Gå til innhold

Svar ærlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja si det. Jeg er ikke noe mesterkokk så noe stort og fasjonabelt hadde det ikke blitt. Velger å gå for noe som alle kan spise, en tradisjonell enkel hjemmelaget pizza. Satser på at ordfører Larsen hadde satt pris på det.

Julehilsen fra ordføreren i Vennesla - VENNESLA KOMMUNE

Hvis du hadde fått meg på middagsbesøk i morgen, hva hadde du servert meg?

Endret av Scarvo
Lenke til kommentar

Bruker kurv, vet sånn ca hva jeg skal ha, men sonderer området for tilbud evt mer fristende alternativer. Ender oftes opp med det jeg skal ha. Så går jeg til 50%-disken og håper det er noen fristelser der. Hvis ikke, så er det rett til selvbetjening og scanne seg ut fortest mulig. Gjerne shop-express. Spriter ikke hendene.

Hvis du hadde funnet ut at du var adoptert, hvordan ville du reagert/taklet det?

Lenke til kommentar

Det kommer nok litt an på hvordan jeg hadde funnet ut av det. Hvis jeg fant ut av det nå i dag ved en tilfeldighet ville jeg nok blitt ganske forbannet. Men tenker at hvis foreldrene mine (adoptivforeldrene da tydeligvis) hadde tatt en god, lang og ordentlig samtale med meg når jeg hadde nådd en alder hvor jeg kunne forstå, da tror jeg det ville gått ganske fint.

Dersom du skulle adoptert noen på lekeplassen som din egen sønn/datter, hvem hadde du valgt og hvorfor?

Lenke til kommentar

Outsideren som ikke fikk bli med på leken av de dominante. Vi skulle ha hatt det gøy og leke selvtilliten på plass igjen. :) 
Vi skulle ha gjort masse sosialiseringsgreier som fikk ryggraden til å bli sterk på den lille. Kunnskapsnivået hadde smilt! 

Ville du ha blitt adoptert av meg? 

Lenke til kommentar

En gang da jeg kjørte drosje for en del år tilbake, hentet jeg en gammel mann som skulle til sykehuset. Han hadde ikke vært utendørs på ett år. Han ble støttet ut, jeg hjalp til, og begge beina skalv da han gikk. Han var over 90 år, og tidligere mosjonist. Det store smilet og den gleden over å få komme seg ut var veldig rørende å være med på. Han sa ikke så mye, men var veldig glad og takknemlig. Da han hadde kommet seg over i rullestol utenfor sykehuset sa hun ene damen "jeg tror han vil takke deg", da så jeg at han forsiktig strakk frem hånden for å takke meg uten å si noe. En liten stund senere i bilen alene, brast jeg sammen i gråt. Det var utrolig sterkt å oppleve midt oppi en hektisk arbeidsdag. Jeg gjorde jobben min, og det kunne vært noen andre som tok oppdraget, men likevel følte jeg at det var en veldig fin gest, og at jeg opptrådte med varsomhet og respekt. Jeg har gjort mye annet fint for andre også selvfølgelig, men dette var i tillegg en fin opplevelse.

Hvilken interesse/hobby har du som du skulle ønske du var mye flinkere i?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Musikk. Jeg elsker å høre på mange forskjellige type musikksjangre, men jeg har enda ikke klart å bli god på et instrument. Det hadde jo vært litt trivelig å kunne sjarmere en dame eller to med en ordentlig fin trall fra gitaren. Tom Dooley gjør liksom ikke helt susen.

Hvor tror du Kris85 har tatt veien?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...