N-4K0 Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg har dessverre en tendens til å la det gå litt for langt før jeg rydder, ja. Har du reist med Hurtigruten noen gang, evt. Havila Kystruten som vi også har i dag? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. november 2023 Del Skrevet 17. november 2023 Den siste har jeg aldri hørt om. Men jah, jeg har reist med hurtigruten for herrens årsiden. Hvordan har din dag vært i dag til nå? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Litt frost i kroppen, men ellers går den ganske bra. Kan ikke klage. Foretrekker du å gå på sokker innendørs, eller et par gode tøfler nå i kulda? Lenke til kommentar
leticia Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Sviskepott skrev (16 minutter siden): Litt frost i kroppen, men ellers går den ganske bra. Kan ikke klage. Foretrekker du å gå på sokker innendørs, eller et par gode tøfler nå i kulda? Jeg foretrekker å gå barbeint innendørs året rundt. Har du begynt å pynte til jul enda, eller venter du til desember? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Pynt tilhører 1 desember. Går du rundt juletre, synger, klapper i hendene og neier i jula? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Det har jeg aldri gjort, som jeg kan huske i alle fall. Har du noen gang opplevd tordenvær som har slått ut datamaskin eller TV-apparat? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. november 2023 Del Skrevet 18. november 2023 Nei, ikke det jeg kan huske. Jeg pleier å slå av og koble fra pc'n når det tordner for å unngå evt. skader. Det verste som har skjedd meg er at strømmen har gått, men det har stort sett vært pga. storm. Har du noen gang knust noe veldig dyrt ved et uhell? Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Kommer litt an på hvordan man definerer 'knust'. Siden det står 'dyrt' der, teller heldigvis ikke hjerter med, men da teller kanskje biler og elekrtisk utstyr med? Aldri 'knust' en bil, men skadet en, så om man skal ta ordet knust bokstavlig, er det vel helst skjermer...mange. Plukket du noen gang opp en brukt tyggis og smakte på som barn? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 (endret) WeirdFace skrev (På 18.11.2023 den 2:13 PM): Det har jeg aldri gjort, som jeg kan huske i alle fall. Ikke engang i barnehagen og på barneskolen? 😐 Tilbake til leken: Neffi skrev (49 minutter siden): Plukket du noen gang opp en brukt tyggis og smakte på som barn? Ikke sånn jeg kan huske. Jeg tror ikke det. Klarer du og huske dine egne drømer, når du står opp på morningen? Endret 20. november 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. november 2023 Del Skrevet 21. november 2023 Av og til kan jeg huske en drøm når jeg våkner, i større eller mindre grad, men det er i hvertfall sjelden jeg kan huske det lenger enn selve morgenen. Jeg har én jeg kan huske fra noen år tilbake, men jeg husker bare noen få detaljer. Har du noen gang drømt at du har gjort noe du vet at du aldri ville/kunne gjort på ordentlig? "Uskyldige" ting som røyking eller ulovlige ting som f.eks. rane en bank, skyte noen... (jeg har selv hatt en gjentakende drøm 2-3 ganger hvor jeg har røyket, noe jeg aldri har tenkt å gjøre) Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. november 2023 Del Skrevet 22. november 2023 Ja absolutt, men de drømmene jeg husker best har ofte overnaturlige innslag og litt grøsser aktig stemning så det blir på en måte på siden av det normale uansett 😅 Men det merkeligste var en drøm hvor jeg og en kompis/medarbeider (som er veldig Oslogutt) dro til Moelv for å se en fotballkamp mellom to lokale andredivisjonslag - Moelv vs. Elverum tror jeg det var 😆 hverken jeg eller kompisen er spesielt fotballinteressert 😆 og i hvert fall ikke nok til to timer buss hver vei for å se to andredivisjonslag 😆😆😆 Er det noe som går igjen i drømmene dine som du husker? Temaer, stemninger, steder? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 22. november 2023 Del Skrevet 22. november 2023 Ting jeg absolutt ikke vil skal skje i virkeligheten. Folk som tar seg til rette i mitt privatliv og bryr seg ikke om jeg ikke vil at de skal det. De bryter seg inn hos meg og går igjennom alle skuffer og skap for å se hva jeg har og så kaster de det de ikke liker. Jeg blir lynforbannet!!! Er du som en åpen bok, eller betyr privatliv mye for deg? 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 22. november 2023 Del Skrevet 22. november 2023 Dette er meg Har du begynt på julegaver? 2 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 22. november 2023 Del Skrevet 22. november 2023 Nei. Jeg har begynt på mye rart, slik som skoler, ymse jobber, organisasjoner og lignende. Men det å begynne på julegaver har jeg aldri hørt om før. Jeg har derimot begynt å kjøpe noen julegaver til folk jeg ikke kjenner. (!) Hva tror du om det å tro på noe man ikke har sett? 2 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. november 2023 Del Skrevet 22. november 2023 Delte meninger. Det å tro på ting som er veldig "menneskelig" å tro på, slik som ånder, sjeler, guder etc. er noe jeg forstår på et menneskelig plan, men som jeg ikke kan tro på selv. Med mindre slike ting blir vitenskapelig bevist, så er det bare troen som gjelder. På den andre siden, så finnes det mange ting som faktisk finnes, som vi ikke kan se med det blotte øye, men bare med instrumenter. Stjerner i fjerne galakser, strålinger i luften, bakterier, atomer, molekyler, energier. Konkrete fysiske ting. Man skal få tro på det man vil, men vær forsiktig med å gjøre mer ut av det for ting som ikke har vitenskapelig grunnlag. Hvilken person i din krets døde sist? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 (endret) Onkelen min, på min far sin side. Han heter Idar. 😔 Har du noen eid uvanlige ting? Hvis ja, hva var/er det? Endret 23. november 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Tror ikke jeg har det. Hva må til for å være uvanlig i disse dager? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Uvanlig er så mangt fra person til person. For meg er dette uvanlig, ta overkant for mye silikon. Overdreven sminkebruk, så mye at man ser ut som en dukke. Aksepterer du det uvanlige? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Det gjør jeg, så lenge det ikke går over mine egne grenser. Har du det greit med å gjøre ting på gammelmåten hvis det passer deg, selv om "alle andre" gjør ting på de nye politisk korrekte måtene rundt deg? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Ja, hvis jeg syns det er greit å gjøre det på en gammeldags måte, så gjør jeg det. Foretrekker du de "gamle" emojiene på forumet fremfor de nye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå