Gå til innhold

Svar ærlig

Anbefalte innlegg

Nei. Du kunne spesifisert om det var en liten eller stor boks med Red Bull. Var det med eller uten sukker. Normal type. Eller de fancy nye boksene, type "Winter Edition". Og chips... Altså, det er vel 50 typer chips å velge mellom. Når på dagen var dette - for det avgjør hvor hard skorpa på rundstykkene var. Hvordan var personen bak kassen. Betalte du med kort eller kontanter. Brukte du Trumf. Jeg har så uendelig mange spørsmål Scarvo. 

Hvilken smak tror du chipsposen til Scarvo har? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe i meg trekker med mot sørlandschips, og siden Scarvo virker som en vanlig kar, så tror jeg han har valgt vanlig havsalt. Han er nok ute etter noe salt og crunchy, og den posen leverer varene. Hvis han ikke har bomma totalt på prisen, så tipper jeg han har kjøpt en liten boks redbull. Red bull = 20-25kr Sørlandschips = 20kr to Rundstkker grove = 6kr, bærepose plast = 3kr. Sum 49-54kr. Som treffer innenfor hans prisgjetting. Tipper den var uten sukker, siden samvittigheten allerede bristet ved chipskjøpet. Siden han sier at han handlet etter jobb, så tipper jeg han jobbet dagskift, og at han dermed handlet mellom 16-17 på ettermiddagen, og dermed var skorpen på rundstykkene fortsatt mulig å tygge. Personen bak kassen var helt sikkert en gutt i 20-års alderen, som var høy og litt rar, og som brukte litt for lang tid på å scanne varene, siden han er sørlending. Jeg vil til slutt komme med et tips, spis rundstykkene med gulost og chipsen attåt, så blir stykkene bedre, og chipsen varer lengre.

Hva er det meste du har handlet for i en dagligvarebutikk?

Lenke til kommentar

Jeg tipper det ja. Siden de største TV-flaggskipene er så og si slutt nå. Og hvis Scarvo har dagrutinen inne, så peaker nok melantonin-nivåene aldeles straks, det vet han, og har slukt posen for å bli trøtt på fornøyd mage. Forhåpentligvis er Red-bullen inntatt for min 6 timer siden, slik at koffeinet i kroppen har minst nådd sin halveringstid. Med god samvittighet etter endt arbeidsuke, og med kvelden over, sirkler han seg inn mot senga for en hel velfortjent natt med busselalle. Måtte han ha en relativt fornøyelig helg videre.

Har du noen gang vært på TV?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja. Flere ganger. Noen ganger tilfeldig. Som da jeg skulle ta toget fra Asker utenfor Oslo. Og NRK hadde "Debatten" med live-sending på togstasjonen. Bak Bård Hoksrud kan du i flere minutter se en lettere forvirret og stresset person som skal til Gardermoen. Så har jeg vært på lokalt-tv en gang. Mest sannsynlig også et par sekunder som tilskuer på diverse events som ble sendt på tv. Det er alt jeg kommer på.

Hva tror du @Scarvo driver med akkurat nå? 

Lenke til kommentar

To av  tre. Jeg er på Azorene om dagen... laaaaaaaaaaaaaangt fra Norge. Egentlig har jeg ikke lyst å ta nr tre. Men folk av vesentlig høyere intellektuell grad enn meg på det feltet mener jeg skal ta den. Så da får jeg bøye meg i forskningens navn. Selv om jeg pent kunne stått over. Kommer det en nummer fire.... da sier jeg takk, men nei takk!

Hva vet du om Azorene?

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (22 timer siden):

Jeg vil tenke meg at han faktisk er på jobb, kanskje han har nattevakt. Mener jeg husker han pleier å ha det i helgen. Hvis ikke han skal ha nattevakt natt til i morn. @Scarvo du må gjerne rette meg hvis jeg er helt på bærtur. 😊😊

Har bare nattevakter på sommeren. Bortsett fra det har du rett :

Det er ikke så masse jeg vet om Azorene utenom at det er en portugisisk øygruppe et godt stykke ut i Atlanterhavet, at Ponta Delgada er en kjent by (jeg er geografinerd), og at det nå i dette øyeblikk befinner seg minst en rogalending der.

Hvilke norske dialekter synes du er mest behagelig å høre på?

• Liker 1
Lenke til kommentar

På en måte alle, liker å høre på at folk prater. Men synes at nordnorsk er behagelig når eldre koselige folk prater. Bergensk er flott når eldre prater. Generelt har alle sin sjarme bare de rette personene prater. Oslo vest-dialekt kan også være fint, selv om det er litt stereotyp fintfolk/soss.

Hvis du kunne valgt mellom to stier i livet fra der du er nå, hvilken hadde du valgt? Den ene fører til et A4-liv der du får kone, barn og en trygg jobb, og den andre fører til at du blir mer populær, mer attraktiv og får tilbud og muligheter som du ellers ikke ville fått, samtidig som du mister en del av hellet når det kommer til langvarig kjærlighet/familieliv/jobb. Begge valgene har et lite sikkerhetsnett.

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Vanskelig å si. Begge deler vil jo avhenge av mye forskjellig. Egentlig helst ikke noen av delene, er lite interessert i å bli populær og kjent også. Kanskje hvis jeg ble det tidlig og vant med det. Og så spørs det hvordan kone og jobb liksom. Hm. Hvis jeg må velge en av de to, tar jeg sistnevnte. 

Et nytt sånt type valg hvis du måtte ta det. Politiker på høyeste plan, der du måtte bli stasminister. Eller hvert en tronarving som ble konge.

Lenke til kommentar

Jeg blir i grunn sjelden flau. Men kan jo ramse opp noen få ting.
- Tilbydde meg å kle meg naken foran min kvinnelige romkamerat for å "løsne ting litt opp"
- Spurt et par damer om jeg kan se på brystene deres (alle har blitt smigret og svart ja ;p)
- Hmmm... en del sex-relaterte ting som ikke egner seg her. 
- Sikkert en mengde små halvmorsomme kommentarer jeg ofte gjør. Som a jeg å et julebord ble spurt hva jeg syntes om desserten, og jeg svarte foran 15 kolleger. "Den var nesten like søt som Helle..." (Helle var vikar, og satt ved siden av meg ;p) Typisk meg. Hehe.

Hvordan sjekker du opp damer/menn?

Lenke til kommentar

Stort sett nokså langsomt hvis jeg mener det seriøst. Bruker en viss type formuleringer, kroppsspråk, i tillegg til det vanlige som humor, gjør de nysgjerrige på matlagingen min, og mye mer. 

Språk kan da være så enkelt som et velplassert og enslig ord som «intimt» når hun kommenterer stedet vi er på. Det meste av kjærtegn og interesse er noe jeg gir i form av kroppsspråk. 

Trenger stort sett ikke å anstrenge meg. Alt må enkelt og greit falle naturlig på plass. Sjekkern er jeg aldri på, jeg kommer bare over enkelte jeg liker — da går det sin gang over tid, og det har alltid blitt noe av det. 

Hva er din mest kjærkomne kjæledyr?

Lenke til kommentar

Sitter på "kontorplassen" hjemme, så det blir en del da jeg for øyeblikket har det litt rotete.

- Et teppe
- PC.
- To minnepinner
- En pringles-boks.
- En tallerken med brødsmuler på.
- En telefon
- En boks med Pepsi Max
- Boken "World War Z" av Max Brooks.
- En USB lader 

Zombier bryter seg inn og du må forsvare deg med en gjenstand umiddelbart til venstre for deg. Hva blir våpenet ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...