Scarvo Skrevet 26. februar 2022 Del Skrevet 26. februar 2022 Da jeg dreit i buksa i en alder av 16 år. Første høsten på videregående var jeg en del syk, og slet blant annet med magevirus. Jeg gikk på skolen som vanlig om morgenen, men kjente etter hvert at det var tid for en ny runde på toalettet. Jeg forsto raskt at jeg ikke kom til å delta i noen flere timer den dagen, så valgte å sende en SMS til læreren om at jeg var syk og måtte gå hjem. Etter en halvtimes utblåsning på ramma virker det som om magen har stabilisert seg. Jeg ser på klokka og legger merke til at neste buss hjemover går om cirka femten minutter. Raskt gjør jeg meg ferdig, vasker hendene og går mot busstoppet, som ligger cirka fem-ti minutters gange unna skolen. Når jeg har kommet cirka halvveis ned til busstoppet kjenner jeg plutselig denne rumlingen som alle vet hva betyr. Jeg var visst ikke ferdig likevel. I tillegg står jeg nå ovenfor et dilemma siden jeg er midt mellom skolen og busstoppet. Skal jeg gå tilbake til skoletoalettet, eller skal jeg ta sjansen på at jeg klarer en busstur på ti minutter hjem? Som dere skjønner valgte jeg alternativ nr to, noe jeg har angret på i etterkant. I det jeg går videre mot bussen øker rumlingen og jeg begynner å kaldsvette. Jeg er for langt unna skolen, og bussen er det bare å glemme. Nå handler alt om å finne et toalett før ting går galt. Mens jeg kniper igjen bak for harde livet, går jeg inn i en jernvareforretning og spør så pent jeg kan om å få låne toalettet. Herren bak disken skjønner alvoret når han ser mitt likbleike tryne, og viser meg til bakrommet hvor de ansattes toalett befinner seg. Jeg vugger bortover til toalettet mens jeg driter bittelitt for hvert eneste skritt. I det jeg kommer inn på doen og vrir om låsen har magen fått nok og alle helvetes sluser åpner seg før jeg i det hele tatt rekker å få dratt ned buksa. Sokkene, trusa og buksa blir alle ofre for den brune strålen som skyter ut av rompa denne septemberdagen. Det endte med at jeg satt der inne i en time mens jeg ventet på at mamma skulle komme med rent tøy. Stanken var uutholdelig, og jeg synes oppriktig synd på den stakkaren som gikk inn etter at jeg var ferdig. Jeg har aldri vært innom denne forretningen igjen etter dette. Har du opplevd noe lignende som dette? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Nei heldigvis ikke, misunner ikke deg det Scarvo. Jeg har hatt tilfeller av akutt dobehov når det ikke har passet, og vært matforgiftet noen ganger, men har alltid klart å komme meg på do i tide. Synes du det er flaut å ha sex? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Nei Hvorfor vil du ikke ha de Ukrainske fargene i profilbildet ditt? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Hvem sier jeg ikke har det? Nevn alt du har konsumert av flytende væske de siste tre dager. 1 2 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. mars 2022 Del Skrevet 9. mars 2022 Vanskelig å ha tall på, men ca: 1,5 L kaffe, 1,5 L melker (lettmelk, biola), 3-4 L vann, 1L saft (solbær), 4-5 glass rødvin. Hva er det verste noen kvinne har gjort mot deg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Vært utro. Min eneste kjæreste til dags dato bestemte seg for å pule en annen bak ryggen på meg, i håp om at jeg aldri fikk vite om det. Det gjorde vondt. Hva er den skumleste hendelsen som du har vært involvert i? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Sikkerhetsmessig er det nok uvettig bilkjøring i X antall km/t. Ikke mye som skiller liv og død da. Personlig er det nok mareritt på natten. Ikke noe særlig å våkne helt paralysert på natten etter å ha drømt noe forferdelig. Hva er ditt beste ferieminne fra barndommen? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Kjøretur til Nordkapp i en gammel Ford. Diesel-lukt og "The Kids" med "Forelska i lærerer'n" samt Jonas Fjell på kassett-tape på reprise. Beskriv noe du ikke vet hva er. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Parlamentarisk styreform i fylkeskommunen. Hvis russerne hadde begynt invasjonen av Norge fra nord i dag, hva hadde du gjort? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Forsøkt å hente moren min, og forsøkt komt oss på et fly som gikk vestover. Enten til Uk eller Usa/Canada. Er ikke stridsdyktig lenger, men tror nok jeg kunne blitt noe feig uansett. Jeg er ikke modig på den måten. Hva mener du er den best mulige måten å få slutt på krigen i Ukraina på? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Diplomati. Hva gjorde du for 34 minutter siden? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Drev og tagget noen FLAC filer. Hva spiser og drikker du i kveld? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 ett par brødskiver med makrell i tomat. Drikke appelsin-juice. Ikke akkurat verdens mest "spennende" mat da. er du bekymret for at Russland kan finne på å angripe Norge eller Sverige? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Mest Sverige og Finland, som igjen vil være med på å øke trusselbildet i Norge. De kan bli presset til å ikke bli med i NATO, og bli truet med fredsbevarende tiltak om de vurderer det. Det er nok i hovedsak Gotland og deler av Finland som er utsatt. Tror ikke Russland vil ha noe interesse av å ta Sverige med mindre Norge blir med på kjøpet. Men en krig mot Norge er en krig mot NATO, og da er russerne ute og kjører. Man vil tenke rasjonelt på det, men man må ha i bakhodet at alt kan skje når man har en sinnsyk og trigger-happy Putin med makt. Hvis det eskalerer til en verdenskrig, så blir det nok en atomkrig. Virker som at Putin tror landet er presset opp i et hjørne, og at de må gjøre sitt for å få pusterom. Lebensraum. Hvilke er dine favorittverktøy? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2022 Del Skrevet 11. mars 2022 Tommestokk. Hva er din favoritt av historiske hendelser? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2022 Del Skrevet 12. mars 2022 Det finnes jo utallige av dem, og derfor er det jo ekstremt vanskelig å velge en konkret. Jeg får gå i det fredelige hjørnet og si når Apartheid ble opphevet i Sør-Afrika. Av en eller annen årsak blir det bestemt at de neste samtalene mellom delegater fra Ukraina og Russland skal avholdes hjemme hos deg i din egen stue, og du skal være ordstyrer. Hvordan forsøker du å løse konflikten? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. mars 2022 Del Skrevet 12. mars 2022 Spennende problemstilling. Jeg ville nok lagt til rette for et godt miljø, pyntet, laget mat og servert noe blank eller brun alkohol. Russland har krav, og holder på sitt, Ukraina firer ikke på sin selvstendighet og suverenitet. Jeg må nok stille spørsmål som er kritiske til det russerne gjør, og fremme forslag om samarbeid på tvers av nasjoner fremfor annektering. Vise til litt fakta om Ukraina og dets folk. Kanskje hellingen mot NATO/EU fremfor Russland er en søken etter trygghet som ikke finnes hos russerne. En russer er ikke trygg i Russland. En soldat i retrett vil bli skutt, en i opposisjon mot regjeringen vil bli forgiftet, de respekterer ikke ytringsfrihet og folket er ikke fritt. I EU er folket fritt til å mene hva dem vil. I 2022 kan man ikke bruke trusler og makt fremfor diplomati og rettsvesen. Propagandamaskineriet som Russland er, er et bevis på at folket der ikke er fritt. Det minner om Nord-Korea. Kommunismen i landet kan fungere, men det går på bekostning av frihet. Og resultatet er at man får en stat som har alt for mye makt. Jeg vil ha makt til folket, og demokrati. La oss feire livet og friheten, og bevare respekten for landinndelingen som er i dag, man kommer ingen vei med krig. Det fører til død og fortvilelse, og det er ikke derfor vi er her. Vi er her for å leve og tjene for at alle skal ha det bra, og ha rett til et godt liv. Takk for meg. Fortell om en gang du ble sviktet av en nær. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Det må vel bli det jeg har nevnt før, selv om jeg ikke ønsker å gå i detaljer. Min hittil eneste kjæreste valgte å ha et forhold med en annen (uten at jeg visste om det), men sannheten kom frem takket være en god venn av meg. Det var et hardt møte med "kjærligheten". Fortell om en gang du gjorde noens dag bedre. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 (endret) Det kan jeg. Den gang da jeg selv var helt nede, så langt nede i mørket. Så ikke annen ut vei med å gi 500kr til to uteliggere/fattigefolk. Det gjøre jeg for å få mitt egen humør opp. Og det hjalp også. Hjalp både meg selv og dem på samme tid. 😃 Hur du en gjenstand i huset/leiligheten som du faktisk både hater og elsker på samme tid? Det har jeg nå, hater og elsker spillet Doki Doki Literature Club på samme tid. Pga at det er ekstremt konstant mye tekst og at det er veldig kult at spillet fucker opp spillet i seg selve. Endret 13. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Nei. Ranger styrken på alle lampene dine - fra minste lumen til høyest lumen. Pluss for kronologisk oppføring og detaljert beskrivelse, type sokkel, merke, bruksbehov og det som ellers kan nevne. 😜 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå