert riktig at det ikke er kjedelig for dere 🙂Det er vel bare sånn at vi/jeg som er han ikke har forstand til å se hvordan det ikke er kjedelig for en hun å være hun. Det kan jo sikkert virke sånn motsatt vei også hehe 🙂Ja det har jeg også tenkt, at det kunne vært veldig interessant å prøvd å være en hun en stund, og opplevd hvordan det er. Så til spørsmålet: Filmen Passengers. I det romskipet ville jeg vært. Ikke sikker om jeg hadde fått meg til å vekke opp en kvinne sånn som han gjorde, tror ikke jeg hadde gjort det. Kunne trives bare vært der alene og kun snakket med robot-kelneren i baren av og til 🙂 Tror du de har laget sånne svære stjerneskip uti fremtiden engang, et sånt som kan reise langt til andre planeter og bosette seg der? Endret 18. februar av Delvis Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar (endret) Delvis skrev (1 time siden): Først: Unnskyld - SCM. Har aldri tenkt du er en hun, trodde du var en han. Og jeg spurte fordi jeg nok bare ikke forstår hvordan det er å være en hun, og det er helt sikkert riktig at det ikke er kjedelig for dere 🙂Det er vel bare sånn at vi/jeg som er han ikke har forstand til å se hvordan det ikke er kjedelig for en hun å være hun. Det kan jo sikkert virke sånn motsatt vei også hehe 🙂Ja det har jeg også tenkt, at det kunne vært veldig interessant å prøvd å være en hun en stund, og opplevd hvordan det er. Så til spørsmålet: Filmen Passengers. I det romskipet ville jeg vært. Ikke sikker om jeg hadde fått meg til å vekke opp en kvinne sånn som han gjorde, tror ikke jeg hadde gjort det. Kunne trives bare vært der alene og kun snakket med robot-kelneren i baren av og til 🙂 Tror du de har laget sånne svære stjerneskip uti fremtiden engang, et sånt som kan reise langt til andre planeter og bosette seg der? Jeg er en mann. Det er bare og gå inn på profilen min her inne og se. Der står det at jeg er en mann/gutt. Så, du trudde faktisk rett. Du trenger ikke og unnskylde deg. 😏😏 Tilbake til leken: Jah, jeg vil tro at det vil skje en vakker dag. En ordentlig romskip. Vi mennesker har jo allerede laget et romstasjon, som svever rundt jorden. Har du noen/mange fetisjer? Hvis ja, hva slags fetisj har du? Endret 18. februar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Har ingen fetisjer, i hvert fall ikke som jeg er klar over. Hva mener du er den beste av årets tolv måneder, og årsaken til at du mener dette? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar April, for da er vinteren stort sett over og været er behagelig, det har begynt å blomstre osv 😊 Hva er din favorittmusikk og hvorfor? 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar En hver form for sjanger som gjør noe med meg. Hender det at du spiller musikk som du vet gjør deg kjempetrist, bare for å få ting ut? Kanskje noen tårer også? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar (endret) Den type musikk er det ute jah, men jeg spiller ikke sånn musikk bare for og grine. Føler det blir litt feil og tvinge tårer ut av øynene bare for og få ut følelser. Mener sånt bør skje på automatisk. Har ikke lengre behov for og få ut følelser heller. Har kommet meg opp av dypet, det jeg slet med for lenge siden. 😊😊 Fortell litt av din barndom? Hvis du husker noe av barndomen din da. Endret 19. februar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Frem til jeg begynte på ungdomsskolen var barndommen et eventyr. Jeg var en eventyrlysten, glad og aktiv gutt. Spilte fotball, syklet, lekte, og på dårlige værdager var det å sitte inne og spille. PC, Playstation, Nintendo, Gameboy. Pokemon rød, Half Life, Super Mario, FF, Resident Evil, Metal Gear, Cosmo, Mustang, Space Invaders, Doom, Starcraft, name it av gamle klassikere. Hører fortsatt ørkenen i Parasite Eve i hodet, ser fortsatt for meg Liquid Snake på codec, Link som rir over hyrule, at jeg fanger pokemon på gameboyen, så ser vi pokemon på VHS, så går vi ut og leker med pokeballer, så sykler vi til en kompis som har Pokemon Stadium på nintendo. Bading i elva, fisking, bilturer, spise godteri og lese donald og billy. Ja jeg drømmer meg ofte tilbake til barndommen. Følelsene varer livet ut. Har du noen traumer fra barndommen som av og til dukker opp? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar (endret) Åja mange alt for mange, fra både barndom og senere. På det verste kaller jeg dem post traumatisk stesslidelse. Hva slags medisiner bruker du? Endret 21. februar av Delvis Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ingen, om du mener faste medisiner. Har du en kronisk sykdom, hvilken i så fall? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ikke sånn jeg vet om. Smiler du til deg selv når du ser deg i speilet? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Ikke sånn jeg vet om. Smiler du til deg selv når du ser deg i speilet? Ja,men det hender jeg glemmer det når jeg har det travelt. Og som regel ikke på offentlige toaletter eller offentlige speil, det lyser mer enn nok rar av meg fra før 😂 Jeg begynnte med det bevisst for å øke selvtillit og føle mindre depresjon. Kan absolutt anbefales. Samt bruke speilet til å se seg selv i øynene og ta en alvorsprat med seg selv innimellom når det trengs 😉😃 Har vært deprimert før? Sånn ordentlig, ikke bare litt deppa fordi du har en dårlig dag? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar (endret) Ja. La oss bare si at jeg er flinkere til å ta vare på andre enn meg selv. Dersom det skulle lages film om livet ditt, hva er tittelen? Endret 22. februar av Scarvo 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Å gå på trynet i sakte film... 😮💨 Oppfølger; Å sprette seg på plass 😁 Hva er dine planer for helgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå