Milhouse85 Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 Pliscin skrev (50 minutter siden): Er jeg inne på noe her?😉😬 Deodorant. Av og til parfyme. Av og til hudkrem. Av og til shaving gel. Litt solkrem om sommeren. Hvor ofte svinger humøret ditt? Sugd min egen kuk? Nei du.... 😜 Men godt forsøk. d*** *** e** *** <- mer korrekt Svinger sjeldent. Jeg er ganske apatisk uansett hva det gjelder her i livet. Men dersom jeg blir stresset, kan jeg fort bli litt irritert og hissig. Men det skjer heldigvis ikke så ofte. Hva skal du gjøre i dag? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 Besøke min bror på sykehuset, ellers er ikke planene store. Hvorfor mener du jeg bør reise til Senegal? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 Scarvo skrev (2 timer siden): Besøke min bror på sykehuset, ellers er ikke planene store. Hvorfor mener du jeg bør reise til Senegal? Senegal er et undervurdert land i Europas øyne. Det er er trygt, stabilt og rolig land - med en litt rufsete historie (viva la France?). Kanskje kan et besøk til Senegal åpne øynene dine opp for hva Afrika har å by på? Maten er jo i en helt annen klasse enn hva du er vant med. Det samme gjelder kulturen og det meste annet. (Hvis du ikke blir gal i Senegal, kan du jo forsøke Portugal). Hva går du på? Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 Monosakkarider og triglyserider. Hva har du i lomma? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 lommerusk. hva irriterer deg akkurat nå? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 Klør bitte litt på panna.... På tirsdag får jeg lønn. Hva skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 Milhouse85 skrev (På 26.6.2022 den 23.39): Lilletåa. Hva spiste du sist? Skal ikke tulle med balansen, lillefingeren derimot hadde jeg ofret.. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 Gouldfan skrev (17 minutter siden): Skal ikke tulle med balansen, lillefingeren derimot hadde jeg ofret.. Har hørt du lett kan bli vant med å gå uten tå. Mangler man en finger derimot, er det et mye større blikkfang - og noe maaaaaange vil spørre om. Du må ikke gå med åpne tær. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 Milhouse85 skrev (1 minutt siden): Har hørt du lett kan bli vant med å gå uten tå. Mangler man en finger derimot, er det et mye større blikkfang - og noe maaaaaange vil spørre om. Du må ikke gå med åpne tær. Jo, men du blir halt tror jeg pga følgeskade, også tror jeg 10% balanse er i tærne i stortoa er det mye balanse husker ikke helt. Du klarer deg fint uten tå men går rart. Jeg tror lillefingeren derimot er en kul historie, Yakuza ofrer jo den feks... Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Milhouse85 skrev (16 timer siden): Klør bitte litt på panna.... På tirsdag får jeg lønn. Hva skal jeg kjøpe? Verktøysett 12 deler | RYOBI ONE PLUS One+ (jula.no) Denne. Masse verktøy til en ok prislapp. Du trenger alltid noe verktøy. Hvilket verktøy brukte du sist, og hva gjorde du med det? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Pliscin skrev (8 timer siden): Verktøysett 12 deler | RYOBI ONE PLUS One+ (jula.no) Denne. Masse verktøy til en ok prislapp. Du trenger alltid noe verktøy. Hvilket verktøy brukte du sist, og hva gjorde du med det? Dæven, ja - hadde jeg hatt likvide midler til slikt; skal jeg innrømme at det er et godt kjøp. Men dog litt dyrt for meg. Jeg brukte en vinkelsliper fra Biltema for å pusse vekk noe glassparkel på en sidedør etter en bulk. Det ble ikke et bra resultat, tvert i mot klarte jeg å pusse vekk deler av lakken - så jeg fikk bar metall rundt området med sparkel. Fysj! Hva slags verktøy eier du? Lag en liste! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. juli 2022 Del Skrevet 21. juli 2022 Kunne ikke finne så masse, men fikk øye på en hammer, en elektrisk drill og noen skruer. Hva er det mest kompliserte du har bygget med egne hender? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. juli 2022 Del Skrevet 22. juli 2022 Det er nok hus til varmepumpe utedel. Uten oppskrift, og noen timer med klundring med taket. Hvor mye alkohol har du drukket den siste uken? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 22. juli 2022 Del Skrevet 22. juli 2022 Kanskje fem øl. Hvem ringte du til sist - og hvorfor? Var det en hyggelig samtale? Hvor lang tid varte samtalen? Hvor var du når du ringte? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. juli 2022 Del Skrevet 23. juli 2022 (endret) Mamma, pga invitasjonene til 40 årsdagen min. De bør snart sende de ut. Samtalen gikk ann. Og jeg var hjemme. Forresten, samtalen varte i 1 minutt og 8 sekunder. Har du noen gang klart å forsove deg til din egen greie, hva nå det er? Jeg vet ikke. Jeg har klart det mange ganger, sånn som i dag, forsov meg til min egen lørdags streamen. Endret 23. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. juli 2022 Del Skrevet 27. juli 2022 Forsover meg aldri, så har ikke den utfordringen. Hva er den ekleste situasjonen du har vært involvert i? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 Jeg velger å tolke det bokstavlig, så da må jeg nok si å tørke opp oppkast. Både mitt eget i sengetøy og etter min datter. Bytte bæsjebleier er hverdagen, så man blir litt herdet etter hvert. Sparer du plommen til siste biten, eller sper du den utover slik at du får litt på hver bit? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. august 2022 Del Skrevet 21. august 2022 Spiser sjeldent plommer, men tror jeg sparer til siste biten. Usikker. Hvordan ville du klart deg som deltaker i Skal vi danse? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 Helt ærlig, jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg ville klart meg i Skal Vi Danse. Er heller ikke interessert i det. Hvis jeg måtte, så tror, altså jeg tror jeg hadde vært drit flink til å danse. Er ikke sikker altså. Liker du eggeplommen hel eller knust på speilegg? Jeg personlig liker plommen hel. 😍😍😍 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. august 2022 Del Skrevet 22. august 2022 hele speilegg er vel aller best. har du noen gang stjålet noe fra en butikk? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå