Sviskepott Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Har du et spørsmål å bringe videre til neste svarer? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) Sviskepott skrev (17 minutter siden): Har du et spørsmål å bringe videre til neste svarer? Det står i forrige post.. Hva var det siste digitale spillet du spilte? Dvs dataspill, konsoll, mobil. Endret 7. januar 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Mobilen, sudoku - extra hard 1 Hender det at du legger kabal med vanlige kort på bordet ditt? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Nei. Når sa du sist nei til noen - og hvorfor? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 I fantasien sa jeg nei til en person senest i dag, for jeg øver meg på at jeg i virkeligheten får et spørsmål om å gjøre en jobb for vedkommende og jeg er ikke interessert. Er du standhaftig og lar deg ikke overtale til ting du ikke vil? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Delvis. Er litt for flink til å si ja til ting selv om jeg egentlig er sliten. Men samtidig er det viktig å trå ut av komfortsona en gang i blant. Som regel ordner det seg uansett. Hvilket sted i Norge har du ikke besøkt, men veldig gjerne vil besøke en gang i fremtiden? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) Er ikke så himmelskt gla i å reise, så jeg tenker ikke så mye på det. Når sist gang hadde du mareritt? Og hva handlet den om? Endret 8. januar 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Tror jeg var 9-10 år..... Min mor så ut som en slange. Alt jeg husker. Hva skal du i dag? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Jeg tror jeg skal unne meg to folkøl og to halve drammer whisky og høre på Sennheiser hodetelefonene mine... Hva er den dårligste mobilen du har eid? Altså negativ erfaring av kjøp. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Kjøpt på Rimi Heistad i 1999 for 499 kr,- med Netcom kontantkort. Kostet 5 kr,- pr minutt å ringe. SMS tror jeg kostet 1 eller 2 kroner pr stk. Mobilen fungerte greit nok den. Ulempen var størrelsen. Det var så stor og feit at jeg ikke kunne ha den i lomma. Hva er det rareste du noen sinne har eid? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Er mye rart oppigjennom. Alt fra tysk hjem fra 2.verdenskrig til russisk Mosin Nagant, til oppblåsbar gris og vibrator for menn. Hvilken norsk komiker synes du er morsomst? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 Leif Juster og Rolv Wesenlund av den gamle klassen. Harald Eia når også høyt opp. Dag Sørås når høyt opp - men har et litt ensformig spor med standup alene. Harald Eia har gjort så uendelig mye, med alt fra Lille Lørdag, Åpen Post, Team Antonsen, Ut i vår hage + + + Så totalt sett. Tror jeg faktisk det må bli Harald Eia. Hva bruker du av såpe/hygieneartikler i løpet av en hel dag. Lag liste! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 (endret) Milhouse85 skrev (28 minutter siden): Leif Juster og Rolv Wesenlund av den gamle klassen. Harald Eia når også høyt opp. Dag Sørås når høyt opp - men har et litt ensformig spor med standup alene. Harald Eia har gjort så uendelig mye, med alt fra Lille Lørdag, Åpen Post, Team Antonsen, Ut i vår hage + + + Så totalt sett. Tror jeg faktisk det må bli Harald Eia. Hva bruker du av såpe/hygieneartikler i løpet av en hel dag. Lag liste! morgen Palmolive dusjsåpe med sea minerals og eucalyptus oil, den er mild skånsom og ok pris, Respons Shampo med honning eller nektar, og Fructis balsam typ grønn flaske. Nivea rollon, dry eller cool bruker vanligvis Boss Bottled roll on men et eller annet med Taxfree fergene som er stengt nå..... Og Ralph lauren Polo blue parfyme... Det er alt samt Håndsåpe som er en eller annen Palmolive, og Oral bee tannkrem og Flux hvit munnskyll morgen og kveld... På byen er det alkogel på hendene....Før jeg legger meg bruker jeg ACO håndkrem fra Apoteket fordi det er, føles så digg. Thats all. Hva er din favorittfilm, om du må velg tre.... Endret 9. januar 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Har ikke sett så ekstremt mange filmer, og mangler mange store titler på repertoaret, men jeg må bare velge ut i fra mine erfaringer. Jurassic Park 1. Som dinosaurinteressert i barndommen, og fortsatt, så har denne filmen definert mye. American Pie 1. En film som fanger opp slutten av tenårene, og har en stemning som jeg hadde på den tiden, og liker å mimre tilbake til. Samtidig en moderne klassiker. Rambo 1. En film som har betydd mye for en som tidvis har vært mye ensom ulv og slitt mye. Hva var ditt første møte med døden? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 9. januar 2022 Del Skrevet 9. januar 2022 Sannsynligvis når jeg var bitteliten guttevalp og så en død fugl eller noe i veikanten. Men når det kommer til menneskelig død - så har jeg et nokså naturlig og godt forhold til døden. Så det er ikke så skremmende for meg. I jobb, har jeg vært forberedt på å se selvmord. Fordi jeg jobbet i psykiatrien og ofte hadde tilsyn på nettene med pasienter som var suicidale. Bortsett fra det har jeg kun hatt to familiemedlemmer som har falt bort. En døde av akutt hjerteinfarkt. En annen i en arbeidsulykke for 10 år siden. Fortell om ditt aller beste kupp. (Åpen for tolkning her altså). Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. januar 2022 Del Skrevet 10. januar 2022 Jeg har gjort noen bra "kupp" i kroner og øre, f.eks et stereoanlegg jeg kjøpte og brukte i 5 år og solgte det for samme summen. Men det som har gitt størst gevinst var nok en ATV som jeg kjøpte og solgte etter et halvt år, som jeg tjente 10k på. Kjøpte i off-season og solgte i sesong. Har også hatt billige biler som jeg har kjørt med i årevis uten større påkostninger. Har også ved noen anledninger fått penger for å handle på butikk. Typ fylle bensin og kjøpe ei pølse på bensinstasjon, betale med 200-lapp og får igjen en 100-lapp, fordi hun bak disken var fjortis og tallene gikk i surr. Savner tiden med cash. Hva er den motbydeligste opplevelsen du har hatt med det motsatte kjønn? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Hmm. Kan ikke klare å komme på noe spesielt ekkelt. De (foreløpig få) damene jeg har hatt sex med har alltid vært renslige. Det nærmeste jeg kan komme et ordentlig svar, det må nesten være at jeg som 12-åring ved et uhell så min da 88 år gamle mormor naken. Det satte spor. Hva er den verste lukten din nese noensinne har blitt utsatt for? Hva stinket? Hvordan reagerte du? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Har ikke så mange ille opplevelser på den fronten egentlig, men er jo litt herdet av å ha luktet på tusenvis av fiser og dårlig mat oppigjennom. Men da jeg var i forsvaret så husker jeg lukten av en soldat som ikke hadde dusjet på X antall dager og stinket alvorlig. Og en gang gikk jeg inn på en offentlig do etter en dame med skinndrakt som hadde kjørt motorsykkel, der stinket det intenst av soppinfeksjon og dårlig underlivshygiene, det var lite trivelig. Hvilken kommentar om ditt utseende har du tatt deg nær av, og har gjort at du har følt deg såret? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. januar 2022 Del Skrevet 11. januar 2022 Jeg har aldri fått en konkret kommentar på en enkelt kroppsdel. "Du er støgg" - og lignende, var vel det som gikk igjen på barneskolen. Men noe spesifikt var det aldri. Så da hadde jeg vel heller ikke noen grunn til å bli direkte såret. Brydde meg heller ikke om hva folk sa. Hva er det siste du kjøpte. Hvor handlet du det fra? Hva betalte du? Hva er formålet? Hvorfor? Og er du fornøyd med produktet/varen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Handlingen foregikk på denne Kiwi-butikken i Kristiansand sentrum, mens jeg ventet på bussen hjem fra jobb. Jeg gikk inn med ambisjon om å kjøpe en red bull-boks, et par rundstykker og en pose chips. Jeg kom ut igjen med med en red bull-boks, et par rundstykker og en pose chips. Jeg tok ikke med meg kvitteringen, så prisen husker jeg ikke nå, men tipper et sted mellom 50-60 kroner? Formålet med red bull var for å få litt energi, rundstykkene for å få litt for mens jeg ventet, og chipsposen til senere i kveld, siden jeg har fri et par dager nå. Foreløpig er jeg fornøyd med alt. Chipsposen er enda ikke åpnet. Synes du dette var et bra svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå