Sviskepott Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Det kjennes trygt og normalt ut. Hender det at du går uten undertøy under ytterbuksene? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 (endret) Nei Hender det at du rer opp sengen naken? Endret 14. desember 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Nei tror aldri jeg har gjort det. Hvis du hadde fått ordføreren i din kommune på middagsbesøk i morgen, hva hadde du servert? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 (endret) Tja si det. Jeg er ikke noe mesterkokk så noe stort og fasjonabelt hadde det ikke blitt. Velger å gå for noe som alle kan spise, en tradisjonell enkel hjemmelaget pizza. Satser på at ordfører Larsen hadde satt pris på det. Hvis du hadde fått meg på middagsbesøk i morgen, hva hadde du servert meg? Endret 14. desember 2021 av Scarvo Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Tror jeg hadde gått for pannekaker, siden jeg har en hunch på at du liker søte ting. Med stekt flesk og blåbærsyltetøy. Evt smør og sukker eller annet syltetøy om det er ønskelig. Hva får deg til å miste matlysten under et måltid? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. desember 2021 Del Skrevet 14. desember 2021 Noen andre ved bordet som plutselig kastet opp utover bordet hadde nok gjort susen. Er du veldig interessert i romfart? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Nei. Fortell hvordan du pleier å gjennomføre en ordinær handletur i disse dager. Spriter du hendene ved inngang? Bruker du kurv eller vogn? Er du effektiv, rask og organisert, eller vimsende frem og tilbake mellom hyllene? Slike ting. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Bruker kurv, vet sånn ca hva jeg skal ha, men sonderer området for tilbud evt mer fristende alternativer. Ender oftes opp med det jeg skal ha. Så går jeg til 50%-disken og håper det er noen fristelser der. Hvis ikke, så er det rett til selvbetjening og scanne seg ut fortest mulig. Gjerne shop-express. Spriter ikke hendene. Hvis du hadde funnet ut at du var adoptert, hvordan ville du reagert/taklet det? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. desember 2021 Del Skrevet 16. desember 2021 Det kommer nok litt an på hvordan jeg hadde funnet ut av det. Hvis jeg fant ut av det nå i dag ved en tilfeldighet ville jeg nok blitt ganske forbannet. Men tenker at hvis foreldrene mine (adoptivforeldrene da tydeligvis) hadde tatt en god, lang og ordentlig samtale med meg når jeg hadde nådd en alder hvor jeg kunne forstå, da tror jeg det ville gått ganske fint. Dersom du skulle adoptert noen på lekeplassen som din egen sønn/datter, hvem hadde du valgt og hvorfor? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. desember 2021 Del Skrevet 18. desember 2021 Outsideren som ikke fikk bli med på leken av de dominante. Vi skulle ha hatt det gøy og leke selvtilliten på plass igjen. Vi skulle ha gjort masse sosialiseringsgreier som fikk ryggraden til å bli sterk på den lille. Kunnskapsnivået hadde smilt! Ville du ha blitt adoptert av meg? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 Nei. Det skyldes at foreldrene mine har gitt meg en fin oppvekst, og jeg har aldri sett behovet for å bli adoptert bort. Hva er det fineste du har gjort for noen? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. desember 2021 Del Skrevet 19. desember 2021 (endret) En gang da jeg kjørte drosje for en del år tilbake, hentet jeg en gammel mann som skulle til sykehuset. Han hadde ikke vært utendørs på ett år. Han ble støttet ut, jeg hjalp til, og begge beina skalv da han gikk. Han var over 90 år, og tidligere mosjonist. Det store smilet og den gleden over å få komme seg ut var veldig rørende å være med på. Han sa ikke så mye, men var veldig glad og takknemlig. Da han hadde kommet seg over i rullestol utenfor sykehuset sa hun ene damen "jeg tror han vil takke deg", da så jeg at han forsiktig strakk frem hånden for å takke meg uten å si noe. En liten stund senere i bilen alene, brast jeg sammen i gråt. Det var utrolig sterkt å oppleve midt oppi en hektisk arbeidsdag. Jeg gjorde jobben min, og det kunne vært noen andre som tok oppdraget, men likevel følte jeg at det var en veldig fin gest, og at jeg opptrådte med varsomhet og respekt. Jeg har gjort mye annet fint for andre også selvfølgelig, men dette var i tillegg en fin opplevelse. Hvilken interesse/hobby har du som du skulle ønske du var mye flinkere i? Endret 19. desember 2021 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Musikk. Jeg elsker å høre på mange forskjellige type musikksjangre, men jeg har enda ikke klart å bli god på et instrument. Det hadde jo vært litt trivelig å kunne sjarmere en dame eller to med en ordentlig fin trall fra gitaren. Tom Dooley gjør liksom ikke helt susen. Hvor tror du Kris85 har tatt veien? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Aner ikke. Kjenner alle Kris85 her inne? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Tja; kjenner meg selv ganske godt tørr jeg påstå. Hvor tror du jeg er nå? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Backpacker i bushen i Karumba i Australia. Hva fikk du til jul i år? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Pliscin skrev (Akkurat nå): Backpacker i bushen i Karumba i Australia. Hva fikk du til jul i år? Sokker, og konfekt. er du hele tiden 100 prosent ærlig i denne tråden? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 Jeg er ganske ærlig person. Hvis folk spør meg, så får de et ærlig svar uansett hva det måtte være. Hvor lenge skal du være våken nå i natt? Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 24. desember 2021 Del Skrevet 24. desember 2021 En times tid til kanskje. Hva har du spist i dag? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Bare en klemmentin ennå. Spiser du frokost før klokken åtte i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå