Milhouse85 Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Evnen til å lage kreft. Hvorfor har du ikke bart? Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Akkurat nå har jeg melkebart. Hvem ville vært din favorittlærer på Galtvort? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Galtvort? Huh? Jeg sier bare på måfå, Alf - gymlærer'n. Hva vet du om naboen din? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 At en av dem arbeider for ett spesifikt selskap her vi bor, fordi de kjører firma-bilen sin til og fra jobb. I tillegg ser det ut til at dem bestiller en god del pizza levert hjem. er du alltid hundre prosent ærlig i denne tråden? Lenke til kommentar
Killer Queen Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Ja. Er du glad i din mor? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Ja, på tross av litt av hvert. Hender det at du blir misunnelig på noen? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Så godt som aldri. Hva er den rareste gjenstanden du besitter? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Kanskje denne 🙄 Hva er det merkeligste du har opplevd? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Hva som er merkelig er nokså subjektivt. Men i følge ordboka står det: Adjektiv. 1. Underlig; Som er vanskelig å forstå; som er påfallende. Så altså; noe som er påfallende vanskelig å forstå. Hmmm.... Det å forføre damer. Det er både merkelig, påfallende og rart. Hvor tror du @Delvis har fått den stygge figuren fra? Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Han stjal den etter en suksessfull reise med en tidsmaskin han har hemmelig. Hva hadde du forventninger til skulle bli noe av det beste i ditt liv, men som endte opp med å bli et skuffende mareritt? 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 19. mai 2022 Del Skrevet 19. mai 2022 Ingen ting. Jeg har en flott egenskap der jeg ikke forventer noe som helst - av noe. På den måten blir jeg heller aldri skuffet. Hvor mange par sokker har du, og hvor har du kjøpt dem? Tekstilblanding? Hvor oppbevarer du dem? Hvor ofte skifter du dem? Hvor har du kjøpt dem? Har du fått noen i gave? Hva kostet dem? Hvordan vasker du dem? Fortell fortell fortell. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 Har fast leveranse av 100 % bommull-sokker fra EFI 🙂 De kommer 4 par 2 ganger i året ( tror jeg), i 4 ulike farger. Veldig gode og behagelige, har hatt den leveransen i sikkert mer enn 10 år. Oppbevarer dem i en skuff. Koster kr 238 pr leveranse ink. frakt. Telte og har 8 par av dem nå hjemme. Pluss ca 15 par med alskens andre. De blir sjeldent brukt. Skifter sokker 1 til 2 ganger pr uke, men inne hjemme bruker jeg som regel ikke sokker. Hvor mange jakker har du, og hvor har du kjøpt de? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. mai 2022 Del Skrevet 20. mai 2022 2 stk på nåværende tidspunkt. 1 som jeg har fått fra jobben. Den er lett og tynn, og brukes hovedsaklig mot vind og regn. Den andre tror jeg er av merket North Peak, dunjakke herre, som er kjøpt på Coop Obs til rundt én løk. Beskriv hvor du ønsker å være om 10 år. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) At jeg selger både historier og kanskje brettspill idéer. Største drøm er å bli en prudusent for spill og alt mulig. Desverre har den store drømmen blidt til en fjern drøm. Kanskje en altfor stor og umulig drøm. Hvor ofte bryr du deg om andre og demmes interesser? Endret 21. mai 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 Det har jeg brydd meg om altfor mye. Var naiv, og trodde jeg kom lengst med å være sånn andre helst vil jeg skal være. Nå forsøker jeg å leve mer etter starten på denne sangteksten: "Tried to be what others needed, now I'll be just what I am". Det er ikke bare enkelt da. Hva gjør deg mest stresset? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 (endret) Blir mest stresset av unødvendig stress. Når jeg får den følelsen, da tenker/sier jeg ofte til meg selv; hvorfor stresser jeg sånn egentlig? Jeg takler ikke stress så bra. Hva er planen din for i dag? Endret 21. mai 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 Forsøke å bli frisk igjen. Skal ut å reise på mandag - så måtte motvillig ta en vaksine jeg reagerte voldsomt på. Hva slags type toalettpapir bruker du? Hvor mange ruller har du igjen - og hvor kjøper du dasspapiret ditt? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 Lambi, har igjen sikkert 30 ruller. Kjøpes på vanlig butikk. Evt i Sveariget. Hvordan ønsker du å dø? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 På ferie uten reiseforsikring. Slik at familien må betale i dyre dommer for å frakte liket mitt hjem igjen. (Hø hø hø). Hva er det mest kriminelle du har gjort? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 Fyllekjørt i 3-4 ganger fartsgrensen sikkert. Eller hacket folk, langet hjemmebrent, smuglet narkotika, forsøkt å smugle våpen på fly. Ja det er noen ting. Hvilken sang ville du hatt spilt i din begravelse om du kunne valgt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå