WeirdFace Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 - Kroppslemlestelse og overgrep av Mads Hansen, som gir ham permanente følger. Liker han fyren der noe særlig. er du bekymret for at noen skal se din søke-historikk på Internett? Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Er ikke det, for jeg bor alene. Leverer du datamaskinen din inn til reparasjon med hjertet i halsen hva søk angår? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Jeg fikser all elektronikk selv. Null stress. Aldri mer spise/drikke varmt. Eller aldri mer spise/drikke kaldt. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Kaldt. Kle deg om som det motsatte kjønn, eller gå nokså naken resten av livet? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Lett. Kle meg om so motsatt kjønn. Bedre med klær enn å fryse ballene av seg. Pelle andre i nesa, eller la andre pelle deg i nesa? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Pelle andre i nesa tror jeg, helst med hansker på. Dersom du får være eneste menneske på jorden i 24 timer, hvordan utnytter du døgnet best mulig? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Det kommer an på hva som skjer etter at de 24 timene er over. Dør jeg? Eller kommer alt tilbake som normalen? @Scarvo? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Milhouse85 skrev (24 minutter siden): Det kommer an på hva som skjer etter at de 24 timene er over. Dør jeg? Eller kommer alt tilbake som normalen? @Scarvo? Alt går tilbake til normalen. Ta utgangspunkt i at samtlige andre forsvinner ved midnatt og kommer tilbake nøyaktig 24 timer senere på samme sted. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 Tatt en tur innom en kryptobank og rotet litt. Usikker på om jeg har nok teknisk kompetanse til et slikt inngrep. Det å rake inn kontanter er ikke like lett i dag, som det var før i tiden. Vanskeligere å omsette store kontantbeløp også. Men litt kan jeg jo samle inn. Sammen med litt av hvert av utstyr jeg måtte ønske meg. Kanskje også gjort litt "hekkan" som de sier her i Stavanger. Uten at jeg vil gå nærmere inn på det.... Kanskje også forsøke å finne litt materiale jeg kan blackmaile på i ettertid. Så hadde jeg gjort samfunnet en tjeneste. Funnet lister over kriminelle med sedelighetssaker tilknyttet barn mot seg - og offentliggjort disse listene. Hva er det drøyeste du har glemt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) Hmm. Det er jo lett å svare lommeboka på bussen, men det er ikke særlig spennende. Det må vel være et jobbintervju jeg engang skulle på. Vet ikke helt hva som skjedde men det gikk i hvert fall helt i glemmeboka. Sendte en mail når jeg kom på det hvor jeg beklaget så meget, og forhørte meg om muligheten til å få en ny sjanse. Men da hadde de visst allerede gått videre med mer pålitelige kandidater, forståelig nok. Du må sende tre deltakere på lekeplassen ut i en av disse OL-grenene, med deres nåværende ferdighetsnivå. Hvem skal få æren av å delta i hvilken idrett? Prøv å begrunn valgene, for moro skyld. Badminton Baseball Softball Basketball Boksing Bordtennis Bryting Bueskyting Friidrett Hestesport Fekting Fotball Golf Turn Håndball Judo Karate Landhockey Moderne femkamp Roing Rullebrett Seiling Sjumannsrugby Skyting Sportsklatring Surfing Stuping Svømming Synkronsvømming BMX Terrengsykling Landeveissykling Banesykling Padling Taekwondo Tennis Triatlon Vannpolo Vektløfting Volleyball Sandvolleyball Endret 19. oktober 2021 av Scarvo Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Fotball på @Scarvo. Mener du var intr. i fotball, så nå har du sjansen på et gjennombrudd selv. Taekwondo på @Milhouse85. Trente du ikke det før? Satser på at gamle skills kan få deg opp på rangstigen. Karate på @TheDarkSycamore - SCM. Frøene i sitt ess. TheDarkBelt. Hva har du egentlig mest lyst til å gjøre akkurat nå? 2 Lenke til kommentar
GJESTESVAR Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 SKrive et svar + et et spørsmål på denne tråden -derfor gjør jeg det før en omgang urtete og fruktsalat tett ved siden av min viv som er det jeg har mest lyst til straks hun får tekannen og fruktsalaten helt ferdig. Hva husker du fra din første skoledag? Ranger etter hva som gjorde mest inntrykk. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Kun at vi sto i ring og hilste på læreren som bøyde seg ned over meg og håndhilste. Husker veldig lite. Hva tror du fruktsalaten til Gjestesvar inneholder? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Plommer, pærer, papaya og pikk. Hva hadde du sagt om du fikk en 1 minutts nyttårstale etter Kongen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Kjære Norge. Mitt navn er Andreas. Bare en helt vanlig medborger, på lik linje med dere som ser på. Jeg vil oppfordre samtlige nordmenn, uansett kjønn, legning, religion, alder eller annet om å respektere de rundt deg. Kast fordommene inn i peisen og bidra til å spre nestekjærlighet. Skål! Når var du sist i Oslo, og hva var anledningen for besøket? Lenke til kommentar
GJESTESVAR Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Like før Norge gikk ned for telling pga en bassilusk kalt korona. Var der pga plikter i embedets medfør (hva får mon noen til å dra til pestilensen ellers?) Hvor gikk din første reise utenfor Skandinavia og uten foreldre-/skole-/foreningsoppsyn, hvor gammel var du da, hvor gikk ferden og hvorfor akkurat dit og ikke annet sted? (Ellers Plicin: Du var bare 50 % riktig mht frutksalaten om det var den jeg nevnte i går kl 2205 du omtalt, selv om fire ingredienser var riktig. Salaten var for øvrig ikke kreeert av Gjestesvar, men av fru Gjestesvar. Var videre et temmelig rått og ubehøvlet uttrykk du bruke for den mannlige familiejuvel,. Ble du oppdradd i rennesteinen?) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Hovedstaten i Estland, Tallinn. Dro med klassen min fra barneskolen. Husker ikke akkurat alderen da. Hva slags spill/film liker du å spille/se-på? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Sjakk. Tror du @Pliscin ble oppdratt i rennesteinen, slik som Gjestesvar antar? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 Nei, jeg anser Pliscins svar for et forsøk på humor og ikke dårlig eller manglende oppdragelse. Har du en hobby eller interesse du syns det er flaut å fortelle andre om? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 Ja. Heldigvis var spørsmålet formulert slik at jeg ikke trengte å utdype Hva er det verste værsituasjonen du kan huske å ha vært i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå