Gå til innhold

Svar ærlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor i en låve fra 1800-tallet. Så det er ubehandlet mørk trepanel med varierende struktur, mørke flekker og hull etter at midd har kost seg med treverk i flere generasjoner. Midt i rommet er det en gigantisk bjelke med en stor sprekk i midten; som følge av heftig traktorvirksomhet i forbindelse med siloene som ligger rett ved. 

Fortell noe jeg ikke forventer skal bli fortalt. 

Lenke til kommentar

Det er ikke lett å svare på, men personlig tror jeg jeg hadde dratt tilbake til 8 mai 1945. Både fordi jeg ville opplevd gleden over at krigen er over, men også fordi jeg har lyst til å møte besteforeldrene mine da de var unge. 

Du får bestemme navnet til barnet til en nær slektning, uavhengig av kjønn, hva hadde du valgt?

Lenke til kommentar

Kan velge å kalle barnet Kim f.eks, slik at det passer uansett.😄 Jeg synes ikke det er tullete. Samfunnet må være litt A4, og så må det være rom for å være annerledes. Man kan ikke avskaffe kjønn eller identitet, det er noe som vi alle har. Navn tilhører kjønn, og jeg synes det er bra. Vil man evt. bytte når man blir gammel nok (les 18+) får det være opp til hver enkelt, det samme for å "bytte" kjønn. Men en grunnleggende struktur synes jeg det bør være. Det er jo praktisk m.t.p at man vet hvilket kjønn personen er bare ut i fra å høre/lese navnet. Det kunne jo vært en "kategori" av navn for personer med uklassifisert kjønn eller tvekjønn, slik at man også kan skjønne det uten å grave dypere. Bare en tanke.

Var du forberedt på den nye nedstengingen som nå skjer?

Lenke til kommentar

Joda, alt fra å fyllekjøre med tyngre kjøretøy til å smugle narkotika til utlandet. Serverte en gang 96% til en alkoholiker, det skulle jeg ikke gjort. Og en gang ble jeg tatt for å ta med en håndgranat om bord på et fly.

Hva er din favoritt barne-TV serie?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...