Milhouse85 Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Scarvo... igjen. Dette er "Svar ærlig" - ikke "gjett ting om Scarvo". Vet ikke hvorfor du tror dette er en gjettetråd om deg. 🙃 Hva hadde du til middag i dag? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Kris85 skrev (1 minutt siden): Scarvo... igjen. Dette er "Svar ærlig" - ikke "gjett ting om Scarvo". Vet ikke hvorfor du tror dette er en gjettetråd om deg. 🙃 Hva hadde du til middag i dag? Beklager. Skal banke litt vett inn i skallen og forbedre meg. Fiskepinner + potet. Kort, enkelt og godt. Fortell om en gang du har ødelagt noe uten å mene det. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Hmmm.... knuste et lite porselenslokk i en bruktbutikk for 2 år siden... Kjøpte porselen-tingen uten lokk for 10 kroner. Fortell om ditt første kyss. Hvordan var det, hva skjedde, hva skjedde etterpå. ^^ Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Det var for noen år siden. Hadde aldri hatt kjæreste før. På den tiden kjente jeg en jente jeg bare trodde jeg kom godt overens med (jeg hadde jo null erfaring med slikt og visste ikke da at hun var keen på meg). Hun inviterte meg vertfall hjem til leiligheten sin, bare for å henge trodde jeg. Vi satte på en film på TV og tok det ganske chill. Etter hvert krøyp hun nærmere meg i sofaen, sa et eller annet gøy som vi begge lo av (husker ikke hva) Deretter, ganske sånn ut av det blå, innrømmet hun at hun var blitt glad i meg, kunne åpne seg for meg osv. Jeg ble tatt litt på senga men svarte naturligvis tilbake at jeg var blitt glad i henne og. Hun ga meg så en god klem, som ganske spontant fra begges side ble til et noe nervøst kyss, som vi begge lo og fniste av etterpå. Litt mer kyssing ble det senere utover kvelden også. Plutselig var Scarvo i sitt første og til dags dato sitt eneste forhold ❤️ Forholdet varte ikke så veldig lenge, men trivelig var det mens det pågikk Sånn. Håper det var detaljrikt nok. Fortell hva som var så gøy forrige gang du fikk latterkrampe 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 15. april 2021 Del Skrevet 15. april 2021 Husker ikke. Hvis det har skjedd, så var jeg nok full. Veldig sjelden jeg ler høyt. Hva tror du skjer i morgen? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Verden går videre som vanlig. Nye smittetilfeller, jeg skal jobbe, dusje på morgenen og andre faste rutiner. Hva er din favoritt-tråd på lekeplassen? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Forrige innlegget ditt var koselig, Scarvo --------------------------- Per nå antakelig Hangman. Hva liker du best å gjøre? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Reise. Hva var høydepunktet i livet ditt da du var 16 år? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Desverre, det husker jeg ikke. Hvor mye husker du fra din barndom til ungdomstiden din? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Veldig mye. Alt fra at vi var ute hele dagen, spilte fotball, syklet, badet, spilte playstation etc. Reiste rundt til kamerater, lekte mye ute. Veldig gode minner. Det var idyllisk, var en ung og lovende gutt som var forelsket i livet. Men da ungdomsårene kom, kom redsel, angst, migrene, overvekt, dårlig selvbilde etc med på kjøpet. Det var grusomt, og skolen var et helvete. Selv om jeg hadde det bra sett fra utsiden, med familie, venner og et smil og latter. Glad jeg nå er voksen og mer trygg på meg selv. Hva er den mest spesielle metoden du har onanert på? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Med hånda. Ikke noe spennende å melde der. (Glad SCM ikke rakk å svare her :p) Hva tjener du? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Kris85 skrev (8 minutter siden): (Glad SCM ikke rakk å svare her :p) Hva tjener du? Andre eller tredje gang du sier noe lignende. 😕😕 Med andre ord, kan du roe ned med å si noe lignende? Begynner å bli litt små lei det der. 😑 Jeg tjener (mer rett å si spare) penger. Hvorfor kan ikke Kris85 bare akseptere meg slik jeg er? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Sannsynligvis fordi dere er forskjellige personer som har forskjellig oppfatning om hva det å bli akseptert faktisk er for noe. Hvor ofte gjør du ordentlig rent i din husstand? 1 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 16. april 2021 Del Skrevet 16. april 2021 Hver 14 dag. Hva har vært høydepunktet i livet ditt så langt? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Holde meg for det meste innendørs pga hersens coronaen, og dra til butikken/city med nødvendighet med mundbind og sprite ned hendene. Hva driver deg frem, altså hva gjør du for å få en bedre verdag? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Høres ikke ut som du har hatt et begivenhetsrikt liv SCM😂 Du stiller to forskjellige spørsmål her, men får vel svare på det siste; i det praktiske ser jeg alltid etter muligheter, forandringer, forbedringer, effektivisering etc. Lager rutiner, og er i forkant (forberedelser). Alt fra å legge frem/pakke før man skal ut, til å fryse middager og gjenbruke ting (klær). For min egen del prøver jeg å trene mer, være mer ute, gjøre jobben min mer effektivt og spise sunnere. Hva er det du har utsatt og utsatt, men som du nå kommer til å ta tak i fordi jeg pusher deg til det? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Tja, si det. Jeg er ikke den som utsetter ting. Så her er nok svaret noe så kjedelig som > ingenting. Men jeg burde kanskje oppdatere noen passord, Google gir meg nemlig denne meldingen støtt og stadig. Så NÅ skal jeg ordne dette. Hva har vært bunnpunktet i livet ditt så langt? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Vil ikke gå inn i detaljer men jeg har slitt med selvmordstanker tidligere i livet. Det må vel være bunnpunktet. Hva har vært høydepunktet i livet ditt så langt? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Må nok ta en standard klisjé og si at det å bli pappa har vært det største. Så kommer vel kjærester og billappen tenker jeg. Hva er det viktigste du har lært av dine foreldre? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 18. april 2021 Del Skrevet 18. april 2021 Min far var så godt som fraværende i min barndom, og min mor var også ikke tilstede. Jeg skulle nok hatt fosterforeldre men endte opp med å daffe rundt på egen hånd. Far bygde en kjellerleilighet til meg, så jeg måtte være der så mye som mulig. Når jeg tenker meg om, så ble jeg jo voksen ganske tidlig. Måtte klare meg selv. Ta ansvar. Så kanskje det viktigste de har "lært" meg er evnen til å tenke selvstendig, ta viktige valg og være uavhengig. Når hva du sist slem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå