Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Evigheter! Har adhd🙃 Hva skal du gjøre til sommeren? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Blir forhåpentligvis mange turer med sekk & telt på ryggen. Hvor jeg skal vet jeg ikke ennå. Men pleier å traske på egenhånd, da jeg ikke er særlig fan av såkalte mennesker. 😜 Nevn fem gjenstander du har foran deg i det du leser dette. Beskriv i detalj. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 En høyttaler som også lader telefonen, en jobbtelefon type Samsung, en gameboylignende sak kjøpt fra Wish, men som har supermario 3,, briller som ikke tilhører meg- styrke 5,5 og 6,5, en bok som heter det mørkeste kysset hva heter den siste boken du leste, og hva handlet den om? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Fluenes Herre, en klassiker fra 1953. Handler om en gruppe ungdommer som strander på en øde øy. Hovedbudskapet er hvor primitive mennesker egentlig er, når det gjelder maktfordeling, klasseskille og annen gruppepsykologi. Fortell en hemmelighet om deg selv. En hemmelighet er noe du helst ikke deler med kjente/venner/familie. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 (endret) Oj! Den er tøff.... Jeg har tatt en abort jeg ikke har fortalt alle om fortell om din dårligste date Endret 10. mars 2021 av Vimsan Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Binna B Bjarna: Týnda tönnin, står på Islandsk. Og har ikke lest igjennom den enda, kun første kapittel. Handler om en liten jentunge som skal miste en tann. Prøver å lære meg islandsk skjønner du. Hva syns du om brettspill? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. mars 2021 Del Skrevet 10. mars 2021 Fri kommentar: Svært vi skal poste samtidig her nå. 😮 Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Brettspill er kult! Hvordan liker du at det nå er mye snø på Østlandet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg bor ikke i Østlandet, jeg bor langt oppe i nord. Så, jeg bryr meg ikke. Hva kan du om store tall? Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Veldig lite. Dyskalkuli. Hvordan blir påsken i år? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Jobber hele påsken. Når sist drakk du shots? Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Tror det var for 5-6 år siden. Små grønne. Smakte grusomt, men var gratis😂 gidder du måke snø hos meg til jeg kommer hjem? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Gjerne. Men du bor ca 70 mil unna meg. Så blir vanskelig. Når renset du sluken på badet ditt sist? Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 I går morges. hvilken sjokolade er den beste? Og hvorfor troika? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg driver aktivt med "dumster diving" - og fant hele 400 plater Troika ved et tilfelle. Men dessverre hater jeg den sjokoladen, mest fordi jeg som liten gutt ofte ble sendt til butikken for å kjøpe Troika til min bitch av ei stemor. Så jeg kobler den sjokoladen med henne. Troika-platene jeg fant ble derfor solgt billig på Finn.no for 200 kr,- 😜 Så jeg foretrekker Freia sin 80% mørke sjokolade. Hva er kortnummeret ditt, inkludert utløpsdato og kode på baksiden? (Send gjerne på privat melding). Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Hahahaha! Det er ikke mye å hente fra den kontoen uansett. Alle pengene mine står på høyrentekonto, så overfører jeg til kortet når jeg trenger Hva er din nåværende stilling? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Sittestilling med laptop i fanget. En sjelden gang blir det fosterstilling. Hva skal du ha til middag i dag? Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Pannekaker og blomkålsuppe med bacon Hvor mange millioner tjener du hvert år? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 0 millioner Hva er det dummeste du noen gang har kjøpt? Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Løpesko. Jeg løper jo ikke! hva er det smarteste kjøpet du har gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå