Gå til innhold

Svar ærlig

Anbefalte innlegg

Så godt som hukommelsen min tillater. Men forskning viser at hukommelsen vår har større svakheter enn vi tror. Så når man henter opp gamle historier; blir dem ofte vrengt litt på. Dette gjelder alle. Selv om vi er skråsikre på at minnene våre stemmer - er det større avvik enn vi faktisk tror. Så sånn sett, er ingen av oss 100% ærlige. 😜 Men - jeg svarer så godt jeg kan, så ærlig som jeg kan. 

Hva vasket du sist?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min datter. Gjør det egentlig hele tiden. Og så driver jeg og lager et postkassestativ, som jeg gjør finishen på før jeg monterer det. Det å jobbe med et slikt prosjekt er noe jeg synes er veldig kjekt, og det gir glede og mestringsfølelse. Anbefales. Gleder meg også over at solen begynner å titte frem. Følelseslivet og sjelen går fra et stille tjern til Gyda og tsunami i møte med lysere tider. Utrolig hva litt elektromagnetisk stråling gjør.

Hva var det siste du bygde/lagde selv?

Lenke til kommentar

Har fått advarsel fra moderator, fått tråder stengt og sikkert tråkket folk på tærne. Var også trist da forumbrukeren Merko forsvant, men tråden hans, og samholdet mellom oss forumbrukerne var rørende å være med på. Det går i bølgedaler her på disk.no også🏄‍♂️

Hvis diskusjon hadde blitt lagt ned, hvilke minner om nettsiden hadde du sittet igjen med?

Lenke til kommentar

Hmm.... I grunn veldig lite. Er jo noen, tja, litt mer alternative brukere her inne. Gjerne dem som er mest aktive også. For dem betyr nok forumet mer enn meg. Sannsynligvis fordi det fyller opp et tomrom i livet deres. Men for meg, er det ikke all verdens ståhei. 

Du kan spørre et levende orakel som vet absolutt ALT - om alt. (Bortsett fra fremtiden, orakelet kan ikke spå.)
Hva spør du om? 

Lenke til kommentar

Jeg tolker det som at jeg får ett spørsmål, men det er ikke presisert, så gitt at det er flere spørsmål tillatt; føler meg historieløs nå, men blir nok å spørre om hvem som drepte tupac, hvor div. savnede personer er, en del spørsmål rundt religiøse historier og personer, hva koden til div låser er, passord, hva som egentlig skjedde på kontoret til Bill Gates, hvem som bortførte Anne Elisabeth Hagen. Jeg vil også spørre om hvor det finnes skjeletter etter forhistoriske dyr, hvor det finnes verdifulle antikke skatter, hvor det finnes gjemte verdisaker, hvis det er lov å spørre så fritt.

Hvis du kunne gjenopplivet et forhistorisk/utdødd dyr, hvilket hadde du valgt?

Lenke til kommentar

En kråke hvis mulig. Fordi de er smarte, og kan lære å snakke.

Hvis det ble funnet ut at med et lite inngrep, så stoppes og reverseres aldringen, og du kan leve som en 2o åring i uavgrenset tid. 
Mot at du til gjengjeld må steriliseres, som garanti for å ikke bidra til for stor økning av befolkningen i verden.
Hva ville du valgt?

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt å ikke gjøre det. Siden jeg har en kiddo er jeg vel inhabil til å svare, men skitt au. Hadde vært greit å være 20 år i kroppen, men jeg ville ikke levd evig. Måtte hatt flere goder om man skulle drøyd det veldig langt. Ville jo hatt problem med å tilpasse meg samfunnet etterhvert. En 20-åring som egentlig er 100 år, man står stille mens venner og familie blir gamle og dør.

Synes du livet er flott eller trist?

Lenke til kommentar

Jeg antar du vil jeg skal svare om mitt liv, og ikke livet som begrep og på generell basis.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si. På en måte har jeg virkelig skutt gullfuglen ved å få lov til å bo i Norge. Her har jeg familie som bryr seg, alltid nok mat, alltid rent vann, helsetilbud, muligheter for utdanning og andre goder store deler av verden bare kan drømme om. Da føler jeg det blir feil å si at jeg ikke har et flott liv. Men samtidig så er også livet mitt vanskelig av og til. Noen ganger ser jeg rett og slett ikke helt meningen med det, for å være ærlig (slik man skal være i denne tråden). Jeg har få venner i den virkelige verden, få hobbyer og en veldig rutinepreget hverdag uten mye spenning. Så mitt ærlige svar må bli at begge alternativene passer meg.

Når var sist du så et utrykningskjøretøy? Hvilket? Hvor var det på vei? Hva tror du hadde skjedd?

Lenke til kommentar

Et gammelt tidligere toalett som satt fast noe etter en vindunk i, og jeg brukte en stålpinne til å løsne det opp
Etterpå trodde jeg det var skraper nedi der, og malte med hvitmaling nedi. Senere flasset det opp så det var malingflysser nedi der.
En bekjent var innom og måtte låne toalettet, og så dette. jeg sa ikke noe og han sa ikke noe.
Der hade ikke vært skraper nedi. Det ble skiftet senere likevel. Vannkranen også, for han klaget på at den var liten.

Fortell meg om en pinlig opplevelse ved matbordet.

Lenke til kommentar

Når jeg gikk på folkehøgskole falt en lysekrone ned fra taket og traff meg og en annen midt i skallen, og det sprutet kjøttkaker, saus og poteter alle veier. Måtte til legevakten begge to, men slapp heldigvis unna hjernerystelse. Det var litt pinlig å bli geleidet ut med bankende hodeverk og matrester over hele meg.

Hva er en ting i verden du absolutt aldri kommer til å gjøre?

Lenke til kommentar

Ekte rodeo. Få ballene knust i hopp etter hopp, for så å sannsynligvis bli kastet av, for så å kanskje få ballene knust igjen av en 500kg tung illsint okse som stamper med hele seg. Alt bare for å vise at man har baller. Idiotisk.

Hva er ditt skumleste/ekleste møte med dyr?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...