dax Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei Er avhengig av å få forsikret mobil min snart, å har ser nå at Chess til byr forsikring. (http://www.chess.no/forsikring.asp). Spørsmålet mitt er om noen har noen synspunkter på denne forsikringen? Pris? Hva den dekker? Osv? Takker for alle svar og meninger. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 jeg har valgt den. Har riktignok ikke fått papirene, men i forhold til Lefdal sin så virket denne grei nok. 40kroner er grei pris, sitter tross alt med en 6600 eneste jeg missliker er at de skal ha imei nr på telefonen, bytter du vil ikke den nye bli dekket. Vet ikke om det må tegnes på nytt eller hva Lenke til kommentar
berg-e Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 jeg har valgt den. Har riktignok ikke fått papirene, men i forhold til Lefdal sin så virket denne grei nok. 40kroner er grei pris, sitter tross alt med en 6600 eneste jeg missliker er at de skal ha imei nr på telefonen, bytter du vil ikke den nye bli dekket. Vet ikke om det må tegnes på nytt eller hva forsikringen dekker den nye telefonen, hvis du bytter. men du må gi beskjed om nytt imei-nummer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå