Delvis Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Siste boka jeg leste helt ferdig,var "Mysteriet Birgitte Tengs". Den andre av 2 bøker om saken. Er et par tre år siden da. Den var grei å lese, og ikke kjedelig. Leser lite bøker lenger. Hva syns du er den beste boken du har lest? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 Har lest mange bra, men rangerer denne høyt. Rett og slett inspirerende lesning. Hva var det siste du ødela med vilje? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 19. oktober 2022 Del Skrevet 19. oktober 2022 En pappeske. Hva skal du neste onsdag sånn sirkus rundt kl 19.30? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 (endret) Rydde litt på kjøkkenet, drive litt i garasjen eller surfe på det verdensomspennende datanettverket. Hva er du forberedt på at skal skje under vinteren, m.t.p prisen på mat, strøm, drivstoff, krigssituasjonen i Ukraina etc.? Endret 23. oktober 2022 av Pliscin Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Det blir så uforutsigbart at det er vanskelig å være forberedt. Men mentalt sett, er jeg forberedt på det meste. Reiser vekk i vinter, da tenkte jeg på Bulgaria. Men gikk vekk fra ideen, i tilfelle atomkrig - da jeg ville være nokså nærme Krim geografisk sett. Så sånn sett tok jeg et valg basert på situasjonen. (Det ble Montenegro istedenfor). Hva tror du @Pliscin har i garasjen sin? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. november 2022 Del Skrevet 17. november 2022 Støv. Hva er du allergisk mot? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. november 2022 Del Skrevet 18. november 2022 Jeg svarer på alt du listet opp: Støv - ja. Jeg er ikke allergisk mot noe som jeg vet bekreftet, men mistenker en svak allergi av pollen, herunder bjørkepollen. Har fått reaksjoner på nikkel mot hud (klokke), men vet ikke om det regner som allergi. Har du gjort noe i fylla som du angrer på, og i såfall hva? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. desember 2022 Del Skrevet 1. desember 2022 Egentlig ikke nei. Har kanskje oppført meg litt tullete av og til slik man gjør i fylla, men jeg har aldri drukket meg totalt dritings, til den grad at jeg har gjort noe å angre på. Hva vil du beskrive som en negativ side med deg selv? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 1. desember 2022 Del Skrevet 1. desember 2022 Venstre side. Snu hodet ditt 37 grader mot øst. Hva ser du? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. desember 2022 Del Skrevet 1. desember 2022 en bokhylle med bøker. har du tenkt å sove snart? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 Ikke på ca. 12-13 timer. Hva er det verste du har fått i julegave? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 En slags godteri med lakris. Smakte ikke noe særlig godt. Hva var den siste artikkelen du leste i en eller annen nettavis? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 En artikkel om at en ukrainsk jente ble evakuert fra en by nær grensen til Russland. Hennes lillesøster og forelde ble igjen. Byen er under konstant bombardement, og vet ikke fra dag til dag om familien er i live eller ikke. Tårevått, nervøst, brutalt. Hva er den beste boken du har lest? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 Da jeg utdannet meg som kokk var denne boken rene bibelen for meg - og har fulgt meg gjennom hele min kokkekarriere som var en viktig del av livet mitt. En utrolig traus og kjedelig bok, som tar for seg alle koketeknikker og lærer deg de helt utroligste ting. Men sort/hvitt bilder som ser ut som de kommer fra år pil og bue. Men den fungerte! En ekte kokebok. Hva forbinder du med Montenegro? (reiser dit på søndag) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 Ballsport. Et lag Norge ofte møter i fotball og håndball. Ser du på fotball-vm i Qatar med ren samvittighet? Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. desember 2022 Del Skrevet 2. desember 2022 Jeg gidder ikke kaste bor tid på VM, uansett hvor dette skal arrangeres. er du ofte mørkredd? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. desember 2022 Del Skrevet 4. desember 2022 Ikke i det hele tatt. Jobber ofte utendørs, til alle døgnets tider, i alle årstider. Mørket er ganske behagelig faktisk. Hva er det mest romantiske øyeblikket fra ditt liv? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2022 Del Skrevet 4. desember 2022 Når jeg og exen min hadde sex mens jeg hadde jenteklær på meg. Det var et romantisk øyeblikk for meg. Men, det var rart og uromantisk for henne. Hva er det rareste du har lest i denne tråden/leken til nå? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 (endret) Det du nettopp skrev er det rareste jeg kommer på. Hvordan synes du fordelingen av husarbeid/hjemlige plikter og oppgaver burde fordeles mellom mann/dame evt far/mor burde være? Endret 5. desember 2022 av Pliscin 1 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 Helt likt. Ingenting som tilsier at kun kvinnen i huset skal vaske og lage mat, eller at kun mann skal være den mest praktiske. Hva er det verste været du har vært i? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå