Scarvo Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 (endret) Jeg hadde forstoppelse for noen år siden og klarte ikke å drite på en uke. De gangene jeg prøvde å presse ut bakenden, ble det oppkast istedenfor. Det var smertefullt og ubehagelig. Hva synes du jeg kunne ha forandret på med profilen min? Endret 14. mars 2021 av Scarvo Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Kris85 skrev (31 minutter siden): Fortell noe jeg ikke har lyst å høre. 😄 The bitter truth. Du er på mange måter i et veikryss, der du kan ta den ene eller andre veien. Den ene, som er hovedveien, fører deg til en modnet utgave av den du er i dag. Du blir middelaldrende, du merker at tiden tar deg igjen, kroppen og vennene dine blir eldre, da starter investeringen i pensjonstilværelsen. Holder du det gående blir du helt sikker en del mindre fornøyd enn du er i dag, og sitter igjen med mange tanker, hva om hele livet bare ble bortkastet på fjas og vås. Du kan merke at ensomheten kommer krypende, færre og færre bryr seg, færre og færre er igjen. Man kan ikke starte på nytt, man kan bare gjøre det beste frem mot alderdommen. Turene i skogen betyr mest, og kanskje blir vandringen på nostalgiske stier det som holder deg gående. Fristende blir det å flytte til syden eller østen, der øl, strand og det gode liv blir den siste destinasjonen. Eller du kan ta den andre veien. A4. Familie. Trygghet. En mann som viderefører familien, en som holder tradisjonene i live, en som samfunnet ser på som en ressurs og medborger. En som jobber mot en pensjon med reise, dyrking, avkastning, barnebarn. Noen å fortelle historier til. Valget er ditt. Hva er din drømmejobb? 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Scarvo skrev (15 minutter siden): Hva synes du jeg kunne ha forandret på med profilen min? Kan svare på denne, og la spm mitt stå. Jeg har ikke noen stor formening om det, men det hadde kanskje ikke skadet og endret profilbilde en gang i blant. Det er greit det, og ser hjemmelaget ut, som er positivt. Litt farger, litt ting som interesserer deg og ting som du synes er kult. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Kudos for bra svar på spørsmålet mitt, @Pliscin - der traff du blink. Jeg har mange drømmejobber. Noen mer realistiske enn andre. De mer realistiske: Drive en nisjekafe i ekstrem liten skala. En drøm jeg hadde etter å ha besøkt Tokyo, der mange barer og kafeer ikke har mer enn 3-4 stoler. Lite, sjarmerende og autentisk. Av de mer urealistiske: Leder for en kult. Eksentrisk og berømt kunstner, stinn av cash. Luksusreisetester - litt type "mystery shopper" som jeg var tidligere. Teste ut førsteklassereiser "under cover", hoteller og restauranter. Hva er det nærmeste incest du har vært? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Når jeg suttet på mamma sin pupp for cirka 25 år siden. Hvor opptatt er du av likes og slikt på sosiale medier? Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Ikke i det hele tatt. Det er bare sosiale medier hvor flink er du til å følge restriksjonene der du bor? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 I går sa jeg nei til middagsbesøk, etter at jeg fant ut det skulle være 10 personer til stede. Følte meg som en hykler når jeg avlyste på grunn av det. Men føles uansett riktig. Beskriv sengetøyet ditt. I detalj. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Lakenet mitt er lyserose, ganske velbrukt. Allerede blidt småe hull i den. Dynetrekket og putetrekket er også i rosa, med null hullskade. Beskriv hvor ofte du driter. I detalj. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Det må jeg forklare til søte sykepleiere hver sjette uke på sykehuset. Jeg har Ulcerøs Kolitt, og min driting varierer veldig ut fra hvordan sykdomsbildet er. Dersom jeg er veldig syk - så blir det 25-30 ganger dagen. Med mye blod, slim og faenskap. Nå får jeg den biologiske medisinen Entyvio sammen med Asacol som jeg tar daglig. Så nå er det kun 3-4 ganger dagen, uten slim, blod og faenskap. Nokså normalt med andre ord. På sykehuset må jeg beskrive i detalj hvordan avføringen ser ut. Konsistens, farge og hyppighet - alltid like gøy. Fortell om et talent du har, noe du er flink til - som gjør nettopp deg til et spesielt menneske. 😜 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 (endret) Har mange telenter, siden du vil at jeg skal kun velge et av dem, så, er flink til å lage hjemmelaget brettspill. Og elsker å holde på med det. 😍🎲🎲🎲 Sjekk gjerne linken @Kris85, det ser du en av mine hjemmelaget brettspill. http://www.spheres-crack-mysterious.biz/418064702 Har du noen hobby du sysler med nå i denne rare fuca corona-tiden, hvis ja, hva slags hobby har du? Endret 16. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Tja, har begynt å bake egne brødvarer istedenfor å kjøpe i butikk. Ellers veldig lite. Hva skal du gjøre i kveld? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 (endret) Fortsette med å lage min unike brettspill. Det er et nytt brettspill jeg holder på med nå. Har ingen bilder av den enda. Eller kanskje se på film, siste Hobbit filmen. Omså, begge deler. Jeg finner nok ut. Er du flink til å sladde sensitivt innhold, hvis du har løst å vise noe? Endret 16. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Poster aldri sensitivt innhold, så det har vært lite grunn til å sladde noe som helst. Skriv setningen under på måten du uttaler den på i din dialekt: "Jeg må ned på butikken for å få tak i grønnsaker og potet". Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 "Jeg må på butikken for å skaffe grønnsaker og poteter." Har du noen gang gikk penger til fremmede/ukjente? Hvorfor og hvor mye? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 (endret) Ja, det har jeg. Det høyeste jeg har gitt er en 500 lapp til to utliggere/fatige på en og samme dag. Den dagen jeg gjor det, da var jeg faktisk ganske langt nede. Det var det eneste mulighet jeg hadde for å få en litt bedre dag. Støtter du noen hjelpeorganisasjoner? Endret 17. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Nei, jeg støtter mine egne hva spiser du på påskeaften? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Kalkun, poteter, saus, waldorf. Kanskje påskegodt. Hvis du kunne få sagt noe til en avdød som du hadde kjær, hva hadde du sagt, og til hvem? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Sigmund - mannen til mormor. "Du vet det stillaset du har satt opp ved hønsehuset? Det er ikke godt nok sikret. Hvis du ikke fikser det, så kommer du til å falle ned." Vel, han var ikke så kjær. Men svært få i min omgangskrets har daua. En oldemor i 1992, en farfar i 94, mannen til mormor i 2012. Et par kolleger (et selvmord og en ulykke), hmm.... et par pasienter gjennom jobben min. En gammel nabo. Thats it. Ingen spesielt nære. Hvis du kunne fjerne et produkt eller en tjeneste helt permanent fra denne planet. Hva hadde det vært? Slik at ingen visste at dette produktet/tjenesten/tingen eksisterte. Dermed får den heller ikke noe som helst betydning i verden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Fottball(en), det er noe jeg ikke liker. For meg personlig kunne den fint forsvunnet fra verdens overflate. Hvis du hadde evnen til å forvandle på ting/personer du virkelig misliker, hva hadde du forvandlet på/til og hvem? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Han over sin innstilling til fotball, slik at han også kunne blitt like glad i ballidretten som jeg er. Svar kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå