Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Svar ærlig

Anbefalte innlegg

Aldri vært 100% dritings, drikker som regel til jeg blir svimmel. Da stopper jeg og drikke alkohol holdige drikker. 

Det siste jeg husker om angående dette, var på min fars 60 års dag. Da drakk jeg akkurat litt for mye, ikke så mye at jeg var piss driting. Det endte med at jeg faktisk spydde på veien. Pappa hadde fest på loven, så jeg måtte gå et stykke for å komme meg til doen. Det er faktisk første gang jeg har spyd pga alkohol.

Fortell om de drømmene du husker eller best. Avhengig av om du faktisk klarer å huske drømmene dine da. 😕😕 Hvis du ikke klarer å huske drømmene dine, da kan du jeg fortelle litt om hva du drømmer om og gjøre. 😊

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine drømmer består stort sett av følgende "emner". 
1. - Hevngjerrighet rettet mot noen få personer som tidligere var en del av livet mitt. (Ikke like kjekt).
2. - Seksuelle fantasier og minner. (Litt kjekkere).
3. - Ekspedisjoner, turer, eventyr jeg gjør. (Absolutt å foretrekker).
Det kan være at jeg ligger å slapper av i en kajakk på et fjellvann, helt alene i fred & ro. Eller at jeg besøker helt nye kulturer jeg ikke kjenner til fra før av. Drømmene kan også være reprise av ting jeg allerede har gjort, minner, hendelser og erfaringer gjort fra tidligere turer, ekspedisjoner og lignende. Eller hvordan det hadde vært å bo der. 

En sjelden gang får jeg noen absurde og helt uforståelige drømmer. Den siste av disse jeg husker; er at jeg tilbydde min tidligere sjef (hele 15 år tilbake i tid) massasje. Problemet var bare at denne damen hadde blitt så feit; at jeg var usikker på om jeg hadde nok olje. Så drev jeg å kalkulerte arealet på kroppen hennes, type "hvor mange liter massasjeolje trenger jeg til denne hvalen av mennesket her?"

Hva var den siste kriminelle handlingen du gjorde?

Lenke til kommentar
Scarvo skrev (5 timer siden):

Det er jeg virkelig ikke sikker på. Ingenting trafikalt da jeg ikke har lappen. Jeg må vel svare "urinering på offentlig sted", da. Må man så må man.

Hva er din favoritthobby?

Skrive på Wikipedia, faktisk. :thumbup:  

Hva er din aller største hemmelighet, som du tørr å skrive om her på Diskusjon.no? 

Lenke til kommentar

Tja, "hemmelighet" er jo saker & ting som ingen vet om. Siden jeg deler det meste - har jeg ingen hemmeligheter. Det må da være noe jeg aldri har fortalt til noe før. Hva kan det være da? Hmm.... Da blir det bare noe banalt og barnslig. Ah.. Hehe. Nå kom jeg på noe. ^^ For cirka et år siden stjal jeg en brus på Coop OBS Mariero utenfor Stavanger. Det vil si, jeg sto på selvbetjeningskassene og scannet inn varene i all kjedsomhet. Så fikk jeg et spontant tilfelle av "hmmm, jeg kjøper type 30 varer.... så om jeg slår inn EN vare feil, så gjør vel ikke det noe..." Mest for å se hvordan det føltes. 😆 Jeg fikk faktisk litt hjertebank når jeg gikk ut ut av butikken etterpå. Gjorde det aldri igjen etter dette. Så har jeg testet karrieren som butikknasker også. 15 kr,- + pant spart (den var til og med på tilbud ;p).

Post et screenshot av den siste eposten du mottok. (Sensurer sensitive ting, navn osv...).

Lenke til kommentar

Nei ikke som jeg kan komme på. Har sendt SMS til feil person ved noen anledninger, men ikke noe som har vært uheldig. En kompis fikk ved en anledning se sitt "kallenavn" av oss i gjengen gjennom noe online gaming eller innpå noens profil tror jeg. Det var krenkende og ikke spesielt hyggelig. 

Hva er din beste seksuelle opplevelse? Enten med andre eller alene.

Lenke til kommentar

Da jeg mistet jomfrudommen. Enkelt og greit. Var ikke lenge jeg holdt for å si det slik, men de minuttene vi holdt på var jeg i himmelen.

Hva er det mest rasende, forbanna, sinna eller hva enn du kaller det, som du noen gang har vært? Hva skjedde?

Lenke til kommentar

Heldigvis er jeg sjelden veldig sint, for de gangene blir jeg så rasende at jeg blir redd. Og redselen hindrer meg fra å utagere. Hvis noen rakker ned på meg foran andre, sjalusi eller f.eks mobbing/urettferdig behandling av hjelpesløse. Folk som fratar andre friheten. Blir så pumpet på adrenalin at jeg føler meg som en gorilla i angrepsmodus. Greier ikke prate med noen eller noe. Forstår meg ikke på de som blir sint og greier å formidle det. Jeg blir som et primalt urmenneske typ neandertaler i møte med en mammut. Det er ekstremt, og veldig ubehagelig psykisk. Får voldsomt dårlig samvittighet etterpå. Sikkert en form for autistic rage. Husker en gang noen dyttet meg ute på byen også, og stakk av i en bil. Hadde de blitt i 10 sek til så kan det hende jeg hadde sittet i fengsel. Følelser er noe dritt.

Hva er det største måltidet du har spist?

Lenke til kommentar

Da jeg tjenestegjorde i sjøforsvaret hadde jeg 20% rabatt på den lokale burger-sjappa. De solgte en 333 grams burger med stor pommes frites inkludert brus for 99 kr,- (Dette var i 2004). De andre soldatene ble alltid imponert når jeg klarte å spise denne. (På den tiden var jeg en liten krabat på 63 kg). Ellers, etter øvelser og tilbake på basen. Var det gjerne bæreposer med potetgull, cola, burgere og drittmat som jeg spiste på høykant. Heldigvis har kostholdet mitt blitt bedre med åra. 

Edit: 

Når har du nærmest kjent på døden? 

Endret av Kris85
Lenke til kommentar

Har spist en 999g burger her.

Ved flere anledninger. Som f.eks da jeg kjørte i 150 på isen, eller 200 og bremset så hjulene låste seg. Men også på fjellet når det er stup. Prekestolen f.eks. Du er ett feiltrinn unna den sikre død. Har også fått panikkanfall ved innsovning som har kjentes ut som døden. So far so good, men den kommer nok snart. Og da er det for sent å snu. Og alle livets store og små bekymringer blir da forgjeves. Med mindre det venter noe mer.

Hvis du kunne valgt en ny realistisk yrkesretning, hva ville du valgt?

Lenke til kommentar

Hvis jeg kunne valgt hva jeg ville, definitivt noe som involverer reising av noe slag. Det å få betalt for å reise verden rundt, spise fremmed mat og bli kjent med forskjellige kulturer, det er en drøm for meg ❤️ 

Hva var innholdet i den siste SMSen du mottok?

Lenke til kommentar

Har hatt et par intense dager med besøk og ymse. Så i morgen er jeg faktisk helt fri og alene. 

Tenkte å sove lenge, lage meg to kopper kaffe - ta en rolig morgen. Rydde/vaske litt. Det er litt uggent vær i morgen. Så jeg må ut å flytte tomatplantene mine ut trappa. Lese litt nyheter, kanskje starte på en ny bok. Har vært mye ute de siste dagene... Så blir kanskje en dag inne. Lage meg en kraftig gin & tonic. Kanskje sette på en film på kvelden. 

Fortell sist du følte deg lurt / ble svindlet / bedratt eller noe lignende som det. Hva skjedde?

Lenke til kommentar

I forbindelse med budgiving på hus, da megler lar budgiver uten gyldig finansieringsbevis bli med på å presse opp prisen. Ellers er det ikke så store ting de senere år.

Hvor er den rareste plassen du har våknet opp på etter ei fyllekule?

Lenke til kommentar

image.png.26878df9257d365e6b2aa1afcda57026.png

3003 km fra Stavanger. Etter å ha blitt stupfull i en Jazz Klubb i byen, mistet jeg kontakt med min lokale kompis som hadde leilighet i denne blokka. Han hadde nøkkel, jeg kom vel hjem i 3-tia på natta.... og lagde en improvisk seng ved å samle inn dørmattene til alle leilighetene i blokka. Mr S kom hjem kl 7-8 på morningen, låste opp døra og falt nesten "død" om og rørte seg ikke på 5 timer. Ja ja. 

Ellers har jeg blitt med noen damer hjem fra byen. En gang til en leilighet der alt var rosa.... masse rosa bamser, rosa sengetøy, rosa vegger, rosa kontorstol. Rødt lys. Super sært. Jeg så ikke alt dette før jeg våknet opp.

Fortell noe du står inne for, som ikke er politisk korrekt.

Endret av Kris85
Lenke til kommentar

Helt ærlig, dyre sex syns jeg er både forståelig og uforståelig på samme tid at det er ulovlig. Jeg klarer aldri forstå helt det der. Hva med dyrevetrinærene, dem kan jo putte hele arme opp i anusen eller skrittet på kua, hesten osv. Forståelig at de vil jo bare hjelpe dyret med å føde eller sjekke om tarmsystemet er okei. De fleste sier jo at om man har seg med dyrne så blir de psykisk syk. Men, blir ikke de det om man stikker hele armen oppi rattata på dem, selv om veterinærene vil bare hjelpe dyret?

PS: Det er det eneste jeg kom på. Om det er politisk ukorrekt, får norske lover avgjøre. Og igjen hvis noen av admin eller mods ser dette, så følger jeg bare oppfordringen til han over meg. 😑😑

Har du prøvd å lage ostesmørbrød av leverpostei? Hvis ja, hva slags reaksjon fikk du? Hvis nei, kommer du noen gang til å teste det ut? Jeg har prød det for første gang i dag. Jeg fikk brekning av første svelg. Var ikke godt i det hele tatt. :sick::sick::sick: Men uvarmet er jo drit godt godt da. 😍😍😍

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Hva mener du? Ostesmørbrød av leverpostei? Du kan ikke lage ost av leverpostei. Mener du å varme skiver med leverpostei i ovnen? Det å få servert lun og varm leverpostei er ganske vanlig i Danmark. Leverpostei stekes jo i ovnen når den lages. Rart spørsmål.

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (12 timer siden):

Har du prøvd å lage ostesmørbrød av leverpostei? Hvis ja, hva slags reaksjon fikk du? Hvis nei, kommer du noen gang til å teste det ut? 

Nei og nei. Jeg tåler ikke ost fra før av, og tviler på at leverpostei ville gjort saken bedre.

Hvor sprek vil du si at du er?

Lenke til kommentar

Jeg kan gå 4-5 mil med 23 kg på ryggen uten problemer på mellom 7 og 9 timer (alt etter hvor mange høydemeter og terreng det er). For ganske nøyaktig et år siden gikk jeg 73 km på 13 timer. Så jeg vil påstå jeg er sånn passe sprek. 😜 

Hvordan tror du verden ser ut i år 2050?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...