Milhouse85 Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Etter jeg fylte 30 stoppet det helt opp. Slik tror jeg det er for mange. Man utvikler seg mye frem til man blir 30 - så "flater det ut". Da har man blitt den personen man skal være ut livet. Så hvor gammel jeg er "til sinns" - tja, 30? Det er det samme som 35. Finner ikke noe bedre svar enn det. Fortell om din villeste opplevelse i livet. (Ikke sex-relatert, den er til deg SCM 😜) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) Uten sex relatert, så da har jeg nevnt det tidligere i denne leken. Øya festivalen 2012, når jeg så favoritt artisten min Bjork Gunmundsdottir for første gang med egne øyne. 😍😍😍 Fortell meg noe om du aldri viste om før nå? (Ikke noe form for sarkasme og ironi relatert. Denne er ment til deg @Kris85.) Endret 10. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 Skal ikke vi andre få lov til å svare? 😮 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april 2021 Del Skrevet 10. april 2021 @Scarvo, så klart skal dere også få svare. 🙃🙃 Jeg kan ta den på ny med uten Kris relatert. 😃 Fortell meg noe om du aldri viste om før nå? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 At du kom til å tagge meg i setningen over. Hva er det du alltid har i kjøleskapet ditt av matvarer? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Melk og forskjellig pålegg. Har du en hemmelig "fetish" som ingen andre veit om? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 Svarer får SCM rekker å svare..... Nei. Hva var favorittserien din som liten? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april 2021 Del Skrevet 12. april 2021 (endret) Jeg har ingen hemmeligheter, lar andre spørre meg om det hvis noen er nysgjerrige. Ingen hemmelighet at jeg har BDSM, kvinneklær, dakimakura fetisj + med mer. Da får dere spørre. 🙃 Har du noen gang blidt emosjonell av å høre på noe trist? Et tips: Dere må ikke spørre om slike ting hvis dere ikke ønsker å høre om det. Jeg er ærlig hvis folk spør meg. 😃 Og det er bare å si i fra hvis dere føler at jeg spyr for mye ut om sex relaterte ting. Da vil jeg roe ned. Endret 12. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 (endret) Edit: Jeg og Kris postet vist samtidig der, ser jeg. 😓😓 Endret 13. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Jeg har blitt emosjonell flere ganger. Jeg feller lett en tåre hvis en låt treffer meg rett i hjertet. Som fks denne under her: Fortell om en gang du har vært på Sørlandet. Når var det, hva gjorde du her osv? Dersom du ikke har vært der kan du fortelle om fargen på sofaen din. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Har en eks-kjæreste fra Sørlandet. Så der har jeg vært mye. Feiret jul, hilst på masse feil, feiret bursdager og alt mulig rart. Som liten gutt var jeg ofte i Dyreparken utenfor Kristiansand og hilste på Julius. Har en onkel som bor på Grimstad. Selv bor jeg utenfor Stavanger og foretrekker tog eller buss til Oslo, da kjører vi gjennom hele Sørlandet. Hva har du i jakkelomma di akkurat nå? Fortell i detalj. Bonus om det er en kvittering, og du forteller om hva du har kjøpt / hva som står på kvitteringen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 (endret) I jakkelommen min i ganga ligger det nøkler, både til leilighet og til jobb, en lommebok, en ipod og en tyggispakke. Og i lommeboka lå det faktisk en kvittering. Jeg kan avsløre at jeg svidde av noen tusenlapper på en ny PC på Elkjøp Sørlandssenteret, 27 mars 2021, kl 13.31. Hva tror du jeg skal gjøre på 17.mai i år? Endret 13. april 2021 av Scarvo Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Du skal stå opp fra sengen din, pusse tenner, dusje, gå på do, vaske deg, kle på deg, spise noe måltider, drikke ymse drikker gjennom hele dagen, sjekke mobilen din, kanskje svare på noen meldinger, gå ut en tur, sitte i et kjøretøy et par ganger, si "gratulerer med dagen" til noen - enten direkte, gjennom melding, telefon eller på gata. Så skal det sosialiseres en plass, enten gjennom Internett - eller via "real life" i et såkalt selskap eller sosialt treff, eller over telefon. Det kan hende enkelte tradisjoner skal gjennomføres. Hvem tror du vinner valget i høst - og hvorfor? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Kris85 skrev (1 minutt siden): Du skal stå opp fra sengen din, pusse tenner, dusje, gå på do, vaske deg, kle på deg, spise noe måltider, drikke ymse drikker gjennom hele dagen, sjekke mobilen din, kanskje svare på noen meldinger, gå ut en tur, sitte i et kjøretøy et par ganger, si "gratulerer med dagen" til noen - enten direkte, gjennom melding, telefon eller på gata. Så skal det sosialiseres en plass, enten gjennom Internett - eller via "real life" i et såkalt selskap eller sosialt treff, eller over telefon. Det kan hende enkelte tradisjoner skal gjennomføres. Hvem tror du vinner valget i høst - og hvorfor? Godt gjettet og svart. Morgendelen med frokost, dusj og tannpuss hørtes riktig ut. Men etter det skal jeg jobbe. Jeg tror den rødgrønne siden vinner valget til høsten, fordi folk er lei Erna og hennes konstante frem- og tilbakegåing. Regjeringen hennes har de siste årene vært preget av stadige interne konflikter. Uklare covid-regler som hun selv ikke engang klarer å følge. Si noe trivelig om meg Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Sånn. Da har jeg sagt det. Men tror ikke noen hørte på. Hmmm. Jaja. 🤪 Skriv noe trivelig om Scarvo. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Han er en knakandes egd. Sabla god på bunn. Drar seg alltid i havn. Han driver ikke ap med noen. Må han leve i sus og dus der nede i landets skosåle. Hvem vet du har sett penisen din? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) I barndommen var det vel ikke andre enn mine foreldre, samt klassekamerater i gymtimene på barneskolen (dusjen) I voksen alder er det vel litt flere. Noen damer fordi jeg har pult. Jeg har vært i badeland et par ganger så noen menn også. Hva er det du ikke liker å snakke om her inne? Endret 14. april 2021 av Scarvo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) For meg personlig, er det mer rett å si, liker ikke å krangle. Prøver mitt beste å ikke blusse for mye opp noe, eventuelt prøve å la være. Men det er ikke alltids så lett å få til i enkelte tilfeller. Er veldig enig i det han Scar sa i en annen lek tidligere i dag, "er jeg sur logger jeg som regel bare av fremfor å forpeste andre med mine negative tanker", det er en fin lærdom som vi alle bør lære oss. Inkludert meg selv. Ser du på YouTube videoene som andre poster her inne? Endret 14. april 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Ja, hvis det er interesserende. Hva er det verste været du har gått ute i? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. april 2021 Del Skrevet 14. april 2021 Jeg har en jobb hvor jeg er mye utendørs, så har av den grunn vært borti det meste. Men jeg kan jo nevne litt forskjellig. En vinterkveld for noen år siden var det full snøstorm med masse vind, noe som betydde det at det snødde sidelengs. Jeg var utendørs hele kvelden med snø opp til knærne og jobbet i iskald vind. Gikk sikkert en time før jeg fikk følelsen tilbake i ansiktet når jeg kom tilbake til kontoret. I fjor sommer var jeg på jobb i et helsikens tordenvær. Det lynet og tordnet og regnet slik jeg aldri har opplevd her i Norge tidligere. Hvilken politisk sak tror du står mitt hjerte aller nærmest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå