N-4K0 Skrevet 27. november 2023 Del Skrevet 27. november 2023 Jeg gjetter på eksklusiv kaffe og kanskje noe slags konfekt. Har du noen eksklusive forbruksvarer du ønsker deg? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. desember 2023 Del Skrevet 14. desember 2023 Nei. Vurderer du å ta lån på nyåret, for å kjøpe deg en eller flere salgsvarer som du syns at du fortjener? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Alltid tatt lån. Tenkte og gjøre det når jeg kal ordne meg helt min egen leilighet. Det skjer ikke på ny året. Utenom det, så vil jeg ikke ta lån. Har du gjeld, hvis ja? hvor stor er den?Og hvordan fikk du den gjelden? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Jeg hadde gjeld i form av huslån før, men den eneste gjelden jeg har nå er periodevis kredittkortgjeld, som regel under 5000 og den blir alltid betalt innen fristen. Har du noe du har arvet som du er redd for å ødelegge ved et uhell? Lenke til kommentar
leticia Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 N-4K0 skrev (7 minutter siden): Jeg hadde gjeld i form av huslån før, men den eneste gjelden jeg har nå er periodevis kredittkortgjeld, som regel under 5000 og den blir alltid betalt innen fristen. Har du noe du har arvet som du er redd for å ødelegge ved et uhell? Nei. Jeg bryr meg ikke noe særlig om materialistiske ting. Men jeg ødela engang ved et uhell noe mannen hadde arvet. Han er mye mer følsom enn meg på slike områder, så det var ikke så kjekt å ødelegge selv om det var et uhell. Har du noen familiemedlemmer du må feire jul med som du egentlig skulle ønske du kunne sluppet å feire med? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Ja, dessverre. Kjøper du ofte julebrus eller pepperkaker i butikken, før desember? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. desember 2023 Del Skrevet 15. desember 2023 Det går kanskje mest i julebrus foran annen brus så lenge julebrusen er i salg, så ja, det blir ganske jevnt. Har du planer for neste år, evt. store planer? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. desember 2023 Del Skrevet 16. desember 2023 Være i pappaperm i et halvt år, flytte inn i nytt hus, ta i mot en ny onkelunge, kanskje prøve å få en unge til, få besøkt graven til min bestevenn som døde nylig. Ellers bare ta mer vare på alt i livet, gi mer til alle. Faen hvordan livet rokkeres når man mister det trygge man har. Hvor mange pakker fjordland risengrynsgrøt har du kjøpt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 (endret) To stykker, og de skal ikke spises før julaften. Rører du generelt juleprodukter kun i desember, slik jeg gjør? Endret 17. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Prøver å vente med i hvert fall varm julemat og julegodteri til desember men smaker ofte julebrus tidligere Synes du det er greit å kjøpe julepresanger til seg selv? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Greit at andre gjør det, men bryr meg ikke om å gjøre det selv. Hva syns du er det verste med jul sånn generelt? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Julefilmene 😑 Hva slags julemat liker du best? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Julepølser. 🎅 Hva ville du gjort hvis du plutselig hadde fått 10 000 kroner? Lenke til kommentar
leticia Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 (endret) Entern skrev (27 minutter siden): Julefilmene 😑 Hva slags julemat liker du best? Edit - Weirdface var for kjapt ute for meg Endret 17. desember 2023 av leticia 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 WeirdFace skrev (2 minutter siden): Julepølser. 🎅 Hva ville du gjort hvis du plutselig hadde fått 10 000 kroner? Med 10.000 kroner ekstra så hadde de gått til sparing til ferien jeg skal ha i sommer. Snakker om - skal du på ferie i sommer, og i såfall hvor? 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 I så fall blir det nok en tur til København med fattern, som forrige sommer ☺️ Har du store planer for 2024? Lenke til kommentar
leticia Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 (endret) Entern skrev (9 minutter siden): I så fall blir det nok en tur til København med fattern, som forrige sommer ☺️ Har du store planer for 2024? Planene mine handler i hovedsak om ferier til Frankrike Først nå i januar / februar, og så den i sommer juni / juli. Har du noen tatoveringer? Endret 17. desember 2023 av leticia glemte spørsmål 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 leticia skrev (15 minutter siden): Planene mine handler i hovedsak om ferier til Frankrike Først nå i januar / februar, og så den i sommer juni / juli. Har du noen tatoveringer? Nei, vurderte det som ung men ble aldri noe av 😅 Trives du godt på jobben? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Entern skrev (2 timer siden): Nei, vurderte det som ung men ble aldri noe av 😅 Trives du godt på jobben? For det meste ja. Av og til for mye oppgaver fordelt på for få ansatte, men i disse tider er jeg bare glad for å ha en jobb. Hva er drømmejobben din? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. desember 2023 Del Skrevet 17. desember 2023 Scarvo skrev (18 minutter siden): For det meste ja. Av og til for mye oppgaver fordelt på for få ansatte, men i disse tider er jeg bare glad for å ha en jobb. Hva er drømmejobben din? Forfatter 😍 Hva pleier du å gjøre på søndager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå