TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 @Scarvo, jeg forstod ikke det som et eksempel. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): @Scarvo, jeg forstod ikke det som et eksempel. Lite tips. Ser du noe du ikke forstår, bare hopp over det. La vær å kommenter og vent på "neste tur" - da blir det ikke så mye rot i trådene. Greit å ha litt flyt i leken. On topic (lett utgave) Hva var den siste telefonsamtalen du hadde, fortell kontekst, hvor lenge den varte, hvem det var osv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 @Kris85, jeg sa ikke at jeg ikke forstod absolutt alt. 😒 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Kris85 skrev (17 timer siden): Lite tips. Ser du noe du ikke forstår, bare hopp over det. La vær å kommenter og vent på "neste tur" - da blir det ikke så mye rot i trådene. Greit å ha litt flyt i leken. On topic (lett utgave) Hva var den siste telefonsamtalen du hadde, fortell kontekst, hvor lenge den varte, hvem det var osv. Mamma ringte og spurte om jeg hadde lyst til å komme på kjøttkakemiddag på søndag, noe jeg selvsagt sa ja til ❤️ Og vi snakket om litt andre ting som ikke trenger å deles her inne Samtalen varte nøyaktig 3 min og 21 sekunder. Tror du jeg er snill i virkeligheten? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Jeg tror du er en stødig og snill person. Det motsatte av ADHD, slik som de fleste egder er, som jeg synes er bra. Sikkert en person det går an å sitte og skravle med, og som ikke er veldig høytidelig, og som liker vanlige og litt jordnære ting. Hva synes du om Jon Almaas? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Han virker som en morsom, kreativ og artig type. Kunne godt tenke meg å møte han en gang Hva synes du om folk som går lenge uten å dusje? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 (endret) "Lenge" er et definisjonsspørsmål. For noen er lenge to dager, for andre kan lenge bety to uker. Kommer helt an på type livsstil, hva man gjør, kroppslukt og lignende. Men for de fleste av oss går det fint med 2-3 dager uten dusj. Vanskelig å svare på. Hva er det med idiotiske produktet du vet om som du får kjøpt i en vanlig dagligvarebutikk? Endret 20. februar 2021 av Kris85 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Mye å velge i her, men får bare velge en. Det får bli proteinshake. Det er et veldig nisjeprodukt, som det er veldig få mennesker som trenger, og da ofte av medisinske grunner. Gjelder flere proteinprodukter, men f.eks en proteinbar kan man bruke som erstatning til sjokolade hvis man har lyst på noe godteri. Når var du på ditt laveste punkt i livet? Og hvorfor? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 (endret) Rundt 20-23 års alderen min. Da var jeg ganske langt nede på bunnen. Har aldri kommet overens med mamma, hun har så si kjeftet på meg nesten hele mitt liv. De siste årene på jobben og voksenopplæringen følte jeg meg som kasteball, så fikk jeg den gang en kjæreste. Så viste det seg at hun også sleit med sitt, det trakk meg enda mer ned. Bodde hos min onkel da, han var heller ikke den beste å bo med. Han var den verste i å rote og orket nesten ikke å vaske opp etter seg heller. Den verste tiden, var at når jeg ringte mamma og sa at jeg var nede, så tok hun ut 24000kr fra min konto uten å spørre om lov. Da knakk jeg helt sammen. Har du noen gang hatt solo sex, altså jeg mener å onanere? Trenger ikke å gå i helt detaljer. Det holder mer en nok med ja eller nei. Endret 20. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Vi har alle vært unge kåte tenåringer en gang i tiden, så må vel svare ja på det. Hva mener du kan forbedres på lekeplassen? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Scarvo skrev (22 timer siden): Vi har alle vært unge kåte tenåringer en gang i tiden, så må vel svare ja på det. Hva mener du kan forbedres på lekeplassen? Er det misforståelser ute og går her, eller er du en nofap-gud? Kanskje (generelt) at man kan komme til siste innlegg i stedet for første når man åpner en tråd. Og flere alternativer for layout, kanskje noe som gjør det mulig å lese flere innlegg på kortere tid. Slik som f.eks flere innlegg pr side, mulighet for side ved side layout slik at man får utnyttet margen, evt bredere og lavere ruter. En "lese" modus som fjerner marger og unødvendige ting, slik at man får mest mulig ren tekst. Kanskje også noe som gjør at man kan være mer kreativ, f.eks tegning eller statistikk. Flere alternativer til likes. Mer frihet til trådstarter. Kanskje til og med minispill, der man kan se poengscore til deltakerne, og evt spille med/mot hverandre. Hva tror du at du kommer til å dø av? Endret 22. februar 2021 av Pliscin Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Pliscin skrev (27 minutter siden): Kanskje (generelt) at man kan komme til siste innlegg i stedet for første når man åpner en tråd. Og flere alternativer for layout, kanskje noe som gjør det mulig å lese flere innlegg på kortere tid. Slik som f.eks flere innlegg pr side, mulighet for side ved side layout slik at man får utnyttet margen, evt bredere og lavere ruter. En "lese" modus som fjerner marger og unødvendige ting, slik at man får mest mulig ren tekst. Kanskje også noe som gjør at man kan være mer kreativ, f.eks tegning eller statistikk. Flere alternativer til likes. Mer frihet til trådstarter. Kanskje til og med minispill, der man kan se poengscore til deltakerne, og evt spille med/mot hverandre. Det går ann å få tråden til å hoppe til siste siden ved å trykke på der jeg har satt ring rundt. Se bildet. Du @Gavekort og resten av dere, du/dere må gjerne se dette. 😊 En forslag fra fra @Pliscin. Er enig med deg der Plis, at trådstarter på lekeplassen kunne hatt mer frihet. Tilbake til leken: Pliscin skrev (27 minutter siden): Er det misforståelser ute og går her, eller er du en nofap-gud? ---forkortet ned--- Hva tror du at du kommer til å dø av? Det kan man ikke vite med 100% hva man kommer til å dø av. Men jeg håper med midt hjerte at jeg dør en naturlig død, og at jeg dør i rett alder. 😊😊 Hvor ofte drar du til matbutikken? Endret 22. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Pliscin skrev (9 timer siden): Er det misforståelser ute og går her, eller er du en nofap-gud? Jeg diskuterer ikke slike ting veldig mye, men kan bekrefte at jeg kan gå veldig lenge uten onanerings-behov. Sist jeg dro i løken mens jeg var alene, for å si det slikt, var vel i fjor sommer. Prøver å holde meg til en handletur i uken, men er flink på å gå innom etter jobb og bruke penger jeg egentlig ikke har råd til. Vil du si at du er høflig mot fremmede mennesker? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Helt ærlig, så kommer det an på humøret mitt. Jeg er en positiv person, og møter nye mennesker med åpen sinn. Likevel så tar jeg meg selv, som f.eks hvis jeg skal innom butikken og handle noe og har det travelt, så orker jeg ikke smalltalk. Sier jo hei og hadet, men har ikke ork til noe mer. Og nye mennesker hvis jeg er mett av inntrykk kan være en rar opplevelse. Jeg greier ikke å fordele oppmerksomheten min riktig. Og hvis det ligger i luften at personen kanskje kan bli en kompis, hvis hen kommer inn i omgangskretsen f.eks, så kan jeg bli rar. Enten ødelegge alt ved å ikke si noe, eller få et rart forhold der jeg prater alt for mye, som jeg ikke gjør ellers. Jeg er litt på eller av slik sett, og har vansker med å knytte meg til noen sånn halvveis. Hvor ofte spiser du godteri? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Farlig ofte, altfor glad i godteri og chips +brus på toppen. I enkelte tilfeller er det vanskelig å kutte ned litt på det. Hvor ofte spiser du sunt? Endret 22. februar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Det varierer. Spiser fisk 1-2 ganger i uken og har ofte salat og andre grønnsaker til mat. Drikker derimot mye brus, noe som naturligvis ikke er bra. Beskriv nabolaget ditt. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 I nærmeste nabolag vet jeg at det er personer fra midt-østen, polen, litauen, romania, japan. Samt flere av utenlandsk opprinnelse. Er et lite nabolag med stort sett eldre garde. Er en huske der ei jente husker alene ofte. Litt creepy egentlig. Hva har du gjort som du ikke kommer til himmelen for, i følge kristendommen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Jeg har stjelt mye i min yngre alder. Har jo sluttet med det nå da. 😊 Tror du at du kommer opp til himmelen når man går bort, eller motsatt? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Finnes ingen himmel. Finnes ikke et helvete. Det er noe mennesket har funnet på. Det er en helt idiotisk tanke med tanke på hva vi vet om kosmos i dag. Hvorvidt det finnes et liv etter døden er jeg derimot usikker på. Som ateist har jeg et vindu åpent for det; selv om det realistisk sett er ganske usannsynlig. Men siden kroppen min skal brytes ned her på jord, eller kremeres som er mitt ønske. Så vil jeg jo havne i kosmos i den forstand at jeg skal karboniseres og oksideres. Så da forsvinner jeg jo opp i atmosfæren enten jeg vil eller ikke. Hva sto det i det siste brevet du fikk i posten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå