TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Kris85 skrev (57 minutter siden): Aner ikke. Telttur kanskje. Dra med @Pliscin på fisketur, mens jeg henter @TheDarkSycamore - SCM som kan sitte barnevakt for datteren til Pliscin. Men vi stoler ikke helt på SCM, så derfor må @Scarvo også hentes - så han kan passe på SCM. For at det ikke skal bli så intimt med meg og Pliscin på fisketur sammen (i et litt vel trangt tomannstelt) inviterer vi en random bruker på Diskusjon.no som en liten joker... Nemlig: @Joker_meg og @joker? - kanskje også @Jokk2k3. Det var ikke helt nødvendig @Kris85, men jaja. 😑😑 Dette er alle appene mine som jeg faktisk bruker: Útvarp FM Ísland Islandsk (Er en lærer app.) Twitter Pintrest YouTube Mee6 (Er en bot til min Discord samfunn.) Snapchat Bitmoji (Følgte med Snapchat) Geocaching (Vurdere å si kutte ut) Pokemon Go Wormax.io Discord Entur Chrome Gmail Google Google Play Spill Huawei-kontakter Instillinger Kalender Kalkulator Kamera Klokke Maps Meldinger Nedlastninger Notisblokk Oppdaterer Oversetter Telefonbehandling Været Usikker om det er en app: Filer Video Foto Disk Galleri Også har jeg apper som jeg aldri bruker, som jeg ikke blir kvitt, som følgte med mobilen: FM-Radio Duo Google Play Filmer Speedtest AppGallery Google Play Musikk (Bruker en skjelden gang) Musikk (Bruker en skjelden gang) Facebook App Manager Gboard (Vet ikke hva er engang) Google Play sevices... Google Play Tjenester Googles Tekst-til-tale-motor HiGame Huawei Mobile Services Huawei Services Framework Huawei Video Klargjør melding Kompass Opptaker Sikkerhetskopieringen SIM-verktøysett Support Sys-gr-smitt Temaer Tilgjengelighetsvertøy for Android (Er vell obligatorisk å ha.) Top Games Det mener jeg skal være alle. 🙃 Rams opp alle appene du har på bærbare-pc'en din. Endret 26. mai 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg har ingen apper på laptopen min. Derimot en rekke programmer. Når hadde du sist sex - og med hvem? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Meg selv på søndags natt som var, før jeg la meg, solo sex. Det var vel ikke det du mente, antar jeg rett? 😕 Har ikke hatt pertner sex på herrens år nå, og det var med eksen min. Har du noen gang laget helt egen profilbilde, hjemmelaget profil bilde? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Nei ikke som jeg kan huske. Kan du nevne alle tingene du har hatt i rompa? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Ja. Bæsj, dopapir, en lege sin finger og mikrolax. Tror ikke det er mer. Håper i hvert fall ikke det. Liker du å eksperimentere? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Har du hatt dopapir inne i rompa, Scarvo? Fysj da. Eksperimentere kan være mye forskjellig. Jeg tror alle mennesker liker å eksperimentere ved å prøve nye ting. Såpass mye at det er en del av vår natur å utforske, oppdage nye ting og tilsvarende. Er tillitt noe man får, eller noe man skal gjøre seg fortjent til? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 Tillit burde man vel egentlig gjøre seg fortjent til? Er du fornøyd med din egen helse? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Ikke den mentale biten. Fysisk er det også forbedringspotensiale men det er lettere å gjøre noe med. Når gråt du sist, og hvorfor? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Ble litt blank i øynene sist vi var på besøk til min familie. Hadde ikke sett dem på 1/2 år ca, og familien betyr mye. Det skjer også stor forandring hos min datter som det er artig at dem får se utviklingen av. Man får store tanker, og jeg ser nesten min bestemor som hun er oppkalt etter i henne, og lurer på om hun sitter en plass og ser ned på oss og smiler. Samtidig er hjemplassen min en plass hvor jeg har mye følelser, som har røtter i både gode og dårlige minner. Og den er fantastisk vakker. Å se den lille prinsessa kose seg i solen og blomsterengen er nok til å få meg rørt. Klisjéen har blitt virkelig. Når sist ble du sikkelig forbanna, og hvorfor? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. mai 2021 Del Skrevet 29. mai 2021 På 17 mai, kveldstid. Sentrum i byen jeg bor i var fylt av drita russ, mindreårige og en hel del voksne og. Jeg var kun der for å ta buss hjem fra jobb. Takket være disse idiotene er byen min på vei inn i en ny full nedstenging. Rams opp hver eneste vare du har i kjøleskapet ditt akkurat nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. mai 2021 Del Skrevet 31. mai 2021 (endret) Sterk Sennep Smør 2 pakk Krydder Skinke Aromatomater Ost 2 pakk Cherrytomater 2 pakk Jalapeno 3 1,5L Brus (2 cola og 1 appelsin.) 2 stykk Ekstra hot Taco Saus Jordbærsyltetøy Strø ost 0,5 L uåpnrt Rødvin 6 Wienerpølser Sjalottløk B-Vitaminer pakke tabletter Omega-3 kapsler D-Vitamin Tyggetabletter AA, AAA og E-Block Batteri (Har hørt at dem holder seg bedre, når dem er i kjøleskapet. 😃) 2 0,25L Smoothie med Mango smak Sennep Bod Sterk og Grov Chili Ketchup Hvitløk Dressing 252g 2L Husholdningssaft Det er alt jeg har i kjøleskapet mitt. 😃😃 Rams opp alt du ha på borde(-t)(-ne) ditt/dine akkurat nå. Endret 31. mai 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. mai 2021 Del Skrevet 31. mai 2021 Armen min PC PC-lader Solbriller Printer Kodebrikke Minnepinne Mynter En billett fra et museum jeg har besøkt i Amsterdam. Penn Brilleetui Kabelholder En bok om Obama. Engangskluter til brillevask En notatbok Fortell om den siste utenlandsturen du var på. Hvor, når, hva osv. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Krakow/Katowice i fjor sommer. Reiste ned for å besøke noen venner. Skulle egentlig til Wroclaw men fant meg ei dame fra Italia i Krakow, så jeg hang med hu en ukes tid istedenfor. Drakk mye øl, drev dank & handlet litt. Reiser ofte ned dit. Høydepunktet var når jeg fant en eksklusiv øl-sjappe som solgte øl til 8,5 zloty flaska (20 kr,-). Dyrt til å være Polen, men særdeles fint for meg. 😃 Sterkøl på mellom 8 og 12%. Mange rare smaker; blant annet. Hvor mange dyr har du fysisk tatt på? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 (endret) Jeg har strøkket en Hund, katt, slange, hamster, hest, kanin, thesilla (drit vanskelig dyre navn det der. Like vanskelig å skrive det, se bildet), menneske (hvis det telles), elefant, fugel, mener det skal være alle. Det blir 10 dyr tilsammen. Pluss noen til hvis jeg har glemt noen. Dette er naboen min sitt husdyr. Hvor mange husdyr har du hatt igjennom tiden tilsammen? Endret 1. juni 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 SCM - det skrives slik: Chinchilla. To katter. Per & Pål. Så svaret blir - to. Gi et anmeldelse fra den siste boken du leste; sammen med terningkast (tekstbasert bok - ikke tegneserier eller noe annet rart). Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Er cirka halvveis gjennom Barack Obama sin biografi- Et lovet land. Liker det jeg leser foreløpig. Han har hatt en spennende politisk karriere på veien mot president, forholdet mellom han og Michelle har vært interessant å lese om. Akkurat nå er jeg inne i en litt kjedelig del om eiendomsskatt og slikt. Ikke like interessant for min del. Av det jeg har lest til nå gir jeg den en sterk firer. Hva er det verste og beste du noen gang har spist av mat? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Som kokk er jeg litt over middels interessert i mat. Jeg tror mat handler like om om atmosfære, omgivelse, forventninger og lokasjon som selve maten. Derfor er det lettere å skrive om det verste. Jeg hadde en ræva barndom og fikk derfor servert mye rart. Slik som da min far skulle lage gråt. Han svidde selvfølgelig grøten - og tok feil av sukker og salt. Så jeg fikk svidd grøt (masse svarte klumper i grøten) og salt som var strødd på toppen. Jeg måtte selvfølgelig spise opp..... det beste; jeg tror ikke det er det beste - men det er desidert den beste opplevelsen jeg har hatt. Det var i et bryllup i 1998 (da var jeg 14 år) - og jeg fikk smake på "ekte mat" for første gang i livet. Da jeg fikk servert krepsehalesuppe - fikk jeg en helt latterlig matopplevelse. Jeg tror det var der og da jeg bestemte meg for å bli kokk; for slik mat ville jeg lære å lage. (Jeg begynte faktisk å jobbe i den restauranten som 16 åring i oppvasken). Fortell en random historie fra livet ditt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Jeg har skrevet litt av mitt liv ikke for mange dager siden. ☺ TheDarkSycamore - SCM skrev (På 27.5.2021 den 2.16): Dette er bare en liten del av min barndom og ungdoms alderen til i dag, den er mye mye større enn dette: Jeg har alltids slitt nesten hele mitt liv. Jeg og min mor kom aldri overens i min yngre alder. Og sliter fremdeles med det i dag i dag. Kan virke sånn om jeg kanskje aldri klarer å komme meg over det jeg sliter med. Det har seg sånn at jeg og mamma kranglet så si hver gang i min yngre alder. Hun kjeftet på meg så si nesten om alt mulig, om hvorfor jeg liker jenteklær, og om hvorfor jeg har de og de tingene. Skal ikke gå i detaljer om hva slags ting det er. Og hvorfor jeg stjal jenteundertøy, det har jeg faktisk sluttet med å stjele. Og hvorfor jeg ikke liker mannen hennes som ho er i lag med i dag. Har noen negative episoder om ham, han har heltsikkert endret seg vil jeg tro. Men jeg klarer bare ikke helt å komme meg over de episodene med ham. Det jeg har opplevd med ham er at, en kveld når jeg kom hjem fra Tae-Kwondo, det var bare jeg og ham som var hjemme den kvelden. Jeg var drit sulten den kvelden, og lagde meg to ostesmørbrød. Når jeg hadde spist opp de, da var jeg fremdels sulten, og lagde to til. Men da ropte ham: IKKE LAG MER. Jeg ble faktisk oppriktig lei meg, og begynte å gråte. Jeg mener jeg sa, jeg er fremdeles sulten. Den andre episoden, hva var at jeg hadde besøk av min bestevenn som jeg hadde da, dette skjedde på sommerstid. Og stedfaren min var ute og klipte plenen, og jeg hadde soveromsvinduet på vi gap. Det var drit varmt den dagen, og når stefaren kom ved vinduet og klipte, da sa han med hevet og streng stemme; LUKK VINDUET. Den tredje episoden, var at jeg hjalp ham i med å rydde i hagen med noen kvister. Og han ba meg om hvor jeg skulle legge dem, og når jeg la dem der han ville ha dem, så ombestemte han seg at dem skal ikke skal ligge der allikevel, med en harskt og hevet stemme som vanlig. Og jeg ble både forvirret og lei meg. Den fjerde episoden er den verste jeg har opplevd, og jeg har ingen anelse om hvorfor han bar meg som en bag den gang da. Etter det ble jeg rett og slett opprettelig redd ham. Alle disse episodene foregitt ca i 9-12 års alderen min, jeg klarer ikke å huske helt eksakt alder min der. Har til og med slitt på jobben min og voksenopplæringen skolen jeg jobbet/gikk på. Jeg likte arbeidsoppgavene jeg fikk på jobben, det har ingen ting med dem og gjøre. De siste årene jeg jobbet ble atmosfæren bare tyngere og tyngere. Og så ingen andre ut vei med å si opp jobben og skolen. Toppen av alt hadde jeg kjæreste den gangen også, til og med det var også en utfordrende. Hun hadde også problemer som hun sleit med. Følte meg ofte som et kasteball på jobben og skolen som jeg overhode ikke likte. Det med eksen min er at hun trakk med stadig meg lengre ned. Den gang da dagen humøret mitt for første gang var så langt ned, da ofret jeg faktisk et 1000 lapp til to uteliggere, 500 til hver, det var for å få humøret mitt litte gran opp. Det hjalp faktisk. Det gikk faktisk så langt at jeg var så smått begynte å tenke på slev mord. Men jeg fikk helsveist hjelp i siste liten. Nå i dag finnes ikke den tanken i det hele tatt. Takket være den hjelpen jeg fikk. Men i dag har jeg det faktisk mye bedre med meg selv enn før. Og har så vidt lagt bak meg det med angående mamma. Men det betyr ikke at jeg har kommet 100% over det. Og har innsett nå at jeg har ingen valg å leve med den rare holdningen til mamma. Siden vi også er i en rar tid nå, Corona driten. Så legger jeg merke til at det har blitt litt ekstra tøft igjen, bare ikke på samme nivå som den gang da jeg var helt nede. Og nå har jeg opplevd noe igjen her på Diskusjon.no som jeg ikke helt liker, det er ikke første gangen jeg har opplevd negativ her inne. Skal ikke si noe navn på hvem jeg snakker om her inne. Han har ikke sagt noe direkte stygt om meg, det har han ikke. Så jeg har ingen rett å hund skjefte på ham på noen måter, siden han ikke har sagt noe direkte stykt. Måten han uttrykker seg på provoserer meg, det assosierer jeg med min mor sin holdning. Det er hoved saken at jeg ikke helt liker ham. Personlig, ønsker jeg meg en ny samtalepartner her inne på Diskusjon.no blant de som styrter skuta. Hadde det før også, men han nedgraderte seg til å bli en vanlig medlem. Til han forlot Diskusjon.no for godt, har glemt navnet hans da. Det er ikke viktig. Da jeg spurte ham om jeg fikk lov å spørre om hvorfor han nedgradert seg, fikk jeg svaret nei, det er personlige grunner. Det er jo forståelig, og ærlig ting. Tokk ikke det så tunkt, selv om det var litt trist. 😢 Jeg mener det er tredje eller fjerde gangen jeg deler den delen av min oppvekst her inne på Diskusjon.no. 😕 Hvilken stygg uvane har du, eventuelt hvor mange har du av dem? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Har ikke så mange. Oppfører meg ganske så normalt. En som jeg umiddelbart kommer på er at jeg fort kan oppleves som litt gretten og småsur hvis jeg er sliten. Dediker et fint lite dikt til et av forummedlemmene på lekeplassen. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Selvbilde og ostekrem - av Kris85, til @Scarvo Lykke ved å elske ditt eget speilbilde. Legg fra deg din trang til å rettferdiggjøre handlinger, ovenfor deg selv - eller andre. Hvorfor du sover. Hvorfor du våkner. Hva du gjør, hvordan, hvorfor, hvor. Bøy ditt hode, og du vil aldri se verden foran deg. Gi faen. Lev livet. Eplekake. Krem. Ost. Alt du så var din egen skygge i fortauskanten. Putt heller krem på kaka di gutt. Deilig ostekrem. Når var du sist skikkelig dritings - og hva skjedde? (Dersom du er avholds.... fortell om en rusopplevelse.) ((Dersom du aldri har hatt en rusopplevelse. Fortell hvorfor du aldri har erfart noe slik.)) (((Dersom du aldri har erfart hvorfor du aldri.... fortell en vits.))) ((((Dersom du ikke kan noen vitser. Post et bilde av dopapirrullen din og fortell hvor mange meter du har igjen av dasspapiret.)))) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå