Milhouse85 Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Fikk kun en julegave i år. Så har ikke noe å klage over. Men det verste er kanskje en av disse spam-mailene? Hva føler du akkurat nå? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Må nok roe ned surfingen på PH Kris😉 akkurat nå føler jeg at jeg må pisse samt en uro om at jeg burde ut og gjort noe. Har sittet lenge i dag. Er også litt i forstadiet til mild hodepine. Hvilken kroppsdel hos det motsatte kjønn synes du er mest tiltrekkende? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Hjernen. Dersom den fungerer optimalt. Ut over det, kanskje øynene/munn/trynet generelt. Så når klassikeren pupp høyt opp også. Hva var det siste du reparerte/modifiserte? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Limte sammen en knekt kubbelysbolle av glass. Fikset litt på dørene i huset. Byttet skjermkort på PC til onkelunge. Blir mye småfiksing. Når sist ga du noen kompliment/ros, og hva var det du sa? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Tror det var en liten uke siden.... Jeg tok noen fargestifter og tegnet et par blomster. Så skrev jeg med håndskrift: "Takk for at du er min venn, og at du gjør hverdagen min litt lysere selv på overskyet dager..." (vel, jeg skrev det på engelsk). Dette ble vel mottatt, og jeg fikk en klem i retur. Yay! Litt barnslig? Kanskje... Chessy/klisjefylt? Absolutt. Men allikevel. Hvorfor ikke. ^^ Når fikk du sist kjeft. Hvorfor? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Sist var vel mens jeg var på jobb i romjula. Traff på en litt hissig besøkende som mente en av våre rutiner på en oppgave ikke gikk fort nok, og burde gjøres oftere. Når kjeftet du sist på noen? Hvorfor? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 På min datter. Det skjer relativt ofte. F.eks hvis hun begynner å tulle mens jeg skifter bæsjbleie, kaster grøtskåla på gulvet eller gjør noe farlig. Hva fikk du sist dårlig samvittighet for? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 3. januar 2022 Del Skrevet 3. januar 2022 Ovenfor meg selv i midten av desember. Jeg tok et par dårlige økonomiske valg, som fikk nokså fatale følger - indirekte. Den historien er ganske absurd. Men for privat til at jeg kan dele den her. Men den tilhører kategorien "ko-ko". Det betaler jeg "dyrt" for i skrivende stund. Helt idiotisk hvordan bittesmå dårlige beslutninger kan få følger som varer i ukesvis. Hvor annerledes føler du deg, sammenliknet med den typiske "gjennomsnittspersonen"? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. januar 2022 Del Skrevet 4. januar 2022 Dessverre er det slik at jeg ofte føler meg "mindre verdt" enn mange rundt meg. Det skyldes diverse utfordringer i barndommen. Selv i en alder av 26 har jeg fks aldri vært på en stor konsert eller festival, gjort noe ulovlig eller hatt mange venner. Svømme kan jeg heller ikke. Så jo de tankene at jeg er annerledes treffer meg ganske ofte. Hva er noe du kan som ingen andre på lekeplassen klarer? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Sikkert ikke mye. Jeg kan av og til løse hele kryssord i aviser, sudoku på vanskelig og minesveiper på vanskelig. Er livet ditt vanskeligere på vinteren enn på sommeren? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Spørs hva man legger i "vanskeligere", men jeg bor ved kysten og været vinterstid er stort sett varierende og medfører ofte glatt is som gjør det vanskeligere å gå utendørs. Har du opplevd noe du ikke finner noen logisk forklaring på? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Menneskelig atferd er sjelden logisk. Menn er gjerne litt mer logisk anlagt enn kvinner. Ofte er det en uforklarlig suppe av emosjonelt rot som det absolutt ikke finnes noen logisk forklaring på. Selv ikke for den som innehar suppen. Ja - og klassikeren universitetet. Tatt i betraktning størrelsen og at jeg er meg, og at jeg er her - og skriver dette. Er så absurd og lite logisk at jeg ikke engang orker å tenke på det. I frykt av å bli psykotisk av mindre. Det er heller ikke logikk i min grammatiske feil i setningen før denne setningen. 😜 Fortell meg noe du tror jeg ikke vet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Navnet på personen jeg satt på med hjem fra jobb i dag. Hvilke politiske temaer engasjerer deg mest? 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Kan dele det inn i tre. Det politiske arbeidet som (kan) ha størst påvirkning på menneskeheten; er helt klart internasjonale relasjoner, avtaler, programmer og ymse. Til å være en mikro-nasjon (0,07% av verden). Påvirker vi globalt mer enn vi er klar over. Så har vi store politiske saker som påvirker enhver og en av oss. Økonomi først og fremst. Helse, skole, sikkerhet (politi/brann/forsvar). Og til sist - det som også dessverre får mest oppmerksomhet i media - små fillesaker som ikke betyr en dritt i det store bildet. Såkalte tabloide saker, som betyr nada i det større bildet. Jeg gidder ikke engang nevne hva dette er. Så; det første er helt klart mest interessant. Etterfulgt av nummer to.... det siste gidder jeg ikke engang bry meg om. Det får lesere av Nettavisen og VG - samt ivrige "samfunnsdebattanter" på Trynefaktorboka og Instakilo ta seg av. Hvilken sosiale plattformer er du medlem og aktiv bruker av? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 6. januar 2022 Del Skrevet 6. januar 2022 Facebook, Snapchat og Instagram. Er en sjelden gang innom tik-tok og twitch. Synes du mennesker er ekle eller flotte? I fysisk forstand. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Sett isolert på det - med tanke på alt av griseri som befinner seg på og i et menneske. Slik diverse kroppsvæsker, utvekster, ansamlinger av dritt & lort. Kjemisk og kunstig klissklass vi påfører oss selv (såpe/renseprodukter, parfyme, sminke, kremer osv). Avfallsprodukter (hår/talk/kviser/negler/avføring/urin/svette) - samt andre ting vi produserer i mindre grad, slik som sæd, skjedesekret, blod/mens/spytt. Ja, da er vi noen fryktelig grisete og motbydelige vesener. Men allikevel syns jeg vi er nokså flotte. I fysisk forstand. Sett litt vekk fra det første jeg skrev. Hva er det siste analoge spillet du spilte? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Milhouse85 skrev (1 minutt siden): Sett isolert på det - med tanke på alt av griseri som befinner seg på og i et menneske. Slik diverse kroppsvæsker, utvekster, ansamlinger av dritt & lort. Kjemisk og kunstig klissklass vi påfører oss selv (såpe/renseprodukter, parfyme, sminke, kremer osv). Avfallsprodukter (hår/talk/kviser/negler/avføring/urin/svette) - samt andre ting vi produserer i mindre grad, slik som sæd, skjedesekret, blod/mens/spytt. Ja, da er vi noen fryktelig grisete og motbydelige vesener. Men allikevel syns jeg vi er nokså flotte. I fysisk forstand. Sett litt vekk fra det første jeg skrev. Hva er det siste analoge spillet du spilte? Ganske sikker på at det er kortspill og litt yatzy.. Spiller sjakk også, men har ikke noen å spille det med for tiden. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Såvidt meg bekjent, så er dataspill helt ok, også sammen med andre. Er du på et slikt sjakksted på nett? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) Sviskepott skrev (13 minutter siden): Såvidt meg bekjent, så er dataspill helt ok, også sammen med andre. Er du på et slikt sjakksted på nett? Dataspill er avslappende og underholdning det, men ble spurt om analoge spill. Det vil vi si gammeldagse spill med en terning, kort og brikker, ludo, monopol, Risk, rollespill, sjakk, yatzi osv. Jeg har spilt sjakk på nett (digitalt) selvsagt, og har sjakkbrett i glass selv... Endret 7. januar 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 (endret) Åh strategispillet Risk var morsomt.... Mimre Glemte å spørre. Hva var det siste dataspill, mobilspill, konsoll du spilte? Endret 7. januar 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå