Pliscin Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) At jeg ble pappa for første gang. Eller var det også mye bra, sydenferie, forlover i bryllup til bror, ble onkel, fikk mer ansvar+ lønnsøkning på jobben, fikk nyoppdaget interesse for sykling, Rammsteinkonsert. Det tror jeg var de største. Hva ville du bli når du ble stor, da du var liten? Endret 10. mars 2020 av Pliscin Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. mars 2020 Del Skrevet 10. mars 2020 Helt ærlig, det husker jeg ikke. Jeg har aldri siktet mot et konkret yrke. Blir du på noe som helst vis påvirket av Covid-19? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Ja hvertfall på jobb... Alle blir vel det på en eller annen måte😷 Husker du din første kjæreste? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Absolutt. Ryktet sies at hu het Kristine og at vi var kjærester i barnehagen. Jeg husker vårt første kyss som var bak klovnen i barnehagen. Det var ekkelt å kysse, så vi sprang inn igjen etterpå for å hente saft. Men min første skikkelige kjæreste var nok Siren. Men etter å ha prøvd dette med forhold et par ganger; fant jeg ut at jeg trives best alene som singel. Single 4 evvaaaa liszzzom. Liker du barn? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Ja det gjør jeg, ellers hadde jeg vel ikke hatt så mange😁 Trur du den nye presidenten i USA kommer til å gjøre det bedre en den forrige? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Ikke bare tror jeg! Jeg vet! (Det skal ikke så mye til ;p) Hva tenker du om fremtiden til vår planet? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Svært mørkt med mindre vi snart begynner å ta klimasaken på alvor. Hva tenker du om influencere som reiser utenlands i disse Covid-tider? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Ikke overasket. Mer selvsentriske og selvopptatte (les egoistiske) mennesker finner man ikke på denne planet. Hva tenker du om alkohol? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 At det ødelegger mye for mange, samtidig som det også bringer glede for mange andre. Hva tenker du om meg? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 At du sikkert er en kjempe hyggelig person🥰 Hva tenker du om Korona vaksinen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Håper den virker, og kanskje det vil bli enda bedre vaksine i fremtiden enn den vi har nå. Hva tenker du om selv coronaen? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Drit lei hele koronaen. Tenker det blir nok hvertfall ut året med restriksjoner, og at den vil aldri forsvinne helt men komme tilbake som en slags sesong influensa. Så tusen takk til Kina😡 Hvordan ser drømmedama/gutten ut? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Sunn og sporty, minimalt med sminke og diverse falsk dill-dall. Sjarmerende øyne, kanskje litt spirituell og alternativ. Må ha litt kjøtt på kroppen så hu tåler en støyt. Lite selvopptatt, men selvsikker og trygg på seg selv. Fri for drama og sjalusi. Bør helst ikke sitte å knote på mobilen hele dagen (som ekstremt mange gjør.... gosh). - Ingen øvrige preferanser. Beskriv din perfekte bolig / drømmehus. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Drømmehuset mitt er STORT og helt nytt. Ville tegna det selv.. 6 soverom og 3 bad. Hovedsoverommet er stort,med egent stort bad (Må ha dobbel dusj) og stor garderobe. 4 rom til ungene med 2 bad på deling. Et gjesterom med lite bad også. Stor loftstue til ungene. Kjempe kjøkken med spisebord til 14 og peis. Stor stue + en liten stue. Kjempe vaskerom med utgang. Stor veranda ute med svømmebasseng. Helst ved sjøen og fantastisk utsikt. Hva er din favoritt bil? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Mercedes SLK - av den eldre typen. Hva er du minst fornøyd med ved deg selv. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Selvtilliten. Den er ødelagt etter lang tid med mobbing. Hvorfor er ikke du rik? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Ble ufør i 2017 og fikk kraftig redusert inntekten min. Så ille ble det; at jeg går på gjeldsordning nå. Derfor er jeg ikke rik. Hvorfor smaker øl så godt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Fordi det er proppet med diverse smakstilsetninger. Hvorfor blir noen veldig lett krenket? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Fordi vi lever i et velferdssystem der alt skal være så politisk korrekt og moralpolitiet smekker deg på pungen straks du kaller noen en "dust" (selv om vedkommende er en dust....). Som en konsekvens av det møter vi nesten aldri motstand i hverdagen - fordi vi har det alt for godt. Så derfor føler folk seg krenket bare du puster på dem. Trist, flaut, synd og leit. Hvorfor er nordmenn så kjedelige? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Janteloven, klasseskille, egoisme, selvgodhet, distanse, velferd, sosialisme, arbeiderpartiet, NRK, offentlig sektor, kulturimport, skolesystem, krenkefest etc. Hva gjør du helst på kvelden når du har fri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå