Gå til innhold

Svar ærlig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kris85 skrev (1 minutt siden):

Scarvo... igjen. Dette er "Svar ærlig" - ikke "gjett ting om Scarvo". Vet ikke hvorfor du tror dette er en gjettetråd om deg. 🙃

Hva hadde du til middag i dag?

Beklager. Skal banke litt vett inn i skallen og forbedre meg.

Fiskepinner + potet. Kort, enkelt og godt.

Fortell om en gang du har ødelagt noe uten å mene det.

Lenke til kommentar

Det var for noen år siden. Hadde aldri hatt kjæreste før. På den tiden kjente jeg en jente jeg bare trodde jeg kom godt overens med (jeg hadde jo null erfaring med slikt og visste ikke da at hun var keen på meg). Hun inviterte meg vertfall hjem til leiligheten sin, bare for å henge trodde jeg. Vi satte på en film på TV og tok det ganske chill. Etter hvert krøyp hun  nærmere meg i sofaen, sa et eller annet gøy som vi begge lo av (husker ikke hva) Deretter, ganske sånn ut av det blå, innrømmet hun at hun var blitt glad i meg, kunne åpne seg for meg osv. Jeg ble tatt litt på senga men svarte naturligvis tilbake at jeg var blitt glad i henne og. Hun ga meg så en god klem, som ganske spontant fra begges side ble til et noe nervøst kyss, som vi begge lo og fniste av etterpå. Litt mer kyssing ble det senere utover kvelden også. Plutselig var Scarvo i sitt første og til dags dato sitt eneste forhold ❤️ Forholdet varte ikke så veldig lenge, men trivelig var det mens det pågikk :)  Sånn. Håper det var detaljrikt nok.

Fortell hva som var så gøy forrige gang du fikk latterkrampe

• Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig mye. Alt fra at vi var ute hele dagen, spilte fotball, syklet, badet, spilte playstation etc. Reiste rundt til kamerater, lekte mye ute. Veldig gode minner. Det var idyllisk, var en ung og lovende gutt som var forelsket i livet. Men da ungdomsårene kom, kom redsel, angst, migrene, overvekt, dårlig selvbilde etc med på kjøpet. Det var grusomt, og skolen var et helvete. Selv om jeg hadde det bra sett fra utsiden, med familie, venner og et smil og latter. Glad jeg nå er voksen og mer trygg på meg selv.

Hva er den mest spesielle metoden du har onanert på?

Lenke til kommentar

Høres ikke ut som du har hatt et begivenhetsrikt liv SCM😂

Du stiller to forskjellige spørsmål her, men får vel svare på det siste; i det praktiske ser jeg alltid etter muligheter, forandringer, forbedringer, effektivisering etc. Lager rutiner, og er i forkant (forberedelser). Alt fra å legge frem/pakke før man skal ut, til å fryse middager og gjenbruke ting (klær). For min egen del prøver jeg å trene mer, være mer ute, gjøre jobben min mer effektivt og spise sunnere.

Hva er det du har utsatt og utsatt, men som du nå kommer til å ta tak i fordi jeg pusher deg til det?

Lenke til kommentar

Tja, si det. Jeg er ikke den som utsetter ting. Så her er nok svaret noe så kjedelig som > ingenting. Men jeg burde kanskje oppdatere noen passord, Google gir meg nemlig denne meldingen støtt og stadig. Så NÅ skal jeg ordne dette. 

image.png.b063d15be142cc5b229cf9370aae1e58.png

Hva har vært bunnpunktet i livet ditt så langt?

Lenke til kommentar

Min far var så godt som fraværende i min barndom, og min mor var også ikke tilstede. Jeg skulle nok hatt fosterforeldre men endte opp med å daffe rundt på egen hånd. Far bygde en kjellerleilighet til meg, så jeg måtte være der så mye som mulig. Når jeg tenker meg om, så ble jeg jo voksen ganske tidlig. Måtte klare meg selv. Ta ansvar. Så kanskje det viktigste de har "lært" meg er evnen til å tenke selvstendig, ta viktige valg og være uavhengig.

Når hva du sist slem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...