Scarvo Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Min egen hjerne, for å være helt ærlig. Noen dager er lettere enn andre, for å si det mildt. Hva er den verste restaurant-opplevelsen du har vært involvert i? 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. februar Del Skrevet 10. februar Jeg har egentlig ingen opplevelse å nevne her, eneste jeg kan komme på må bli bursdagen til bestemora mi for noen år siden hvor vi var på en lokal kebab/burger/pizzasjappe og stefaren min uheldigvis tråkket på tærne mine etter at vi hadde satt oss og det ble skikkelig vondt pga. at begge stortåneglene mine har blitt inngrodde og jeg hadde en periode med vond tå pga. det akkurat da. Har du slått deg så hardt at du fikk hjernerystelse noen gang? Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Nei, det nærmeste jeg har kommet var vel en gang jeg skled på is på sykkelen min og slo hjelmen så hardt i bakken at den ble ødelagt (bra jeg hadde hjelm da) Har du noen gang vært på campingferie? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Jah, det har jeg. Har du sovet godt natt til i dag? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. februar Del Skrevet 12. februar Ja, det vil jeg si. Jeg våkner som regel noen ganger gjennom natten/søvnperioden, men som regel sover jeg greit. Har du slekt i Finland? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Ikke som jeg vet om, men mistenker det er noe skogfinnegreier på den ene siden av slekta mi. Har foreløpig vært for lat til å sjekke om det stemmer 🙄 Har du mange levende planter i hjemmet ditt? Lenke til kommentar
leticia Skrevet 13. februar Del Skrevet 13. februar Trippelure skrev (15 timer siden): Ikke som jeg vet om, men mistenker det er noe skogfinnegreier på den ene siden av slekta mi. Har foreløpig vært for lat til å sjekke om det stemmer 🙄 Har du mange levende planter i hjemmet ditt? Ikke en eneste en. Hva er ditt favorittland å feriere i (utenom Norge). Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Mine favoritt land er Island, Japan, Kina og Estland. Det eneste landet jeg har vært i av de fire er Estland. Klarer du og huske drømmene dine? Hvis ja, hva drømte du nå i natt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Husker ikke sist jeg drømte. Hva er din mest negative egenskap? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar At jeg har hemmelige krigsfantasier hver eneste dag. Spesielt i forbindelse med spising. En del av et matkick som har vært tilstedeværende i mange år. Fantasiene kan være at jeg er en rådgiver fra fremtiden som tar styringen med Hitler, og vinner krigen. Hitler blir ofte byttet ut med en robot-Hitler som er helt lik, men som leder videre sånn som jeg vil. Mitt romskip og fasaliteter er rett ved siden av eller integrert på en avansert måte, med barskap og diverse, der jeg kan trekke meg tilbake og sånn. Den virkelige Hitler kan plasseres feks i NRK huset, i Usa e.l. og bidra med noe humor der. Det er mange flere, og jeg har tendensen til å "angrip!" flere ganger sammen med en bit av brødskiva. Obs. Sorry nå tar jeg visst helt av her. Hva er din mest vanlige fantasi? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar (endret) At jeg bare smelter sammen med naturen og "forsvinner", eller bor i en jordhule i skogen. Gå tur i skogen eller fjellet, ved havet, ute i naturen et sted. Fantaserer om steder jeg har gått, ønsker å gå, planlegger å gå og steder i fantasiland i hodet mitt. Fantaserer om at jeg snakker med masse dyr jeg treffer og at jeg finner, treffer og lærer masse forskjellig. Hva gleder du deg mest til akkurat nå? Endret 15. februar av Trippelure Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar M3gan 2.0 gleder jeg meg mest til akkurat nå. Hvilken dialekt syns du er vanskelig og forstå? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Veldig tykk jærsk. Hva gruer du deg aller mest til akkurat nå? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar At Puddingen angriper Norge. Håper virkelig ikke det vil skje. Er du brettspill glad? Hvis ja, hvilken brettspill er din favoritt? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Ja, rummikub og tantrix, men de er kanskje mer brikkespill enn brettspill? Hva er din favorittdessert? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Alltid is. Har du laget is fra bunnen av hjemme? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Ja, det har jeg gjort 😁😋 Hva er det værste du vet å spise? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Egentlig ikke. Spiller du ofte brettspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå