Byjenta! Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 En lek der brukeren over stiller et spørsmål, du svarer ærlig. Og stiller nytt spørsmål til brukeren under Jeg kan starte. Hva er det første du gjør om morgenen? 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Fast rutine: Skylle ansikt, vaske hender, skru på pc, ta ut 2 brødskiver av fryseren og legge i ovnen på 50 grader varmluft, lukke opp begge vinduer, drikke iskaldt vann, se litt ut av vinduet 5 minutter for å få frisk luft og få med meg været. Så er det mat foran pc'en frem til eventuelle ærender. Skyller du oppvasken, eller liker du å spise mat med rester av oppvaskmiddel? ^^ 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Jeg må være ærlig å si, jeg skjønte ikke siste delen av spørsmålet. Første del av spørsmålet skjønte jeg: Jeg prøver å skylle oppvasken før vask, men ikke altids jeg klarer å skylde alt av. Hva gjør du før du legger deg? 2 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Pusse tenner, do, vaske hender. Tror du mobilen vibrerer / gir deg "notifikasjoner" oftere en den faktisk gjør? 2 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Ja, phantom vibrering er et forbanna irriterende. Har du noen fast rutine hver dag kl 12? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Niks ^^ Enten sover jeg som en stein eller gjør hva som helst. Hvis du fikk 1000 kroner å bruke til å kjøpe noe og selge det for fortjeneste, nøyaktig hva ville dét vært? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 En random defekt ting på Finn.no som jeg hadde fikset eller shinet opp. Evt. tobakk/snus/alkohol kjøpt på tax-free/utenlands og solgt det til noen i målgruppen. Har du noen gang vurdert å gjøre noe innen vinningskriminalitet? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Helt ærlig, jeg skjønner ikke spørsmålet. Hva er en vinningskriminalitet? Aldri hørt om det før nå. Hvor ofte leser du tegneserier? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Vinningskriminalitet er all form for kriminell aktivitet som gir deg vinning. Tyveri, ran, phishing, hacking, smugling etc. Rane en bank, stjele i butikken, hacke deg inn på en bankkonto. Stort sett dreier det seg om penger. Jeg leser sjelden tegneserier i seg selv. Jeg gjorde det mye da jeg var yngre. Nå blir det mest i aviser og på nett når jeg kommer over det. Hvor ofte gjør du husarbeid? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Prøver å støvsuge cirka en gang i uka, og jeg bruker som regel å vaske litt generelt i leiligheten omtrent en gang i måneden. Altså da bad, kjøkken, gulver osv. Tror jeg er ganske gjennomsnittlig der. Hvor ofte krangler du med folk? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Hehe, morsomt at jeg bestemte meg for å svare akkurat nå, vel ^^ Tja, det spørs ^^ Så ofte som jeg føler jeg blir presset nok til at det blir nødvendig. Jeg hater å krangle. Hva er det tyngste og lengste du noen gang har jobbet? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Lengste, ca 85 dager på rad, inkludert 12 helger. Tyngste, noe av det jeg gjorde i forsvaret om man kan kalle det jobb, ellers sikkert sommerjobb der jeg klippet plen/gikk med kantklipper hele dagen. Aldri drevet med tung fysisk jobb over lengre tid. Hvor mye veier du og hvor høy er du? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 1.74 sist jeg målte høyden. Ligger et sted mellom 80 og 90 kilo. Hva irriterer deg mest i verden? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Mennesker uten tvil. Ser du på TV (altså på kanaler som NRK osv.) eller kommer all underholdning fra Internett kilder(Inkludert innhold fra TV kanaler som NRK osv.) Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Streaming og internett. Har sagt opp TV-abonnement. Om jeg vil slå ihjel litt tid, så foretrekker jeg å gjøre det med noe jeg vil se, og uten reklame. Ser ikke poenget med å betale for kanaler jeg aldri ser på og timevis med reklame som irriterer meg. Vanlig TV kommer til å dø ut med vår/forrige generasjon, slik som fasttlf når mobilen kom for fullt. Tenker du mest på fortiden eller fremtiden, og hva tenker du mest på? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 29. februar 2020 Del Skrevet 29. februar 2020 Jeg tenker (dessverre) mest på fortiden og alt det negative jeg opplevde da som enda preger meg i voksen alder. Synd men sant. Hva er kontonummeret ditt? Neida. Hva er din favoritt-årstid? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. mars 2020 Del Skrevet 6. mars 2020 (endret) Høsten Hvis det gikk ann å kombinere årstidene. Hva er din favoritt kombi? Min er vårhøst. Endret 6. mars 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. mars 2020 Del Skrevet 7. mars 2020 Sommerhøst. Snø gir er bare kaldt og vått mens våren gir meg allergi. Da går jeg for sommerhøst. Perioden juni til og med tidlig september er en fin periode. Spise en støvdott eller en muggen brødskive? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Støvdott. Da kan jeg slippe å bli dårlig. Spiser jeg en muggen skive blir jeg dårlig, da det er gift for kroppen. Hva var det største du opplevde i fjor? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. mars 2020 Del Skrevet 9. mars 2020 Hmm, si det ja. 2019 for meg var et ganske standard år. Velger å fremheve min uke lange Europa-tur i juni. Jeg var innom Barcelona, Paris og Amsterdam og hadde fine opplevelser alle steder Hva var det største DU opplevde i fjor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå