VULPES ZERDA Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 Nei, aldri hørt om. Syns du som meg, at julen kommer alt for tidlig i butikkene? 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 Oktober er kanskje litt i tidligste laget ja. Ser du ofte debatt-programmer på TV? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 Nei, veldig sjelden Ser du ofte humorprogram på tv? Lenke til kommentar
Krøvel Vellevoll Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 Jeg ser aldri på TV. Hvis du måtte velge mellom å miste synet eller begge armene dine, hva hadde du valgt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Krøvel Vellevoll skrev (På 27.10.2023 den 12:23 AM): Jeg ser aldri på TV. Hvis du måtte velge mellom å miste synet eller begge armene dine, hva hadde du valgt? Dette er ikke Dilemma-leken. 😑😑 Tilbake til leken: Entern skrev (På 26.10.2023 den 11:27 PM): Nei, veldig sjelden Ser du ofte humorprogram på tv? Jah, det hender nå og da. Liker du og stille klokka etter sommer og vinterstid? Endret 29. oktober 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 @TheDarkSycamore - SCM Tror du har misforstått litt reglene her. Du skal (kun) svare på spørsmålet i siste innlegg. 🙂 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Delvis skrev (7 timer siden): @TheDarkSycamore - SCM Tror du har misforstått litt reglene her. Du skal (kun) svare på spørsmålet i siste innlegg. 🙂 Jeg svarer ikke på en dilemma i denne leken. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): Jeg svarer ikke på en dilemma i denne leken. Åja sånn. Der var det jeg som ikke var helt med, unnskyld. Visste ikke om dilemma-leken 🙂 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (18 timer siden): Liker du og stille klokka etter sommer og vinterstid? Nei, jeg ser heller at klokkestillinga blir avviklet fordi den ekstra timen med dagslys man får på sommeren ikke er nødvendig i dag og jeg syns vi hadde hatt større nytte av å være på sommertid permanent og få en ekstra time med dagslys på ettermiddagen framfor på formiddagen når det er vinter. Har du blitt avhengig av noe noen gang? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Tror ikke det. Har du noen gang glemt å stille klokken etter sommertid / vintertid? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Nei, er såpass "ung" at i voksen alder så har teknologien og internett stort sett hjulpet meg med å huske på det. Hvordan blir du påvirket av de dårlige nyhetene som har vært i de siste årene, m.t.p pandemi, krig, strømkrise, boligkrise etc etc? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Slitsomt, sint og trist på samme tid. Husker du de aller første lekene du fikk i gave når du var en liten unge? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Kan ikke huske om jeg husker det. Sannsynligvis ikke Hvor ofte dusjer/bader du sånn ca? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Dusjer tre ganger i uka, tirsdag, torsdag og søndag. Har du musikk erfaring? Hvis ja, hva er det du jobber med akkurat nå? Endret 30. oktober 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 Spille musikk eller lage? Jeg svarer på begge. Jeg spilte i korps i 7 år fra 2005 til 2012 (spilte baryton) og spiller fortsatt litt musikk i form av gitar. Jeg lagde også min egen musikk på soundcloud en liten periode, men de sangene var ikke noe bra og det ble med det for å si det sånn. Har du noen gang unnet deg en dyr gjenstand? Angrer du på kjøpet eller var det vært pengene? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. oktober 2023 Del Skrevet 31. oktober 2023 Jeg byttet bil sent i 2021 og gikk for en Ford Ranger, hvorpå jeg oppdaget for sent at bilen ikke passet meg så bra som jeg trodde og håpet. Endte med å bytte den inn i en Skoda Kodiaq etter 5 måneder og tapte en del penger på det dårlige valget jeg gjorde. Har du opplevd noe som gikk skikkelig ille, evt. verre enn du forestilte deg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. november 2023 Del Skrevet 2. november 2023 Ja. En gang slapp jeg det jeg trodde bare en uskyldig fjert. Uten å gå i detaljer, det var mer enn bare luft som kom ut. Da var jeg ikke høy i hatten etterpå, for å si det mildt. Hva er det flaueste øyeblikket du noen gang har opplevd? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg husker ikke helt, men det jeg har klarest i minne er fra en speiderleir i Sverige i 2003 - en i patruljen min, barndomsvenn jeg ikke har kontakt med lenger utenom FB-venn, ble sammen med ei jente som er herfra, på en annen patrulje enn vår og en dag vi alle satt i ene lavvoen, kysset han henne for så å se på meg i si "[meg] blir flau når jeg kysser [kjæresten]". Det ble jeg ikke, men det som gjorde meg flau var at han sa det, for jeg hater å bli gjenstand for oppmerksomhet, men vi var sånn 13 og 14 den gangen. Har du en spiselig ting - f.eks. sopp, brokkoli, erter - du absolutt hater og nekter å spise med mindre du sulter? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Det du nevnte, erter, er jeg ikke så glad i. Heller ikke fett som er på koteletter etc. Med mindre det er veldig godt stekt. Av vanlige matvarer er jeg stort sett altspisende. Har du noen gang kjent på SAD? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. november 2023 Del Skrevet 4. november 2023 Hvis du mener "seasonal affective disorder", så tror jeg ikke det, men jeg har hatt mer eller mindre kroniske depresjoner i varierende grad pga. lavt stoffskifte i mange år som jeg tar antidepressiva mot. Er du redd for døden, den dagen den måtte komme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå