Scarvo Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Nei. Gjennomførte du og familien en lykkelig julefeiring i går kveld uten krangling og dårlig stemning? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Nei, blir familiefrokost kl 10. Hvordan hadde du trivdes og overlevd på en gård? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Svaret kommer litt an på om jeg var menneske innendørs, eller dyr på bås. Bryr du deg om dyrenes ve og vel hele året? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 Ja. Uten å gå i detaljer kan jeg si at jeg tilbringer en del tid med dyr gjennom jobben, og det er bare nydelig ❤️ Hva er dine planer for nyttårsaften? 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 Vi skal til et vennepar og drikke os snydens. Kalkun, waldorf og akevitt ned i ganen. Hva mener du om nyttårsraketter? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 De kan jo være vakre å se på, men jeg har aldri kjøpt noen selv. Det er veldig tullete å svi av så mye penger på ingenting og det skremmer opp dyr over alt. Det er fullt av søppel etter raketter etterpå og ikke alle rydder opp etter seg og festen. Jeg kan godt klare meg uten raketter for å klare å gå inn i det nye året. Hender det at du bare har et vanlig lite stjerneskudd på nyttårsaften? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. desember 2021 Del Skrevet 26. desember 2021 Nopp, har sluttet helt å kjøpe rakett relaterte ting. Syns det er bare tull å skyte penger opp til værs. Er du flink til å spare? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Nei. Hva mener du om det å ha meninger som er i kontrast med dine egne meninger? Har du selv en mening som er i kontrast med en annen mening du også besitter? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Det første er jeg relativt godt kjent med. Jeg tenker fort på en ting, men plutselig blir jeg usikker og tenker heller å gjøre noe annet. Derfor sliter jeg av og til med å ta selvstendige avgjørelser. Og det siste. Ja det har jeg av og til, senest i dag på jobb. Nevn noe fysisk du ikke klarer. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 løfte over 200 kilo i benkpress. har du noen gang opprettet en trolle-tråd på et debatt-forum? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. desember 2021 Del Skrevet 28. desember 2021 Nei, ikke som jeg kan komme på her og nå. Hvis du var av det motsatte kjønn, og hadde fått match på tinder med et bilde av deg slik du ser ut nå, ville du svipet videre eller ikke? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 Helt umulig å si, men jeg har inntrykk av at noen synes jeg ser ok ut og andre ikke. Hvor mye har du blitt påvirket av de høye strømprisene som har vært i det siste? Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 Jeg har fast pris på strøm, så ingen ting. Hva var/er din favoritt barne-tv? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 30. desember 2021 Del Skrevet 30. desember 2021 den om Mummi-trollet, tror jeg. Er i alle fall den eneste jeg kommer på i farten. er du veldig flink til å hjelpe andre. Eller går du bare rett forbi og tenker "ikke mitt problem" liksom? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Jeg er vokst opp med handicap i nær familie, og derfor har det å hjelpe til med saker og ting blitt veldig naturlig for meg. Spør ofte om noen vil ha hjelp med fks barnevogn inn på buss, og andre lignende greier. Så svaret på spørsmålet blir jo da, ja Hva er en fin tjeneste du har gjort for noen? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Førstegangstjenesten. Siden jeg tjenestegjorde for hele kongeriket Norge. Hva gjorde deg sist sjokkert? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Sikkert litt kjedelig svar, men det må være fotballkampen mellom Brann og Jerv 15. desember. For en syk avslutning på ekstraomgangene. Hvis du skulle bodd i et rom i huset ditt resten av livet, hvilket hadde du valgt og hvorfor det? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Kjøkkenet. Det er vel det mest praktiske. Her har jeg både kokemuligheter, vaskemuligheter og alt av nødvendigheter til å klare meg. Hva luktet du sist på? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Såpe når jeg stod i dusjen. hva var det aller siste du kjøpte? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Juleøl. Norrlands og Mack. Hva var det verste du fikk til jul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå