Milhouse85 Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Det har jeg aldri gjort. Hva er stoffsammensetningen på sokkene du har på deg nå? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Helt ærlig, jeg har ikke sokker på meg nå. Og jeg tror sokkene mine er av syntetiske fibertråder, hvis jeg ikke tar helt feil da. Har du noen gang sett på helges streamene mine, når jeg streamer live på YT-kanalen min, TheDarkSeeds - SCM? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Nei. Hvis du snur blikket ditt 180 grader. Hva ser du på da? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Soveromsveggen min ved soveromsdøra min. Når du snur blikket ditt 30 grader, hva ser du på? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Ytterveggen som er hvitmalt Hvordan ser taket ut i rommer der du sitter? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Bor i en låve fra 1800-tallet. Så det er ubehandlet mørk trepanel med varierende struktur, mørke flekker og hull etter at midd har kost seg med treverk i flere generasjoner. Midt i rommet er det en gigantisk bjelke med en stor sprekk i midten; som følge av heftig traktorvirksomhet i forbindelse med siloene som ligger rett ved. Fortell noe jeg ikke forventer skal bli fortalt. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 Jeg vet hvor nøkkelen til svangerskapet ligger - gjør du det? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Nei. Fortell meg gjerne. Hvis du skulle dratt tilbake i tid til en konkret dato i historien, hvilken hadde du valgt og hvorfor? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Det er ikke lett å svare på, men personlig tror jeg jeg hadde dratt tilbake til 8 mai 1945. Både fordi jeg ville opplevd gleden over at krigen er over, men også fordi jeg har lyst til å møte besteforeldrene mine da de var unge. Du får bestemme navnet til barnet til en nær slektning, uavhengig av kjønn, hva hadde du valgt? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 De fikk ei jente og hun skal hete Ulv. Er det litt tullete at det skilles mellom jente og guttenavn og velger en noe annet, så blir en sett på som om en var rar, eller verre? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Kan velge å kalle barnet Kim f.eks, slik at det passer uansett.😄 Jeg synes ikke det er tullete. Samfunnet må være litt A4, og så må det være rom for å være annerledes. Man kan ikke avskaffe kjønn eller identitet, det er noe som vi alle har. Navn tilhører kjønn, og jeg synes det er bra. Vil man evt. bytte når man blir gammel nok (les 18+) får det være opp til hver enkelt, det samme for å "bytte" kjønn. Men en grunnleggende struktur synes jeg det bør være. Det er jo praktisk m.t.p at man vet hvilket kjønn personen er bare ut i fra å høre/lese navnet. Det kunne jo vært en "kategori" av navn for personer med uklassifisert kjønn eller tvekjønn, slik at man også kan skjønne det uten å grave dypere. Bare en tanke. Var du forberedt på den nye nedstengingen som nå skjer? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Nei, men så har jeg nesten gitt opp å følge med. Jeg er så lei av alle disse frem og tilbakestegene. Har du ofte kroppslige utfordringer? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Innimellom ganske ofte, men ganske ofte bare småtterier. Ingenting å nevne liksom. Hender det at du fordyper deg grundig i klassisk musikk, slik som jeg gjør? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Aldri, har ingen interesse av klassisk musikk. Har du en interesse mange kanskje ville sett på som rar? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Jepp. Skal ikke kjede dere med detaljer, men jeg er veldig interessert i statistikk, spesielt innenfor idrett. Hva er det mest fysisk smertefulle du har opplevd? Hva skjedde? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Har ikke vært ute for noen større ulykker, bank i bordet, så jeg har vært heldig. Noe som jeg kan nevne er å slå kneet, en bedøvelsessprøyte jeg fikk i ryggen, og migreneanfall. Kan du nevne noe du har gjort som du ikke er stolt over? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Ja jeg KAN... men velger å ikke gjøre det Nevn noe du har gjort som du ikke er stolt over. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Jeg velger også å si pass på det, siden det er over snittet personlig. Har du noe dumt du har gjort som du kan fortelle til folk i det hele tatt? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 (endret) Joda, alt fra å fyllekjøre med tyngre kjøretøy til å smugle narkotika til utlandet. Serverte en gang 96% til en alkoholiker, det skulle jeg ikke gjort. Og en gang ble jeg tatt for å ta med en håndgranat om bord på et fly. Hva er din favoritt barne-TV serie? Endret 13. desember 2021 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. desember 2021 Del Skrevet 13. desember 2021 Har lyst til å svare Macgyver, men hvis jeg skal gå enda lenger tilbake? Hmm. Tror jeg går for dette gode minnet ❤️ Arthur - Theme Song - YouTube Hvorfor har du på deg underbukse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå