anon_83104 Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Lasted ned noe. I mitt forsvar så ville jeg aldri ha betalt for det som ble lastet ned, så ingen påført tap der. Har du noen gang stjålet noe fra noen, og hvorfor? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Ja. Når jeg var liten. Måtte ha mat, klær og diverse nødvendigheter. Når jeg ikke fikk det fra foreldrene mine - tok jeg saken i egne hender, bokstavelig talt. En gang ble jeg fersket med en pakke sikringer til lyspærerør (!) og en cola.... jaja. Hva har du gjort som du aldri trodde du skulle gjøre? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) Den var vanskelig. Hemm, la meg tenkte. Det nærmeste jeg kommer på er at jeg har klart å like Troika, som jeg overhode ikke likte når jeg var liten. Klarer ikke å komme på noe annet enn det. Støtter du et land ubevisst, slik @Milhouse85 gjør med Ukraina? Endret 3. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Har fargene til Palestina ser det ut til Hva er det mest sjokkerende du har opplevd? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. juni 2022 Del Skrevet 3. juni 2022 Delvis skrev (3 minutter siden): Har fargene til Palestina ser det ut til Hva er det mest sjokkerende du har opplevd? Ganske nært jah, mangler bare rød fargen. 😉👍 Det mest sjokkerende jeg har opplevd, det må vel være krigen i Ukraina. Hva er det mest koseligste du har opplevd? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Opplever koselige ting rett som det er, men hvis jeg skal tenke personlig... jo det var noen kolleger av meg på jobb overrasket meg på bursdagen for noen år siden med både kake, klemmer og gode ord. Jeg har ikke for vane å markere denne på noe spesielt vis, så jeg ble veldig glad, rørt og overrasket over at noe sånt kunne skje med meg. Veldig hyggelig. Per dags dato, hvis jeg hadde gitt deg 30 minutter til å skrive ned samtlige av verdens selvstendige nasjoner, uten internett som hjelpemiddel selvsagt, sånn hvor mange hadde du antageligvis notert ned? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Jeg hadde klart 184 av 197 stk. Hvorfor er du så kjedelig? Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 5. juni 2022 Del Skrevet 5. juni 2022 Skal man ha det morsomme meg, så må de kjenne meg nokså godt. Har du sladret på dine venner noen gang? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Ja dessverre. Før, da jeg var ung og dum. Gjør ikke det i dag. Du som er blitt rundlurt av et menneske noen gang, fortell hva som skjedde. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 En venn av meg lurte meg i å spise en bar habanero. Satan det var sterkt. Ikke bare det, jeg fikk hikkeanfall hele arbeidsdagen, etter den hendelsen. Har du noen gang fått hikkeanfall? Hvis ja, hva skyldes det av? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. juni 2022 Del Skrevet 6. juni 2022 Nei. Hva husker du best fra din barndom? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 7. juni 2022 Del Skrevet 7. juni 2022 Det er veldig mye jeg husker, både på godt og vondt. Jeg sitter igjen med en følelse av en veldig god barndom. Mor som steker pannekaker etter skoletid, ute i skogen og leker, sitter inne på en regnværsdag og spiller playstation, sykler rundt i nabolaget i solen og leter etter noen man kan leke med, bading i elva, sitter i en sval kjeller hos en kompis og leser gamle tegneserier mens solen skinner ute, fotball, sykkelløyper, leker krig, softgun, utflukt med skolen, i det hele tatt en frihetsfølelse av å bo usentralt. Vi lekte i pakt med skog, elv og fjell, som i grunn er naturens lekeplass. Men jeg hadde også dårlige perioder med sykdom, angst, dødsfall i familien, etc. Tenker fortsatt veldig mye og føler mye fra barndommen, både i form av nostalgi, flashbacks, mimring etc. Det er ingenting i voksen alder som slår det å være barn og få kjenne på frihet. Hvem var din favorittlærer på skolen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 Reidar het han til fornavn. Hadde han i flere fag, blant annet musikk. Husker alltid han startet timene med å synge "Where have all the flowers gone", av Pete Seeger. Gode minner. Husker jeg ble oppriktig trist når han døde tidlig i 2020. Hvil i fred ❤️ Hva er noe du alltid har hatt lyst til å gjøre, men enda ikke gjort? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 Kunnet spille noe og laget musikk. Slår vi Svenskene på nytt i morgen? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 Vold medfører ingenting godt. Så nei. Hva er de 10 siste nettsidene du besøkte? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 wikipedia. aftenposten nettsiden til en lokal avis. youtube. quora. CDON nettbanken min. sjekket e-post. nettavisen. diskusjon.no hva ville du gjort først, hvis du hadde vunnet 10 millioner kroner? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 (endret) WeirdFace skrev (7 minutter siden): wikipedia. aftenposten nettsiden til en lokal avis. youtube. quora. CDON nettbanken min. sjekket e-post. nettavisen. diskusjon.no hva ville du gjort først, hvis du hadde vunnet 10 millioner kroner? Om jeg fikk bestemme, kjøpt et billig hus eller leilighet, betalt ned smågjelden min og delt med venner og familie. Resten ville jeg gitt til veldedighet. Hus i min standard er 1-2 mill, ca det samme på venner og familie, og kanskje 4 Mill til de fattige og flyktninger etc da har jeg fortsatt 1 Mill på konto. Har ikke bruk for mer, selvom jeg ikke lever så rimelig.. Har du noen planer for sommeren, og det må ikke akkurat være noe dyrt, jeg skal på en båttur til Sandefjord med Fjordline og overnatte på hotell med kona, besøke venner og feire bryllupsdagen. Håper det blir tid til 1 musikk-festival i sommer også. Det er litt tradisjon for meg. Endret 11. juni 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 (endret) Oslo tur i neste uke. Onkelen min fyller 60 år. Er blidt invitert. Har du noen gang vært på klasse tur? Jeg og klassen min var i Estland, Tailin, det var en flott klasse tur, fra ungdomskole tiden. Endret 11. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 Ja, som regel reiser jeg på 2-klasse. Men skal en tur fra Kiel til København snart, da har jeg billett på 1-klasse. Misforstår du med vilje av og til, kun for å fremstå morsommere enn det du er? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2022 Del Skrevet 11. juni 2022 Fjopeli av @Milhouse85, det var ikke det jeg mente. 😐 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå